Chapter 35

1.8K 173 4
                                    

Věnováno: @TessPavelkov

Shawn-Policie
Když jsme přijeli na policejní stanici, jako hlava tohohle vyšetřování jsem se hned pustil do vyšetřování. Já sám jsem gay a chápu L-louise... Láska mezi gayi je někdy silnější a věrnější než u muže a ženy.

Co Louis říkal, Harry měl přítele. Nicka Grimshawna. Vzal jsem do ruky telefon a zavolal své asistence Emily. *„Emily? Prosím máme nějaké záznamy a informace o Nicku Grimshawnovi?" *„Počkej chvilku............ Ano je tady složka.. A dost velká. Mám ti ji přinést?" *„Ano." za minutku Emily byla tu. Okamžitě jsem ji popadl a začal projíždět.

Páni, tolik trestných činů... Ve všem hrály roli drogy a alkohol. Má trvalé bydliště tady v New Orleans. Zajedu se tam podívat.

Cesta trvala skoro hodinu. Našel jsem jeho byt s číslem 172. Zaťukal jsem a chvilku počkal.

Ani po 10 minutách čekání jsem se nedočkal. V tom vylezl někdo z protějších dveří. *„Dobrý den. Hledáte Nicka?" kývl jsem. Byl to straší muž už asi v důchodu. *„Tak ten se tady dlouho neukázal." *„Nevíte, kde by mohl být?" *„Nick vlastní několik chatek na konci New Orleans. Možná že bude tam.. Ale ty chatky jsou na různých místech. Zabere vám tak 2 týdny než je prohledáte. *„To nevadí. Děkuju moc." *„A můžu se zeptat co provedl tentokrát?" *„Únos..." řekl jsem a zmizel jsem, než se ten dědula bude vyptávat dál. Moje další cesta mířila na stanici, kde vemu posily a půjdeme na to. Snad se mu za ty dva týdny nebo kolik říkal, nic nestane. Budeme se snažit co nejvíc.

°Louis°
Proč zrovna já?! Nejdřív Zayn, Liam a teď i Harry! Doprdele! Mlátil jsem rukou do polštáře. V tom mi zazvonil mobil. *„Halo?" *„Pane Tomlinsone? Už jsme na stopě! Nebojte.. Najdeme vašeho přítel..." *„Vážně?!" *„Ano.. Nečekali jsme že to půjde tak snadno..." *„Dobře.. Dejde pak vědět." ocitla se ve mně zase troška naděje. Naděje na lepší život.. Na lepší život s Harrym..

°Harry°
Nick od rána nepřišel a já mám děsnej hlad! Jsem taky jen člověk, kterej potřebuje jíst. Seděl jsem v klubíčku na posteli a přemýšlel, když v tom se začali otevírat dveře. Nejdřív vešel tác s jídlem a pak Nick. *„Nesu ti jídlo..." počkal jsem až mi ho přinese úplně. Byly to fazole. Bože, fuj, ale tal aspoň něco... *„D-děkuju.." pustil jsem se do toho.

°Nick°
Byl jsem tak rád, že ho takhle vidím. Že ho vidím trpět, i když vím, že on za nic nemůže. Kruci! Mám na krku další trestný čin a je jasný že už mě hledaj a za chvíli najdou. Musím Harrymu rozervat tu prdel pořádně, než mě najdou. *„Vypadáš strašně..." projel jsem mu vlasama, ale on se hned odtáhl. *„Až to dojíš, půjdeme do sprchy dobře?" snažil jsem se být milý, ale doufám, že mu je jasné, že pak nebudu.

Two Different Lifes|| Larry StylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat