Chapter 20

3K 228 14
                                    

°Louis°
Takhle jsem si naše poprvé nepředstavoval, ale musím uznat, že to bylo dokonalý.
Vrátili jsme se zpět. Zayn s Liamem tan.. Teda, vykulil jsem oči. Oni se líbali! Páni.. Ty na to šli rychle.. Teda ja s Harrym taky, ale to je něco jiného. Usmál jsem se. *„Čemu se směješ, brouku?" *„Ale ničemu..." políbil jsem ho a přitulil se.

Podíval jsem se na hodiny a bylo něco málo před 1 hodinou ráno. Byli jsme tady vážně dlouho a bylo na čase jít. Harry zašel pro kluky, kterým se očividně nechtělo. Ale nakonec jsme zaplatili a odešli. Po cestě jsme si všichni povídali. Liam se Zaynem se drželi za ruce a moc jim to slušelo.

Došli jsme před školu a byl čas se rozloučit. *„Kluci?" řekl Harry. *„Li, nechceš jít k Zaynovi a já bych zůstal u Louiho?" zeptal se Harry. Nad tím jsem se jen spokojeně usmál a přitiskl se na něj. Liam se Zaynem souhlasili, tak jsme odešli do svých pokojů.

°Liam°
Došli jsme do Zaynova pokoje, kde mě hned natlačil na stěnu a začal líbat. Bylo to tak nádherný. Jenže problém byl v tom, že zapomněl zamknout a v tom do pokoje vtrhla vysoká postava a nevypadala zrovna nadšeně, když nás se Zaynem takhle viděla. Rozsvítil světla a přišel k nám. Zayn jen sklopil hlavu a odtáhl se.

°Harry°
Přišli jsme k Louisovi na pokoj, kde jsme si už rovnou lehli do postele a snažili se usnout. Zítra už je pátek, takže máme naplánováno zase někam vyrazit.

*„Harry?" ozval se Loui. *„Ano?" *„Miluješ mě?" *„Samozřejmě, ty hlupáčku.. Co je to za otázku?" *„A byl bys ochoten si mě někdy vzít a mít se mnou děti?" *„Loui... Víš, já... Vzít ano, ale děti.. Bysme museli adoptovat a já prostě.. No nevím..." *„Nechceš mít rodinu?" zeptal se zmateně. *„Probereme to jindy Loui.. A je to zbytečný, když jsme spolu ani ne týden. Ano známe se už 4 roky, ale, víš jak..." *„Jo promiň, Harry..." *„V pořádku, dobrou." *„Dobrou." posunul se mi na hruď a poté spokojeně usnul.

Two Different Lifes|| Larry StylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat