°Harry°
Posadili jsme se na dvě židle před stolem. Začal jsem.. *„Včera se něco stalo..." *„Ano? Ale pánové, prosím do podrobností..." *„Samozřejmě..." odkašlal jsem si. *„Včera večer jsem šel já, tady Louis, Liam Payne a Zayn Malik do klubu. Užívali jsme si a tak.. Liam se Zaynem se sblížili a když jsme odcházeli, šli spolu k Zaynovi na pokoj a já s Louisem k Louimu... Leželi jsme spokojeně v posteli, ale za chvilku nám volal Zayn, ať rychle přijdem. Jak řekl, tak jsme udělali. Utíkali jsme co nám nohy stačili, protože jeho hlas zněl naléhavě. Když jsme tam přišli..." odmlčel jsem se. Zase jsem měl slzy na krajíčku a Louis už brečel. *„V pořádku... Odpočiňte si a pak pokračujte." řekl s úsměvem. Nebylo mi trapný mu to říkat do detailů. On ví, že jsme gayové a víme, že mu můžeme věřit. *„A uviděli jsme Liama na zemi.. Měl po sobe krev a Zayn u něj seděl a pokoušel se ho probudit.. Jenže Liam nevnímal. Ptal jsem se Zayna co se tady stalo a on mi řekl, že Dan.. Dan Howk přišel do jeho pokoje a když viděl, že se líbá s Liamem, odstrčil je od sebe a Liama zmlátil..." *„Hoši, ale to je velmi vážně obvinění.. Samozřejmě že se tím začnu hned zabývat. A co Liam, kde je?" *„Teď u doktora..." *„Dobře.. Vy se už o nic nestarejte.. Vše vyřešíme a slibuju, že to pro Liama dopadne dobře. Nemějte obavy. Tohle na naší škole trpět nebudem." poděkovali jsme a odešli.*„Že dnes nepůjdem do školy?..." zeptal se Louis. *„To víš že ne, zlato. Pojď půjdeme do města na snídani... Aspoň si pročistíme hlavu. A Liama si tam doktor určitě nechá... " Louis kývl na souhlas. *„Mám o něj strach, Harry.." *„Bude v pořádku, neboj..." políbil jsem ho do vlasů a šli jsme.
°Louis°
Zašli jsme do menší kavárničky, kde jsme si dali koblihy s čajem. *„Ještě napíšu Zaynovi, ať nechodí do školy a je pro jistotu zamčený v pokoji." jen jsem chápavě přikývl a pustil se do koblihy. Harry když napsal smsku, tak taky.*„Tak povídej..." *„Co mám říkat?" zeptal se nechápavě. *„To co si mi chtěl říct před vchodem do ředitelny... Harry, mluv!" *„Já nevím, Loui..." sklopil hlavu. *„Víš, nechci aby sis myslel něco špatného.. Špatného o mně..." *„Lásko, co to povídaš? Neboj se.. O tobě jen to dobré.. Říkej..." chytil jsem ho za ruce, které měl položené na stole.
ČTEŠ
Two Different Lifes|| Larry Stylinson
Fiksi PenggemarLouis Tomlinson: 21letý student umělecké školy, který je výborný klavírista a také výborný zpěvák. Harry Styles: 20letý student té samé umělecké školy. Je to takový Badboy, ale velmi nadaný. Výborný zpěvák a ovládá jak bicí, tak i elektrickou kytaru...