♤ BÖLÜM 4 | DELİ DOLU AİLE

273 15 2
                                    


Keyifle okumanız dileğiyle :)

🎧 Charles Aznavour - Hier Encore ( instrumental)

⚘️

"Gerek yok her sözü laf ile beyana. Bir bakış bin söz eder, bakıştan anlayana..."

Hz.Mevlana

Aynanın karşısında durmuş, ilk defa evlilik niyetiyle giydiğim beyaz elbiseye bakıyordum. Heyecandan öleceğimi hissederken ellerim sabit durmuyor sürekli elbisenin üzerinde geziniyordu. Dakikalardır aynı konumdaydım.

Çok güzel olmuştum be.

Eslem, dizlerimin bir karış altında biten vintage tarzı elbiseyle uyumlu olması için saçlarımı kalın maşa yapmıştı. Zarif görünümlü tacıda özenle taktığında kendimi prenses gibi hissetmekten alıkoyamamıştım.

Bunun üzerine abdest almamın ardından Beylem'de gözlerimi ön plana çıkaran sade bir makyaj yaparak işlemi bitirmişti. Tabi arada saçma sapan vlog çekimi yapıp kahkahalara boğulmuştuk. Benim işim bitince kendilerini hazırlamak için odalarına dağıldıklarında aynanın önünden ayrılmadım ve birkaç selfie çekindim.

Dakikalar sonra odaya aheste aheste giren Beylem, "Şimdi yalancı eniştemizle tanışıp atarlı davranacağız ya," derken arkamda durdu. Aynadan görebildiği kadarıyla saçlarının şeklini düzeltti. Gözlerimiz kesişince, "Tam olarak nasıl davranacağız?" diyerek devam etti.

Yüzümü ona dönüp dizlerinin altında biten, kalın askılı ve etek ucu volanlı kahverengi elbisesine baktım. Taş gibiydi kardeşim. Makyaj yapmamıştı çünkü o da benim gibi hoşlanmazdı. Saçlarını severek, "Doğal davran Beylem. Biraz tavırlı ama bir o kadar da benim için mutlu olduğunuzu gösterin." deyip göz kırptım.

"Neden tavırlı davranıyoruz ki?" Eslem şalını bağlamaya çalışarak odaya daldığında gözlerim ona çevrildi. Beyaz renk şal ve eflatun rengi sade elbisesiyle o da muhteşem olmuştu. Sadece gözlerine eyeliner çekmişti. Bunlar niye bu kadar güzeldi ya?

Kıskanç bir kızım ben!

Beni itekleyip aynanın önüne geçti. Şalını düzeltirken ellerimi göğsümde kavuşturdum. "Çünkü bir nikahla çekip alıyor ya beni sizden. Düğün yok, isteme yok, tanışma faslı yok! Sizde doğal olarak ikimize kızgınsınız. Kimseye danışmadan evleniyoruz ya hani?" dedim üzerlerinde gözlerimi gezdirerek.

Senaryo bu kadar basitti, konuşmuştuk. Biraz Mir'in üstüne gideceklerdi her şey anlık geliştiği için ve de inandırıcı olması için.

Beylem yatağıma oturup durgunca bana baktı. "Şaka maka evleniyorsun abla," Bunu kabul etmek istemiyordu. Bende aynı duygular içindeydim. Evlilik ileri planlarımın arasında bile yokken bugün evlenecektim.

"Gerçek olduğu günlerde gelecek inşallah. Hemen karalar bağlama Beylem, değil mi canımın ciğeri?" Eslem'in imalı sesiyle mesajı alarak kafa salladım. "Aynen öyle, sadece beş aycık. Sonra hayatımız o kadar güzel olacak ki tahmin bile edemezsiniz," diyerek kararlılıkla konuştum. Neyin özgüvenini yaşıyorum bilmiyorum.

"İnşallah canım," dedi Eslem arkamdan sarılarak. Biraz daha hiçbir şey olmayacakmış gibi birbirimize methiyeler dizip fotoğraf çekindik. Ayak üstü güldük çıkan ifşalarımıza.

Nikah saati yaklaştığında kızlar çantalarını almaya odalarına gittiler. Bende yatağa oturup topuklu ayakkabılarımı giyerken Mir'e mesaj attım. Dün akşam dediği gibi nikahın 4'te olacağını mesaj atmıştı hödük!

MECRUH KARANFİL °En Derin Yaram° Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin