♤ BÖLÜM 9 | "KALBİNİ SAĞLAM TUT!"

213 15 0
                                    

Keyifle okumanız dileğiyle,yorum yapmayı ve yıldıza basmayı unutmayın lütfen.😊

🎧 Semicenk - Canın Sağ Olsun

❤️‍🩹

"Hadi yaramı sarmaya merhemin yok. Yalandanda olsa gönül alamaz mısın?"

Hz.Mevlana

Nefes nefese bilincim açıldığında terden sırılsıklam haldeydim.

Sürekli kabus görmüş, sonunda gerçekliğe dönmüştüm.

Ne kadar süre uyuduysam gözlerim ağrıyordu. Bu duruma bir son verip güç bela gözlerimi açtım. İçerisi karanlıktı çünkü perde kapalıydı. Bir an için nerede olduğumu sorguladım.

Mir'in evindeki odamdaydım!

Hızla yataktan doğrulurken enseme ve anlıma yapışan saçlarımı sağ omzumda toplayıp derince yutkundum. Ne ara buraya gelmiştim? En son depodaydık. Zehir vardı vücudumda. Hasan bana... O bana tecavüz edecekti ama biri beni kurtarmıştı. Kimdi o?

Neden zihnimde Bekir'in iğrenç yüzü mesken tutmuştu.

Komodindeki dijital saate baktım. Saat 17:41'di, akşam olmuştu. Uzanıp abajuru açtım.

Yüzümü sıvazlamamın ardından olanları düşünüp gülsem mi ağlasam mı kestiremedim. Kurtulmuştum değil mi? Ama neden hala kalbimde sızı vardı? Neden kurtulmuş gibi değilde, daha çok batmış gibi hissediyordum?

Bir kez daha yutkundum. Boğazım kurumuştu. Ağrıyan bacaklarımı oynatıp kontrol ederken şükür çektim. Hepsi Mir yüzündendi. Onun egosu ve gereksiz özgüveni beni canımdan edecekti.

Gidip suratına içimden geçen tüm küfürleri söylemeliydim.

Sinir uçlarım alev alırken hırsla kalktım yataktan. Kalktığım gibi başım döndü ve geri yatağa oturdum. Gözlerim kararmıştı. Açlık hissi midemde sancıyla kendini belli etti. Kaç saattir açım bilmiyordum. Elimin üstünde iğne izi vardı. Bayıldığım için serum verilmiş olmalıydı.

Kurtulmuştum!

Tekrardan sevinç naraları attım. Sağ salim oradan kurtulduğum için bolca dua ettim. İçime sinen huzurla yavaşça yataktan kalktığımda yeni fark ettiğim detayla duraksadım. Kıyafetlerim değiştirilmişti. Beyaz şortlu pijama takımım vardı üzerimde. Kim giydirmişti, yoksa Mir mi?

Umarım değildir.

Değil Naz, cinler aleminden iki arkadaşın yardım etti çünkü!

Gerizekalı iç ses!

Suratımda utanmaya yakın bir ifade yer edinirken pis koktuğum gerçeği beynime sindi. Gerçekten iğrenç haldeydim. Saçlarım terden yapış yapıştı. Önce banyo yapıp sonra Mir'i paylardım. Dolabın yanındaki valizime ilerledim. Valizi açtığımda içinin boş olmasıyla ağzım aralandı.

Diğer ihtimali düşünüp dolabın kapağını açtım. Valizdeki kıyafetlerim özenle asılmış ve raflara yerleştirilmişti. Yok artık! Şaşkın şaşkın birkaç parça kıyafet seçip yatağın üzerine koydum. Kirli bedenimle yatağa yattığım için hemen yastık yüzünü ve çarşafı söktüm. Elimdeki kirlilerle banyoya girdim.

Kirli sepetine elimdekilerle birlikte üzerimdeki kıyafetlerimide çıkarıp koydum. Duşakabine ilerledim.

Aynaya bakacak kadar cesaretli hissetmiyordum kendimi.

MECRUH KARANFİL °En Derin Yaram° Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin