♤ BÖLÜM 1 | DOĞRU KALBE SAPLANAN ZEHİRLİ OK

176 4 2
                                    

Keyifle okumanız dileğiyle♡ Satırlara yorum yapmayı ve yıldıza basmayı unutmayın lütfen.🥰

🎧 Şekersiz - İmkansız Bir Aşk Denir

❄️

"Ben kendime bir karanfil mezarı satın aldım. Beni oraya gömecekler."

Edip Cansever

Okyanusun Mir'inden,

Gözlerim boydan camın dışındaki şehir manzarasındayken dizimin üzerindeki sağ elim yumruk halindeydi. Duyduklarım beni şaşırtmıyordu fakat öfkemi boyuna harlıyordu.

"Mir?"

Çocukluk arkadaşım ve can dostum Asaf merakla bana seslendiğinde fersiz gözlerim ona çevrildi. Söylediklerinden sonra sessiz kalıp tepkimi ölçtüğünün farkındaydım. "O gözlerinin hali ne oğlum?" dediğinde masanın üzerinde ritim tutan sol elim duraksadı. Ne alakaydı şimdi?

"Ne olmuş?"

"Sen geceleri uyumuyor musun lan? Gözlerin kan çanağına dönmüş! Bak kaç seferdir beni geçiştirip proje için diyorsun ama hatırlatırım bende bu şirkette çalışıyorum." İmalı gözleri üzerimdeyken sağ kaşımı kaşıyarak bahane düşündüm.

Ona gerçeği söylemek gibi bir derdim yoktu henüz.

Ama sözde can dostun!

Sana ne lan iç ses!

"Cevap versene oğlum! Gecenin köründe ne halt ediyorsunda her sabah gözlerin bu halde?" Bir an susup dedektif gibi gözlerini kıstı. Aklına ne geldiyse heyecanla, "Lan yoksa yenge mi yaptın bana? Onunla mısın gündüz vaktin olmadığı için? Sonunda be sonunda!" diyerek ayaklandı.

O nasıl bir cümleydi lan öyle çocuk mu yaptın der gibi. Sesinin desibeli artınca yüzümü buruşturdum. "Sus lan, zevzek zevzek konuşma, zaten canımı sıktın!" dedim anlık patlamayla.

Heyecanı sönüp geri yerine oturduğunda, "Nasıl bir iz bile yok mesajdan anlat yoksa ben delireceğim. İki sene oldu Asaf, iki sene!" dedim sona doğru bağırarak. Zaman gelmiş ama ortada kılıf olarak kullanacağım adam yoktu.

Asaf gözlerini kaçırarak boğazını temizledi. "Mir az daha sabret oğlum. Mesajdada yazdığı gibi oyun için gelecek zaten elimize." Biraz daha konuşursa hiç iyi şeyler olmayacağını anlatan ters bir bakış atmamla ağzına fermuar çekti. Stresten kaşım seğiriyordu. Hala anlam veremiyordum bu olanlara.

İki yıldır Altan ÇELİKER'i arıyorduk ve ne hikmetse bulamıyorduk. Adam saygın kumarhanelerde bir sürü borca batmış, elini kolunu sallayarak geziyordu ortalarda. Bunların içinde benimkide vardı tabi.

Düşüncesi bile aklımda bin bir şeytan uyandırıyordu. On gün önce gizli bir numaradan aldığım mesaja göre, yakın zamanda benim olmadığım büyük bir oyuna davet edilmişti. Mesajı teyit ettirmiştim bir köstebeğim sayesinde ama bana bu mesajı gönderen kişiyi bulamıyorduk.

Yana yakıla onu aradığımı bildiğini ise üç gün önce attığı ikinci mesajla anlamıştım.

Mesajda, Beni aramakla zaman kaybetmek yerine dokuz senelik hedefine odaklan çünkü ben gereken yerde karşına çıkacağım... yazıyordu.

MECRUH KARANFİL °En Derin Yaram° Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin