Rozdział 3

162 8 1
                                    

Wkroczyłem do sali. Moje spojrzenie było jednoznaczne ("JAK JA WAS WSZYSTKICH KURWA NIENAWIDZĘ"). Starałem się opanować emocje aby nie zajebać Ryan'a. Byłem tak wkurwiony, że to się w ogóle nie mieści. Usiadłem i zniecierpliwiony czekałem na koniec spotkania. Czas się wlókł jakby robił mi na złość. Do tego wszyscy się szczerzyli jak głupi. W końcu nie wytrzymałem.

- Jutro dokończymy. Spadać - Wstałem i zatrzymałem Ryan'a. - Ty zostajesz kolego. - dodałem z jadem w głosie.

Gdy zostaliśmy sami, pchnąłem go na ścianę. - Gdzie jest moja żona?

- Kto? - udawał głupiego albo głupi był.

- Królowa Asgardu debilu. - odparłem.

- Nie wiem - powiedział.

- Oczywiście, że wiesz. Gadaj!

Nie uzyskałem odpowiedzi. Przyłożyłem dłoń do jego czoła wchodząc w jego myśli. Odnalazłem ją. Moja Idusia siedziała zastraszona i zapłakana w jakimś pomieszczeniu za szafą. Więcej wiedzieć nie potrzebowałem. Złapałem go za szyję i delikatnie uniosłem nad ziemię.

- Gdzie?

- N-na Ziemi - wyjąkał. Puściłem go i teleportowałem się do Heimdall'a. Bez słowa wysłał mnie na Midgard. Teleportowałem się do pomieszczenia z tej myśli. Usłyszałem cichy szloch. Szybko udałem się do jego źródła. Kucnąłem przy mojej ukochanej.

- Co on ci zrobił kochanie? - zapytałem mocno ją przytulając. Zauważyłem kilkanaście ran i siniaków. Moje biedactwo. Ida wtuliła się we mnie.

- Ch-chroń mnie - szepnęła. - on zaraz t-tu przyjdzie...

- Kto przyjdzie kwiatuszku? - delikatnie głaskałem ją po głowie. - Nie bój się, jestem tu.

Drzwi otworzyły się z hukiem. Wszedł przez nie mężczyzna, brunet, z okularami przeciwsłonecznymi i idealnie skrojonym, szarym garniturze. Spojrzałem na niego.

- Proszę, proszę, proszę, kogo moje oczy widzą. - zaczął. - Przyznam, że jesteś bardzo przewidywalny, Laufeyson.

- O co ci chodzi? I kim jesteś? - spytałem.

- Oh, chodzi mi o Ciebie. - odparł beztrosko. Powoli wstałem.

- O mnie? To dlaczego nie zamknąłeś w tej dziurze mnie tylko moją żonę?! - w mojej dłoni pojawił się sztylet.

- Nie denerwuj się tak bo ci żyłka pęknie.

Teleportowałem się za niego i wbiłem mu sztylet w kark. Wyjąłem go i zniknąłem a facet padł. Podszedłem do Idy i pomogłem jej wstać. Mocno się we mnie wtuliła.

- Już jesteś bezpieczna skarbie - szepnąłem jej do ucha i pocałowałem w skroń. Wyszliśmy z budynku a ja zawołałem Heimdall'a.

Life with LokiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz