BİLMİYORDUM

88 7 2
                                    

KEMAL

Sabah Vejîn'i görmek için konağın avlusunda durdum ama nafile, bu gün toplantı vardı. Vejîn de Ortalıkta görünmüyordu.
İlk defa birine bu denli hisseler besliyordum . Sanırım ben artık Vejîn'i sevdiğime emindim ve bunu ona söyleyecektim .

Bütün ağalar ve aileleri gelmişti.
Ortalıkta pek kimse görünmüyordu.
Vejîn'i balkondan bir adamla el sıkışırken gördüm... İstemsizce huzursuzlaştım. Onu başkasıyla görmeye dayanamıyordum .
Aşk böyle birşey miydi?
Onu başkasıyla görmeye bile tahammül edememek .

Uzun bir süreden sonra Vejîn tekrar balkona çıktı. Yanına gelen kızla birşeyler konuşuyordu, mutlu gibiydi kız gittikten sonra Vejîn yukarı balkondaki o adama bakıyordu ,adam da ona .
Yumruğumu sıktım,o kadar çok sinirlenmiştim ki gören diyecekti Vejîn bana ihanet etmişti. O daha benim onu sevdiğimi bile bilmiyordu.
Fazla da benimle konuşmazdı, sadece iyi geceler , günaydın derdi... Tek konuşmamız buydu.
Ona rağmen onu çok seviyordum .

...

Canım sıkılıyordu ortalıkta dolaşıyordum bide ne göreyim.

Gözüm kör olaydı da Vejîn'i o adamın kucağında konakta gezerken görmeseydim. Dünyam başıma yıkıldı. Delice yaşamak isterken o an ölmek istedim .

Vejîn'i o adamın kollarında görmektense ölmesini tercih ederdim .

Erkek adam ağlamazmış aslında ağlar , içine içine ağlar .

Bir an gidip o adamın ağzını burnunu kırmak istedim ama ben kimdim ki Vejîn'in nesiydim ... Vejîn daha benim ona ne gözle baktığımı bile bilmiyor ama onun bana ne gözle baktığını çok iyi biliyordum. Bir şoför parçasıydım ben kim o kim .

DİYAR

Herkesin bizi yanlış anlarcasına yüzüme ve kucağıma aldığım Vejîn'e bakıyordu. Evet bu pozisyon herkesin kafasında soru işareti bakıyordu.

Artık bir açıklama yapmam gerekiyordu ama ondan önce Vejîn'i koltuğun üstüne bıraktım ve " Hemen doktor çağırın kız ölüyor... Hadi neyi bekliyorsunuz " diye bağırdım. Herkes bir yana koşturdu.

Annesi
" Ne yaptın kızıma sen "
Pişmanlık duygusuyla;
" Sadece ata dokundu yani şey ben dokundurttum"

Annesinin gözleri kocaman açıldı.

" Benim kızıma birşey olursa seni harita üzerinden silerim" dedi

Onun söylediklerinden korkmadım. Kimsenin söylediklerinden korkmazdım zaten. Sadece onu bu duruma düşürdüğüm için pişmanlık yaşıyordum.

Bu bölüm sonunu nasıl buldunuz?

DOĞU'DA KADIN OLMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin