AKŞAM YEMEĞİ

78 4 0
                                    

Annem geldikten sonra evin yolunu tuttuk. Kemal benimle hiç konuşmuyordu nedeni neydi bilmiyordum ama öğrenmem gerekiyordu.

Eve geldiğimizde saat akşam 6' ya geliyordu . Annem"hadi kızım hazırlan geç kalacağız,baban kızacak"dedi.
Başımı tamam dercesine salladıktan sonra odama hazırlanmaya çıktım.

Elbisemi giydikten sonra sıra takılara gelmişti. Bir ağa kızı olarak görünmem gerekiyordu. En pahalı mücevherleri çıkardım ve şöyle bir bakındıktan sonra, elisemin göğüs tarafı biraz açık olduğundan dolayı ince uzun bir kolye seçtim. Kollarıma da 10 altın burma , elbisemin üzerine de altın kemerimi taktıktan sonra hazırdım. Aynanın karşısına geçip kendimi baştan aşağıya süzdüm, gerçekten de çok güzeldim . Kapının çalmasıyla arkama döndüm.
"Hazır mısın Vejîn" diyen Asaf abime "hazırım " dedim ve beraber konağın avlusuna indik.

Babam;
"Herkes hazırsa gidelim artık " dedi
Bütün ailemle beraber 3 arabayla.

"Diyar SERTKAYA " nın evinin yolunu tuttuk. Hala ondan nefret ediyordum ama sevgim nefretin önüne geçiyordu .

Uzun bir yoldan sonra konaklarına vardık ama ne konak çok fazla büyük ve çok gösterişli bir konaktı, bizimkimizden bile büyüktü.

Derin bir nefes alarak konağa adımımı attım. Diyar'ın babası,annesi ve kardeşi bizimkilere hoş geldiniz muhabbeti yapıyordu . Diyar ile göz göze geldiğimizde bana bakıp gülümsedi ben ise ona göz devirdim. Annesi ve babasıyla da tanıştıktan sonra konağın içine girdik.

Abim Ali ve Diyar konuşuyorlardı.
Annem babam ve diğerleri de Diyar'ın annesi ve babasıyla konuşuyordu. Canım sıkılıyordu.

Diyar'ın babası "Reşo ağa kızın ne kadar da büyümüş ya ,en son gördüğümde 5 yaşında at kovalıyordu " diyince herkes bir ağızdan güldü bende dudağımı büzdüm . Ne vardı yani atları çok seviyorsam .

Babam da " Hala öyle Naso ağa " dedi
Güldü ve şöyle ekledi " ee artık evlenme çağı geldi senin oğlunun da " dedi . " Oğluma helal süt emmiş edepli namuslu bir kız bulursak tabi ki evlendireceğiz" babam da " öyle öyle " dedi .

Diyar'ın bana baktığını fark ettim . Bu ne cesaret ya, yürek mi yemişti bu .

Diyar'ın annesi Zeyno hanım söyle dedi: " aslında bulduk öyle bir kızı" dedi ve Naso ağanın kulağına fısıldadı. Ne dediyse Naso ağanın hoşuna gitmişti. Babama dönüp şöyle dedi . " Eğer yarın akşam müsaitseniz hayırlı bir iş için size gelelim diyoruz" dedi . Kalbim ağzımdan çıkacaktı ne yani beni mi isteyeceklerdi . Kalbim hızlı hızlı atmaya başladı Bu şekilde bayılma riskim de çok yüksekti. Bir yanım çok istiyordu bir yanım hiç istemiyordu off ne yapacağım ben .

Babam da şöyle dedi .



Bölüm sonunu nasıl buldunuz

DOĞU'DA KADIN OLMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin