~Aybars~
Çalan kapı ve telefonumla gözlerimi araladım her kimse belasına koşarak gelmişti.
Tişörtü üzerime geçirerek hızlı adımlarla ilerledim. Delikten bakma gereği görmeden kapıyı açtım keşke baksaymışım.
"Alara senin burada ne işin var." Sorduğum soru ile yüzüme baktı. İçeriye girmek için adım atmıştı ki izin vermedim.
"Ne şimdi beni evine mi almıyorsun." Sorduğu soruyla yaptığım saçmalığı düşünerek içeriye girmesi için alan açtım.
"İyi en azından şok olduğun için yaptın," iması ile afallamıştım lakin söyleyecek sözüm pek yoktu.
"Bavullar hazırlanmış, ben çöpünü dahi almazsın sanıyordum." Bu cümlesi ve buz gibi sesiyle her şeyi bildiğinin farkına vardım.
"Ne zaman söylemeyi düşünüyordun. Ansızın çıkıp geldiğimde ki öyle oldu senin gittiğini öğrendiğimde sence madem o gitti bende hayatıma devam edeyim mi diyecektim."
Söze girmek için dudaklarımı aralamıştım ama dur duraksız devam etti."Sanane benim geleceğimden ben belki her şeye kabulum. Ya ben sen olan her şeye razıyım dedim sana daha ne diyim be adam."
"Sana karşı olan sevgi mi aşkımı hiçe sayıp çıkıp gidemezsin." Yüksek sesiyle gözünün içine baktım. O an pişman oldum yaptığım şeyden.
"Ne zaman başvuruda bulundun." Ağlamıyordu gözünde tek bir hüzün parçası bile yoktu bilakis öfkeden deliye dönmüş ve bana zarar vermemek için savaş veriyordu.
"2 ay oldu." hayretle baktı bana. "Aybars biz ne zamandır sevgiliyiz." Durdu ve öfkeyle gözümün içine baktı.
"4 ay." Başını salladı, "Neden başvurdun." Bu soruya cevabım yoktu. Lakin o benden beni haklı çıkaracak bir cevap bekliyordu affetmek için.
"Gidiyorsun yani sen dışında kimsenin bilmediği bir yere." Başımla onayladım buradan dönüşüm olmazdı.
"Tamam git sana ölme demem ama ölmemeye çalış çünkü burada seni bekleyen bir sevda dolu kalp var." Söylediklerine karşılık sustum çünkü cümlelerimi süsleyip ona anlatacağım bir şey yoktu.
Ölüm benim dostumdu bu vatan için verdiğim canda bana yoldaş.
"Alara." Parmaklarını bastırdı dudaklarıma. Diyeceğim şeyleri o kadar iyi biliyordu ki.
"Mecbursun, döneceğim belli değil. Ay değil yıllar geçecek gelmeyeceğim." Az önce ki sıcacık bakışı anında buz gibi olmuştu.
"Neden anlamıyorum neden."
"Tamam bu vatan için her şeyi yaparım ama neden bana evlenelim dedikten sonra böyle yapıyorsun. Senin için hiç mi önemli değilim."
Bir o yana bir bu yana gidip geliyordu."Sen bu hayatta benim için en önemli olansın. Ama anla beni vatan borcu." Uzunca duvarı izledi dakikalar geçti hala gözünü bile kırpmadan öylece durdu.
"Tamam öyle olsun. Ama şunu sakin unutma Aybars bu kalp çok yoruldu ve bu savaşta mağlup oldu." Dediği cümleler batıyordu kalbime ama bunu ben istemiştim.
Kapıya doğru ilerledi ve çıkıp gitti. Son defa veda etmek için koşar adımlarla çıktım ardından, herkes buradaydı.
"Alara veda edelim en azından." Bu cümle içinde var olan veda kelimesi bile ağırdı kalbime.
Arkasını döndü ve asla duymak istemediğim kelimeleri sarf etti tıpkı nasıl yaktıysam yakmak istedi.
"Veda öyle mi? Sen zaten kalbinde bana veda etmişsin. Şimdi o hissettirmen için gözlerinin içine baktığım ama bir an olsun varlığına inanmadığım sevgini de aşkını da al ve çık git hayatımdan. Benim senin gibi korkakla geçirecek vaktim yok."
Adımlarını hızlandırarak önünde duran arabaya bindi ve yüzünü bile çevirip bana bakmadı.
"Alara," arabaya doğru adımlayacaktım ki Ekin'in sözleriyle durdum.
"Hala kardeşim olarak kalmak istersen uzak dur Alara'dan. Tuna Alara sana emanet iyi bak ona."
Zaten gidiyor oluşumu göz önünde bulundurarak Ekini dinledim ikinci defa vazgeçtim sevdamdan.
Mutlu olsun diye.
Alrçk: Anılarım ve hayallerim var lakin anılarda var olanın hayallerim de yeri yok.
235: Sevgilisinden ayrılmış diye yorumladım.
~ Mgztr: Evet sevgilisi kariyeri için terk etmiş.
~ Smtçl: Sen nerden biliyon belki öldü
~mgztr: ölse böyle mi yazar.
~Smtçl: benim knk istediğini yazar.
213: Onu bunu boş verin güzelliği halis mi?
~ 276: aradığım yorum.
~98: Gerçekten çok güzel biri.
~54: Fazla değer görmesi gereken biri.
89.424 beğeni 76.344 yorum
*****
Bana kızmayın bu kitap zaten yazılı olduğu için düzenleyip atıyorum.Diyeceksiniz ki değiştir bu bahane değil ama gidişat böyle.
Aybars ve Alara devri kapanmıştır.
Bir de karakter değişti uzun uğraşlar sonucu kafamdaki Alara'yı buldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Ruh (Yarı Texting) Bitti
ChickLitDİKKAT! (Baştan söylüyorum bu hikaye Tuna ve Alara'nın hikayesi. İlk başta olan olaylar onları birleştirmek için lütfen on yargıyla yaklaşmayın. Bu kitapta acı değil mutluluk ve mizah var.) "İki yıl demiştin yoksa." Başını iki yanına salladı. "Hayır...