~Tuna~
Aybarsın beni aramasıyla Alara'nın yanına nasıl geldiğimi dahi hatırlamıyordum. Bavulunu benim arabamda unutmuş olması beni zaten tedirgin etmişti ama onu aramak da istememiştim.
Israr seven biri değildi. Şimdi hastane odasındaydık. Keşke ısrar etseydim dediğim noktada.
Bayılma esnasında kafasını çarpmış ve büyük bir travma yaşamıştı. İki gündür hastanede uyuyor ve bende onun başında bekliyordum.
"Elim gitti eline ilk sonra kalbim gitti kalbine. Gizli sevdim seni, bir nefes gibi sevdim. Senin mutluluğun ile mutlu olacak kadar çok."
Sözlerim belki ona ilişmiyordu sağır olmuştu bana ama ondan ve aşkımdan asla vazgeçmedim.
Aybars ne budala adamdı Alara bana kalbini bahşetse. O benden gidene kadar gitmem ondan ki benden gitmesin diye de savaşırım bütün zamanla.
Serumunu değiştirmek için hemşire gelmişti tam da bu sırada.
"Eşinizi uyandırmaya çalışıyor gibisiniz. Ama biz onu bir hafta daha uyutmaya çalışıyoruz." Eş? Gülümsedim.
"Eşim değil arkadaşım. Onu uyandırmaya çalışmıyorum o iyi olsun yeter ki." Yüzünde ki gülümseme soldu sanki kadının.
"Oysa ki gözünüzün ışıltısı aşk gibi parlaktı." Gözlerimi yumdum. "Bazen bazı şeyler sır kalmalı." Dedim onaylayarak başını salladı ve odadan işini sessizce bitirip çıktı.
O sırada günlerdir ne diyeceğimi bilemediğim Alara'nın arkadaşları vardı. Ekin gelmek istemişti ama yapacağı bişey olmadığını söylemiş ve engel olmuştum. Aybars'ın neden olduğunu söylemek zorunda kaldığımda ise Aybars için rahmet dileyerek özür dilemiştim.
Garipti sevdiğim kadın benimle idi ama kalbinde ben değil onu bırakıp giden adam vardı.
Aşk değer bilmeyen insanların kalbine sunuluyordu. Oysa ki seven sevdiğine kavuşmak için canını bile verirdi.
"Alaram belkide yanında bambaşka birinin olmasını isterdin ama lütfen uyandığında onu sorma. Çünkü kalbim bunu kaldıramaz."
Alara'nın telefonuna bildirim geldiğinde artık bir cevap vermem gerektiği kanaatine vararak elime aldım telefonu parmak izini bastırarak geri çekildim yanından.
Saygı değer vatandaşlar
Kuru göt: Yanarım yanarım
Kuru göt: Pasaportun süresine yanarım.
Kuru göt:Kardeşim orada ben burada olmuyor
Kuru göt: Alarammmmmm
Abim!!!: Abartma Samet Hem Tuna orada.
Kuru göt: Yeni eniştem hayırlı çıktı.
İt herif: Samet sen ölmeyi bayılmak sanıyorsun galiba.
Kuru göt: Ben Tunadan razıyım bir kerem.
Kuru göt: Hem Alara şuan sevgiye aç aslında o her anlamda aç ama Tunada ona sevgi açlığını verirse Aybars beycim senin hiç şansın kalmıyor.
İt herif: Kes sesini
Kuru göt: Çakma karınla sana mutluluklar.
Siz: Ben Tuna.
Siz: Alara gayet iyi sadece uyutuyorlar.
Siz: Ben bir an olsun yanından ayrılmıyorum.
Siz: Gönlünüz rahat olsun.
Kuru göt: neniştelerin hası hası.
Siz: Samet!
Kuru göt: Hadi hadi seninde hoşuna gidiyor.
Siz: Ben vermem gereken bilgiyi verdiğime göre iyi geceler size.
Kuru göt: İyi geceler yakışıklım.
Telefonu masanın üzerine bırakarak arkama yaslanıp uykunun derin kollarına bıraktım kendimi. Tek dileğim Alara'nın iyileşip musmutlu olmasıydı.
****
Selamün aleyküm agalar.Tunam da tunam
Demeyin ha sakin sende herkesi seviyorsun.
Biz hobi olarak başlamadık bu işe aslanım.Her karakterin yeri apayrı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Ruh (Yarı Texting) Bitti
ChickLitDİKKAT! (Baştan söylüyorum bu hikaye Tuna ve Alara'nın hikayesi. İlk başta olan olaylar onları birleştirmek için lütfen on yargıyla yaklaşmayın. Bu kitapta acı değil mutluluk ve mizah var.) "İki yıl demiştin yoksa." Başını iki yanına salladı. "Hayır...