Parkta öylece oturmuş şarkı eşliğinde çekirdek çitliyorduk. Dudaklarım patlayacak gibi olmuştu artık, "Hep senin yüzünden." Samet'in koluna vurarak. "Ne oldu lan yine," kaşlarımı çatarak ensesine bir tane kodum.
"Tuzlu almışın çekirdeği dudaklarım şişti." Başını önüne eğdi ve kahkaha attı. "Yaa geri zekalı, tuzsuz alınca da kızıyorsun." Banane dercesine omuzlarımı silktim.
Nur'a bakarak gülümsedim Aybars yüzünden ona kızacak küsecek değildim. "Nur," seslenerek yanına doğru ilerledim. "Bir sorun mu var." Dedim yanına otururken. "Hiç sadece," deyip başını iki yanına salladı.
Onun Samet'e olan ilgisinin farkındaydım ama Samet öküzü her zaman öküzdü. "Nur, istersen ben senin yerine Samet ile konuşayım mı?" Soruyu sormamla yüzüme bakışı değişti.
"Nerden anladın?" gülümsedim gözleri parlıyordu resmen bizim şapalağa bakarken. "Anladım işte." geçiştirerek verdiğim cevap ile utangaçlıkla yaklaştı. "Konuşur musun?" Başımla onu onayladığımda gülerek boynuma sarıldı.
"Abim abin tarafından uyarılmış. Aslında demeyi düşünmüyordum ama işte." Kaşlarımı çatarak yüzüne baktım. Yok artık abim yemin ederim çığır aşıyordu giderek.
"Seviyor yani beni yalandı dedikleri" sessiz kaldı.
"Ne dedi bilemem ama seviyor galiba." Galiba, kırılıyorum alınıyorum. "Abinin burnunu sürtüp kıvılcım çıkartıcam." Omuzlarını silkerek "Hak ettiyse yap güzelim."Başımı omzuna koyarak "Seni seviyorum kardeşim benim." "Ulan biz neyiz burada." Diyerek üstümüze atlayan Samet ile gülümsedim.
"Hadi canım ne sen Nur'dan mı hoşlanıyorsun." Samet kaşlarını çatarak. "Lan," gülerek geri çekildim.
"Bir sır verdik amk." Nur şaşkınlığını gizleyemezken. "O da beni mi?" Kulağıma fısıldadığı şeyle başımı onaylayarak salladım.
"Samet, bende seni." Ohaaaa lan hiç beklemezdim. arttır yavrum.
Kısa bir şaşkınlık yaşayan Samet hızla bana dönüp. "İkimizi de bildiğin için yaptın dimi?"
Yandan gülümseyerek "Oğlum benim bi kendime hayrım yok yoksa." Hepimizin sesli kahkahalarla gülmesi ile geriye doğru yaslandım.
Lan bunlar benim ailemdi lan.
Elakz: Parkta da şık olmayacaksam artık.
Alrçk: yarım saat geç geldin.
Nrçlb: beybiiii
Smtçl: üşümüyon mu?
Alpçk ve 354 beğendi 234 yorum
Nrçlb: bu güzel fotoğraf için Samet beye saolun diyorum.
Alrçk: aşık olduğumu nasıl belli ederim.
Smtçl: bir kere manken güzel.
Ayrsçb: Lan noluyor burda.
324 beğeni 134 yorum
Smtçl: öyle kolay aşık olmam ama senin ayrı bir havan var.
247 beğeni
Yorumlar kapalıAlrçk: Bide böle çek
Elakz: Gözlerin diyorum lens mi?
Nrçlb: koşarak sana tırla.
Smtçl: başım bağlı knk susaram.
Alpçlb: Beni neden çağırmadınız
~Alrçk: sana şimdi burdan bi uçarım.
Ayrsçb ve 354 kişi beğendi 487 yorum
Bu bölümde böleydi low hep alara ve aybars yazarsam içim almaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Ruh (Yarı Texting) Bitti
ChickLitDİKKAT! (Baştan söylüyorum bu hikaye Tuna ve Alara'nın hikayesi. İlk başta olan olaylar onları birleştirmek için lütfen on yargıyla yaklaşmayın. Bu kitapta acı değil mutluluk ve mizah var.) "İki yıl demiştin yoksa." Başını iki yanına salladı. "Hayır...