***
Hızlı adımlarla herkesin izlediği görüntüye doğru adımlayıp araya girdim. Benim gözlerimi görünce kalkan yumruğunu indiren Aybars'a öfke ile bakıyordum.
Omuzlarından ittirerek yeriye sendelemesini sağladım. O sırada ayağa kalmış ve elimi durmam için tutmaya çalışan Tuna'ya baktım. Bakışlarım onu durdurmama yetmiş olacak ki geri durdu.
"Sen kimsin? Kendinini ne sanıyorsun." Yumdu gözlerini ve tekrar açtı.
"Ben yıllardır sana olan aşkım ile yanıp kavrulurken bunu bilipte bana inat gibi onunla olman canımı yakıyor anlıyor musun?" İğrenir gibi baktım yüzüne.
"Aşk? Aşk öyle mi? Aşk ne biliyor musun sen. Ben cevap veriyim, hayır. Aybars, yuvamdan kalbimden uzak dur." Kolumu tuttu kalbimin üzerine koydu elini.
"Biliyorum beni unutmak için onunlasın ama ben artık buradayım." Gülümsedim gerçek bir gülümseme den çok uzaktı.
"Tuna benim için bir heves değil kalbimde var olan tek gerçek aşk. Ve ne biliyor musun?"
Ondan uzaklaşıp Tuna'ya doğru adımladım. Gözleri yaşlarla dolmuştu ama bu benim umurumda değildi.
"Sen benim için bir hevesmişsin Aybars abi."
Tuna'nın elini tuttum. "Tuna benim ilk ve son aşkım. Bana sevmeyi-" duraksadım Tuna'nın gözünün içine baktım.
"Kırmadan sevmeyi bana öğreten gerektiğinde babam gerektiğinde abim olan ve bunları sadece çok kısa bir sürede yapan tek kişi." Aybars'a baktım baktığım anda öfke büründü zihnim.
"Size sevgimi aşkımı anlatmama gerek yok ama şunu bilin Tuna benim kalbim, yuvam. Benden uzak dur ve özür dile." Bakışları benden Tuna'ya kaydı ve tekrar bende durdu.
"Özü.." elimle durdurdum onu. "Benden değil Tuna dan." Gülümsedi. "Özür dilerim Tuna benden aldıklarını geri almaya çalıştığım için." İflah olmazdı asla.
"Ben senden hiç bir şey almadım. Alara senin gittiğin gün geldi ve bana dedi ki benimle ol. Sen beni aradığında sana anlattıklarımı hatırlıyor musun?" Ne anlatmıştı, Aybars anımsamış olacak ki yumdu gözlerini.
"Ben ona olmaz dedim çünkü kalbini dolu sanıyordu ama o da dedi kısa bir hevesi unutması için kendine zaman verdi ve bir gün geldi beni sevdiğini benimle bir olmayı istedi. Ve sen hevesin başkasının aşkı olduğunda mi sahip çıkıyorsun."
Tuna'nın sözleri beni şaşırttı. Lakin benim tarafımdan sevildiğini biliyor oluşu benim içime soğuk bir su serpiştirmişdi.
Ve şöyle ki ben gerçekten aşık olmuştum aşk bu muydu?
İlk defa hissettiğim bu duygu her şeyden farklıydı ve ben aşkıma esir olan kalbe aşkla bağlı kalacaktım son nefesime kadar.
Alrçk: Tam bir sene önceydi beraber sabahladığımız ilk gün.
Sonra sana gelişim. Kalbimi aşkına esir ettiğimi dile getirişim dün gibi aklımda çünkü sana olana aşkım sonsuzlukta. Yuvam, nefesim seninle sozsuzluğa.Tntr: Yuvamda ki huzurum.
32: agaaaa ben bunların aşkına aşık oldum.
54: Baba bizim hayaller siyah poşete.
47: yaaaa bunlara bayılıyorum.
444: Yiaaa en başından beri beraberlermiş.
~37: Tuna Alara linç olmasın diye sessiz kalmak istemiş galiba.
Alrtnfan: Allah'ım sonunda hayallerim gerçek oldu.
234.233.23 beğeni 54.347 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Ruh (Yarı Texting) Bitti
ChickLitDİKKAT! (Baştan söylüyorum bu hikaye Tuna ve Alara'nın hikayesi. İlk başta olan olaylar onları birleştirmek için lütfen on yargıyla yaklaşmayın. Bu kitapta acı değil mutluluk ve mizah var.) "İki yıl demiştin yoksa." Başını iki yanına salladı. "Hayır...