✨37

46 9 4
                                    

***

Annemlerin evinin kapısına geldiğimde bahçeden gelen seslerle adımlarımızı oraya doğru ilerlettik.

Elimi sımsıkı tutan Tuna'ya bakıp derin bir nefes aldım.

"Sakin ol!" Uzun zaman sonra ilk defa görecektik birbirimizi ne yapabilirim.

Bahçeye geçtiğimizde hepsinin arkası dönük bir şeyi kutluyordu. Sesimi neşeli tutmaya çalışarak.

"Biz geldikkk." Şaşkınlıkla aynı anda arkasını döndü hepsi.

"Alara, kurban olduğum." Gülümseyerek bana doğru yaklaşan annemle gülüşüm yüzüme yayıldı.

Tuna'nın elimi bırakmayışı ile anneme tek elimle sarıldım.

Samet'in bana resmen koşarak gelişi ile kollarımı havaya kaldırdım ama elimi hala tutam Tuna'nın koluda kalkmıştı.

"Enişte bi sal şu eli korkma bırakmaz seni." Dedi Samet. Ulan onu demiyeydin iyiydi.

"Gel lan buraya." Dedim elimle onu çağırıp. Sımsıkı sardık birbirimizi, "Çok özledim seni."

"Bende çok özledim."

Samet'ten ayrılıp diğer herkesle sarıldıktan sonra sıra babama gelmişti.

"Babam," kollarını açtı ve sıcacık kalbine davet etti. "Mis kokunu özlemişim." Güldüm.

"Çok seviyorum seni."

Babamdan ayrılıp geriye doğru geldim. Tuna'nın yine elimi tutması ile gülümsedim. O hep benimle idi.

Dakikalardır bakmaya korktuğum ama artık bakmam gerektiğine karar verdiğim gözlere baktım.

Aybars.

Aybars abi.

Buradaydı, tam karşımda. Neden şimdi neden hala.

Tuna'ya bakıp izin ister gibi gülümsedim. Sükunet ile cevaplayıp ileriye adımladı eli benim elimde iken.

Diğer elini Aybars'a doğru uzatarak. "Hoş geldin." Aybars ağırca ayağa kalkarak.

"Sizde hoş geldiniz." Duyduğum ses tonu ile duraksadım. Öldürecek resmen bıraksan.

"Hoşgeldin Aybars abi." Gözlerinin bana dönüş hızı ve bakışı içimi ürpertti.

Kollarını açarak sarılmamı bekledi. Tuna'ya bakıp ona doğru adımladım.

Kollarının sıklığı canımı yakacak derecedeydi. Kulağıma fısıltısı eriştiğinde yutkundum.

"Kokun bana kafi Alaram ama şunu unutma sen benimsin." Şaka dimi?

Geriye çekilerek derin bir soluk aldım. Tuna'ya bakıp gülümsedim.

"Sevgilim baban seni eski odana çağırdı giderken." Gülümseyerek adımladım. Arkama baktığımda Aybarsın bakışları beni fazlaca rahatsız etmişti.

Umarım saçma sapan davranıp Tuna'ya zarar vermezdi.

Çünkü o zaman gerçekten asıl yüzümü görürdü.

****

Tatlı Ruh (Yarı Texting) BittiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin