0.1

17.5K 1.1K 816
                                    

1

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1. Bölüm: “Tourner Dans Le Vide”

"Jisung olmaz ya."

"Felix lütfen bak." dedi Jisung kolundan tuttuğu arkadaşına doğru. Odasının kapısını kapatıp ikisini içeriye çekmiş ve bileğini bıraktıktan sonra da karşısına geçmişti. "Birkaç saatlik sadece, bak Changbin'i de çağırırım. Muhabbet edersiniz rahat rahat."

Felix bununla beraber ofladı, sevgilisi ile vakit geçirme fikri ne kadar cazip gelse de arkadaşının güvenliği daha önemliydi. Yaramaz prens saraydan çıkmak ve iki gün önceki koca davette gördüğü o kişiyi aramak istiyordu.

İç çekti. "Davette gördün çocuğu Jisung ya, kim bilir nerede yaşıyordur. Ülkenin dört bir yanından insan katıldı o partiye, şehirde olacağını mı sanıyorsun?"

Jisung omuz silkti, tüm parti boyunca gözleri ondaydı. İlk defa bir partiye katılması yasaklanmıştı tehlike barındırdığı için ama o halktan biri gibi giyinerek kalabalık alana inmiş, partiyi seyretmişti.

Gözleri tek birine çarpmıştı.

Adını bilmiyordu, belki kendisinden küçük belki büyüktü, belirsizdi. Kumral bir teni vardı, elleri yaralıydı ama bu bile güzel görünmesini engellememişti. Herkesin aksine üstünde abartılı değil sade bir kıyafet vardı, belki de dikkatini çeken onun sadelikler içinde bile güzel olmasıydı.

İlk defa birine karşı böyle hissediyordu, ilk defa bir erkeğe karşı böyle hissediyordu. Tüm saraydaki muhafızlara bakmıştı, tüm görevlilere. Saraydan değildi keza o tüm sarayı tanırdı.

Halktan biriydi.

Onu görmek istiyordu.

Kalbini hızlandıran o adamı tekrar görmek ve o hissi tekrardan yaşamak istiyordu.

"Lütfen..." dedi son kozunu oynayarak, dudaklarını büzdü ve gözlerini doldurdu. "Arkadaşının isteğini geri mi çeviriyorsun... Sadece şehre inip meydana bakacağım, Felix lütfen... Lütfen, bir kez daha görmek istiyorum."

"Ya birileri seni çağırırsa?"

"Uykum var uyuyacağım diyeceğim, Changbin'i de hatta başıma bekçi olarak dikeceğim. Tabii kimse kuzuyu kurda emanet ettiğinin farkında olmayacak ama olsun."

Felix bununla beraber "Salak," diyerek gülmüş ve onu itmişti. Arkadaşına baktı. "Bak, lütfen kendine dikkat et tamam mı? Başına bir şey gelirse seni diriltir, tekrar öldürürüm. Senin için hastalarımı bırakıp buraya geliyorum."

"Ya seni yerim!"

Jisung onun yanağını sevinçle öpüp üstündeki kıyafetleri çıkarmaya başladı, Felix'in de kıyafetlerini çıkarması ile birlikte birbirlerinin üstlerini giymişler ve Felix ilerleyip Jisung'un dev yatağının içine girmişti.

tourner dans le vide, minsung ✓   Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin