2.7

3.5K 573 387
                                    

27

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

27. Bölüm: “Mademoiselle Noir”

Amber kokuları akşam vakti sarayın en üst katını kuşattı, meşaleler ve mumlar yakıldı, Prens Jisung eğitimden dönerken kendi odasının bulunduğu kata çıktığı gibi gülümsemiş, yüzünde en güzel gülüşü yer almıştı.

Amber kokusunu içine çekip yatak odasına doğru aceleci adımlarla ilerledi, kapılar onun için açıldığında teşekkür edip içeri girmiş ve gözlerini ayakta balkonda duran eşine çevirmişti.

Kapılar arkasından kapanırken Minho ona doğru döndü, adımları Jisung'un önünü buldu. "Güzel Majesteleri," diyerek gülümsediğinde Prens'in gözlerinin içi parlamıştı adeta.

Kollarını Minho'nun belinin iki yanından geçirip beline sardığında Lord vakit kaybetmedi, güldü ve kollarını Jisung'un boynuna doladı.

"Gelmeni bekliyordum."

"Seni balkondan izliyordum," dedi Minho. "Buradan sarayın tüm bahçesinin gözüktüğünü biliyorsun."

"Hım." Prens geri çekildi, ellerini bu sefer Minho'nun yanaklarına attı ve parmak uçlarında yükselerek dudaklarına küçük bir öpücük bıraktı. "Yemeğe inelim."

"İnelim," dedi Minho, onun elini tuttu ve dolabın önüne getirdi. İkisi de yemek için en güzel kıyafetlerini giyerken Jisung'un eğitim için çıkarıp Minho'ya verdiği kolyeyi Minho eşinin boynuna takmış sonra da ikisi aynanın karşısına geçmişlerdi.

Lord'un elleri arkasına iken Prens'inki önünde birleşmişti. Jisung sadece belli bir süre önceyi hatırlarken kafasını çevirip yanında duran eşine baktı, o güldüğünde Minho da kendini tutmadan gülmüş ve odadan çıkmışlardı.

Yemek salonuna girdikleri gibi ikisi yan yana durmuş Kral ve Kraliçe'yi beklerken "Hâlâ alışamadım burada seninle durmaya," dedi Jisung.

Kral ve Kraliçe için kapılar açılırken Minho ona baktı. "Alışmaya başlasan iyi edersin sevgilim."

"Merhaba."

İkisi bir ağızdan konuştu. "Merhaba Majesteleri."

Sırayla masaya yerleştiklerinde yemeğe başlamışlar, kimseden çıt çıkmıyordu. Jisung'un bu ortamı sevmediğini bilen Minho masanın altından ayağına vurduğunda Prens bir anda başını kaldırarak şokla yanındaki adama baktı.

Minho gülüşünü tutmaya çalışarak ağzına bir parça et atmış, Jisung ise gülmüş ve ayağına basmaya çalışmıştı. Yemek boyu birbirleri ile uğraşırlarken en sonunda Jisung'un sertçe Minho'ya vurması ile Minho bir an öksürürken gülüşünü de durdurmak için elini ağzına bastırdı hızla.

"Minho, iyi misin?" diye endişeyle soran Kral ve Kraliçe'ye karşı Minho peçetesini indirip gülümsedi. "İyiyim, bir an nefes alamadım Majesteleri fakat iyiyim şu an. Teşekkür ederim."

tourner dans le vide, minsung ✓   Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin