19. Bölüm: “Amelie”
Prens sarayın içinde gezerken aslında gözleri özlediği bedeni arıyordu, askerler bugün saraya yerleşmişti ve şimdi onların olduğu katta dolaşıp Minho'nun odasını kestirmeye çalışıyordu.
Changbin artık kovulmaktan bıktığı için peşinde dolanmazken Jisung ellerini arkasında birleştirmiş, ritmik adımlarla yürüyor ve yanlarından geçtiği odaların içine bakmaya çalışıyordu.
"Majesteleri," diyerek ona selam veren görevli ile gülümsedi. "Merhaba."
Kadın elindeki çarşafları daha sıkı kavrarken merakla gözlerini Prens'e dikti. "Bir şey mi arıyordunuz? Yardımcı olayım hemen."
"Ah, hayır." Güldü. "Öyle dolaşıyordum, siz işinize bakın lütfen."
Görevli ona gülümsedi. "Peki, iyi günler efendim."
"İyi günler."
Geri yalnız kalması ile yürümesine devam etmiş ve koridorun sonundan dönmüştü ki "Beni mi arıyorsun?" diyerek aniden yanında yürümeye, onunla aynı adımları atmaya başladı Minho.
Jisung hızla kafasını çevirip yüzüne baktı, gülümsedi. "Evet, odanı arıyordum."
"Şurası." deyip kaşları ile ilerideki bir odayı işaret etti Minho. "Ee ne zaman yanında göreve başlıyorum?"
Prens omuz silkip bakışlarını kaçırdı. "Şu anda Hyunjin, Kral'a senin hakkında bilgi veriyor. Muhtemelen bir saat içerisinde kayıtlara artık benim özel askerim olarak geçeceksin. Changbin'e de hoşça kal dedik."
Sözlerinin sonunda elini kaldırıp boşluğa doğru sallayınca Minho ona gülmüş, Jisung asker üniforması içinde ne kadar da yakışıklı gözüken sevgilisi ile heyecanla bir nefes alıp göğsünü şişirmişti.
Başını eğip ikisinin uyumlu adımlarına baktı, bu detay ile onu gülümsetirken ikisi yavaşça bahçeye çıkmışlar ve yağmur olduğu için merdivenlerin başından bahçeyi izlemeye başlamışlardı.
"Saray artık daha güzel geliyor biliyor musun?" deyip Minho'ya çevirdi gözlerini. "Sanırım tek beklediğim senmişsin de haberim yokmuş."
"Hayatım artık daha iyi gidiyor biliyor musun?" dedi Minho, sevgilisine baktı. "Tek beklediğim kapıma gelip bana duygularını söylemenmiş de farkında değilmişim."
Geri bakışlarını bahçeye çevirdi. "Kalbime çok güzel geliyorsunuz Majesteleri."
"Bunun karşılıklı olması beni mutlu ediyor." diyen Prens dudaklarını birbirine bastırıp önüne döndü, gülüşünü bastırmamış ve Minho görev hakkında bilgi almak için çağrılıncaya kadar da ikisi orada kalmıştı.
Saatler sonra nezaket kuralları eğitiminden çıkan Prens yanına gelen Minho ile güldü. "Demek her dakika seni görmek böyleymiş, çok sevdim bunu. Yaşasın."