Розділ 8

15 6 18
                                    

Ніч. Навкруги ні душі. Ні людини, ні звіра, ані навіть пташок.

Я розтяглася на вузловатій гілці чергового дуба, на котрого вистачило вправності видряпатися, і звісила ноги вниз. Після того, як переступила межу володінь батька з лісом, минуло декілька годин. Гадаю, близько дев'яти. В будь-якому разі, схований за тяжкими чорнильними хмарами місяць зовсім не збирався поступатися місцем сонцю.

Бігла без зупинок та перепочинку, поки не спіткнулася об власну ногу, добиваючи постраждалий раніше бік. Не знаю, наскільки відірвалася, та Марден цілком міг нишпорити десь поблизу. Як і ціла дюжина підручних Сіріуса. Ясна річ, батько накаже притягнути мене в маєток будь-яким чином, нехай навіть без руки. Я відчувала це.

В промоклому наскрізь кардигані було не дуже тепло. Правильніше, пару годин тому я просто припинила тремтіти і зараз не могла визначити: тіло вимкнуло якісь терморецептори спеціально, чи я помирала? Взуття розм'якло від в'язкого грунту і нескінчених калюж. Сукня порвалася ще під час бійки з Марденом.

Диявол! Що ж з ним сталося? Охоронець поводився до бісиків дивно. Хоча дивно — це маленьке таке применшення. За два місяці гостювання у батька Марден став одним з двох людей, з котрими я навіть з задоволенням проводила час. Його побіжна усмішка затьмарювала сотні усмішок Локі. І... якби батько спустошив його, я б відчула. А між ним і спустошеними коло воріт була глибока емоційна прірва. Тоді що ж сталося?

Сліди від грубих чоловічих пальців на шиї безперервно нили, відгукуючись гострим болем десь в п'ятах. Подібний ланцюжок страждань не дозволяв заспокоїтися і вирішити, що це був всього лишень сон. В своїх кошмарах я відчувала тільки душевний біль, але ніяк не фізичний.

Марден перевернув догори дригом увесь план. Мапа Едді залишилася всередині темно-зеленої декоративної подушки, одяг, що більше пасував такій подорожі, гроші, трохи їжі... все це залишилося в маєтку.

Дідько, та я ж мала скористатися чорним ходом з кухні, і звідти тікати через невеличкий город. Сховатися серед будинків відтінків, після чого потрапити на шосе через ферму сумнозвісного Андерсона. Проклятий ліс жодного разу не згадувався в обговореннях! Пальці в кишені намацали вівсяне печиво, що вкрала з кухні вчора. Першим поривом було викинути його, та залишки здорового глузду втримали дурний мозок від безрозсудного наказу.

Серце ВартовогоWhere stories live. Discover now