Мені снилося щось дійсно приємне, поки хвиля раптового пекельного головного болю не виштовхнула свідомість назад в реальність. Без перебільшення. Ніби сам диявол знущався з мого черепа.
Відчувалося це так, ніби по скронях вдаряли потужні енергетичні хвилі. Може, це спричинено близькістю до сфер? Здається, ні в чийому втручанні потреби не було. Вмикнувши восьминіжка Марлі, чиє малинове світло м'яко осяяло кімнату, я сіла. Такого ще не траплялося. Проклята Айліен, щоб її! Залиш вона номер телефону, я б лягала спати вже з кільцем на пальці.
Футболка змокла, а хвилясте після душу волосся збилося в жмут. Зіскочивши з ліжка, я пішла в ванну і, знявши просякнуту потом білосніжну футболку, замінила її на жовту, що слугувала піжамою майже увесь останній місяць. Настільки звикла до неї, що інші речі видавалися чужими. Тканина пахла дешевим господарським милом, і цей запах заспокоював нерви. Піднявши важіль, плеснула в лице холодною водою.
Ми до вечору базікали на кухні, а потім Марлі вирішила, що мені не нашкодить поспати. І, чорт забирай, мені навіть не наснився Салазар.
Будильник показував пів на третю ночі. Пухнастик скрутився в клубочок на своїй подушці і уважно роздивлявся мене, поки поверталася під ковдру. Не встигла заплющити очей, як по голові прилетів новий удар. Я схопилася за скроні і зашипіла. Якого дідька?
Вискочивши з ліжка і вперши руки в боки, витріщилася на стелю. Може, це новий спосіб особливого чуття сповістити, що комусь потрібна допомога? Хоча, якщо це дійсно так, хтось з обраних вже б прокинувся і виправив це. В будь-якому разі, старійшини поки заборонили вступати в контакт зі сферами.
Начебто все заспокоїлося, як раптом нова хвиля налетіла з такою силою, що я опустилася на коліна, намагаючись зібратися по частинах. Пухнастик збентежено стрибнув до мене. Це зовсім не смішно. Я погладила кота і, хапаючись за комод, піднялася на ватяні ноги.
Одягнувши шорти, що валялися в купі одягу на полиці в шафі, безшумно відчинила двері і вислизнула в коридор. Підіймаючись сходами, намагалася згадати, де на кухні зберігається аспірин. Раптом допоможе?
Коло входу на поверх старійшин, де жили гості, мене наздогнав черговий удар. Я схопилася за голову і рушила вперед, та щось зупинило мене. Щось вкрай незрозуміле. Незриме. На цьому поверсі відчувалася така емоційна напруга, що аж в очах потемніло. Дивно. Я зажмурилася і рушила в кінець коридору, ведучи рукою по вхідних дверях, підкоряючись незнайомому поклику. Мене просто тягло йти вперед, ніби від цього залежало життя.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Серце Вартового
FantasíaПродовження книги «Дорогоцінні Емоції. Восьма». З моменту, коли вісімнадцятирічна Тесса Стоун дізналася про існування Вартових Емоцій, минуло два з половиною місяці. Дівчина знайшла справжніх друзів, зустріла рідну матір та зуміла розгадати таємницю...