Рівно о восьмій коханий будильник виконав гімн пекельної безодні, і я як ошпарена підскочила на ліжку, щоб його втихомирити. За секунду в коридорі гримнули чиїсь двері, і по підлозі зачовгали капці. Вмикнувши нічник, щоб створити хоч якусь подобу ранкового світла, впала назад на подушку. Доброго ранку, Центре Управління.
— Гей, малий, ти виліз, — прошепотіла я і опустила долоню на спину Пухнастика. Кіт, втративши подушку, вмостився між нами з Локі.
— Йому негайно треба сісти на дієту. Він мало не відчавив мені печінку вночі.
Я різко підняла погляд на Локі. В світло-сірих очах танцювали малинові блики, правильніше, в правому оці — ліве досі ховалося за набряком. Він пальцем погладив підборіддя Пухнастика, і кіт задоволено замуркотів.
— Пробач, не хотіла будити. Як ти почуваєшся?
Я перевернулася на бік і потерла чоло. В голові досі гуляло відлуння вчорашнього болю. Страшно уявити, як все боліло у нього.
— Як розчавлена бляшанка з-під коли.
Кепсько.
— Локі, що сталося з Марденом?
Питання заскочило його зненацька. В принципі, як і мене саму. Локі стиснув губи і перевів погляд на Пухнастика.
— Він...
Він замовк і міцніше стиснув губи.
— Чому ти не хочеш розповідати? Хоча, зачекай, можу я припустити, що Сіріус надпивав і твої емоції? Тому ти мовчав увесь цей час?
Я не Даррен, та після розповіді Саула деякі деталі стали на місця.
— Принцесо, не кажи про те, чого не знаєш, — проскреготів Локі, з обережністю приймаючи сидяче положення. Пухнастик одразу ж зіскочив з ліжка й попрямував до мисочки.
Отже, здогадки підтвердилися.
— Чому ж не знаю? За час мого перебування у батька ти декілька разів був сам не свій. Тихий, покірний, мовчазний, мені продовжувати? — Голос охрип до невпізнаваності, проте розтинав повітря мов гострі леза.
Рука Локі так неочікувано стислася на шиї, що на мить затримала дихання. Очі беззахисно металися по моєму обличчі, як очі загнаного звіра по лицю мисливця. Та я знала, що Локі не нашкодить. Відчувала. Тому присунулася ближче, даючи до зрозуміння, що на здамся. Так само, як він вчора.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Серце Вартового
FantasiПродовження книги «Дорогоцінні Емоції. Восьма». З моменту, коли вісімнадцятирічна Тесса Стоун дізналася про існування Вартових Емоцій, минуло два з половиною місяці. Дівчина знайшла справжніх друзів, зустріла рідну матір та зуміла розгадати таємницю...