Розділ 9

21 7 13
                                    

Не впевнена, хто з нас двох більше здивувався. Тому що я якоюсь мірою заклякла від шоку.

Ваша величносте. Ці два слова ще хвилину занепокоєною луною відбивалися від холодних стін церкви.

Черниця зупинилися між крайніми лавками, позаду неї маячила дівчина, що зустріла мене раніше. Жінка склала руки перед собою і стиснула губи.

— Ваша величносте? — повторила вона, ніби хотіла впевнитися, чи я тут. — Мене звати Хелена. Я Вартовий Горя п'ятого покоління.

Цієї миті її очі, як за наказом, спалахнули яскравіше, немов два сапфіри кольору штормового моря.

П'ятого покоління? Але ж це неможливо. Виходить, вона ще старша за моїх батьків? Хоча що взагалі можна казати, якщо раніше нас запевняли, що найстарший Вартовий — Мерлін. Що тоді ця жінка тут робила? В церкві. Так далеко від людей.

— Мене звати Тесса, я...

— Я знаю хто ти, ходімо, — м'яко, але наполегливо позвала Хелена.

Я нервово кивнула і, озирнувшись на вхідні двері, послідувала за нею. Це не сховалося від очей Вартового, тому що вона теж метнула швидкий погляд в той бік. Ми покинули головну залу крізь ті дверцята, з котрих вони обидві з'явилися, і вузьким коридором дісталися передостанньої кімнати. Приміщення було замалим, напевно, трішки більшим за ванну, приєднану до кімнат в Центрі Управління. Під вузьким віконцем стояли ліжко і дерев'яний письмовий столик. Коло дверей — старомодна худорлява шафка. В очі кинулася велика кількість ікон, що всіяли поверхню столу, і масивний хрест, що висів над ліжком.

Хелена посадила мене на ліжко і присіла навпроти, дівчина опустилася на стілець коло столу.

— Ваша величносте, як Ви тут опинилися? Де інші Вартові?

Я зітхнула. На жаль, поки далеко.

— Я гостювала, — якщо це можна так назвати, — у батька. Це довга і не надто приємна історія. Хелено, я думала, не існує Вартових старше десятого покоління. Як Ви тут опинилися? Що Вам відомо про мене?

Голос дещо підвищився, ймовірно, це вже істеричне. Хелена нервово озирнулася навсібіч і стиснула в руці хрестик, що висів на шиї.

— Всі ми, живі Вартові більш ранніх поколінь безумовно знали, що в двадцятому поколінні з'явиться нова Восьма. Проте ми не влізаємо в справи старійшин, щоб у них не виникало зайвих питань і проблем. Вони не знали хто ти, а просвітити всіх мала та, з чиєї провини почалося це незнання. Айліен.

Серце ВартовогоWhere stories live. Discover now