Kedd délután Jimin felvett az iskola előtt, ám legnagyobb meglepetésemre nem haza vitt, hanem elindult egy teljesen másik irányba. Jihye nem volt hajlandó a szőkével és velem utazni még egyszer, úgyhogy a férfi állítása szerint ezentúl inkább használ tömegközlekedést a lány, mintsem be üljön mellénk. Végülis nekünk ezzel nem igazán okozott problémát, sőt, még inkább csak a kedvünkre tett.
Meglepetten vettem tudomásul, hogy Jimin az általam egyszer már látott fodrászat előtt parkolt le, s kérdő tekintetem rá is vezettem, míg Ő combomra simítva elmosolyodott, s magyarázni kezdett.
-Kikopott a rózsaszín..-Kuncogta el magát, míg én is nevetni kezdtem, majd egy gyors csók után mindketten kiszálltunk a kocsiból, s a szalon bejárata felé vettük az irányt.
-Minah! Vendégeid vannak!-Kiáltotta el magát egy hosszú, fekete hajú lány amint betoppantunk, míg az említett, avagy szólított szőke hajú már előttünk is termett egy széles mosollyal.
-Nem hittem volna, hogy ilyen hamar látlak benneteket.-Döntötte oldalra mosolyogva a fejét, míg mi is viszonoztuk édes gesztusát.-Örülök nektek!-Indult meg kissé hátrébb, ahol pár szabad szék volt, majd aztán engem be is ültetett egybe, hiszen Jimin elmondta neki út közben, hogy a kikopott hajammal kéne valamit kezdeni.
-Valami egyszerűre gondoltam, ne vidd kérlek túlzásba!-Kérte meg a szőke hajú a lányt, míg Minah bólintott egyet, s aztán hagyta, hogy Jimin elinduljon a szalon egy másik pontjába. Nem láttam, hogy mégis hova megy, de őszintén szólva nem is nagyon tudtam vele foglalkozni, ugyanis Minah azonnal neki kezdett a hajamnak, valamint duruzsulni is elkezdett. Természetesen nem bántam, így legalább nem volt kínos csend köztünk.
-Hogy megy az iskola?-Nézett szemeimbe a tükrön keresztül -ugyanis most nem takarta azt el-, míg én vállat rántva válaszoltam neki.
-Csak a szokásos. Sokat kell tanulni, bár szerencsére én hallás után mindent megjegyzek, úgyhogy ezzel nincsen túlzottan nagy problémám.-Mosolyodtam el.-Viszont a vizsgákra jobb lesz, ha oda teszem magam. Nem lesz elég, ha a hallásomra hagyatkozom egész idő alatt.-Sóhajtottam egy nagyot, míg ő bólintott párat.
-Nos, látod ez egy jó ötlet! És mit szeretnél csinálni iskola után?-Döntötte oldalra fejét kíváncsian, míg én egy pillanatra elgondolkodtam, hiszen össze kellett szedjem a gondolataim.
-Szerintem maradok a plusz egy évre, viszont nem hiszem, hogy megyek egyetemre. Valahogy nem érzem magaménak.-Ráztam meg kissé fejemet.-Viszont a következő héten elkezdődnek a tánc oktatásaim Jimin Hyung-nál, lehet, hogy ebbe az irányba megyek tovább és nála fogok tanulni.-Vázoltam fel tervemet a lánynak, aki ezek hallatán egy széles mosolyt villantott.
-Aaa, ezt örömmel hallom. Jimin nagyon jó tánc oktató, sok versenyt nyert már a csapataival.-Bólintott elismerően.-Neked is jó helyed lesz nála. Én szurkolok neked!-Mosolygott szelíden, én pedig megköszöntem támogatását. Aranyosnak véltem, hogy a lány nem hagyott csendben egy percere sem, s avégett is annak tartottam, hogy ilyen kis közvetlen volt, valamint ahogy észre vettem az első két alkalomból; mindig vidám. Folyamatosan szóval tartott, nem hagyta, hogy kellemetlenül érezzem magam és nagyon sokat mosolygott, ami végett nekem is az arcomra ragadt az a bizonyos ajak görbület. A lány jó kedve szinte ragadós volt.-Na és mondd, Jimin együtt van még azzal a hárpiával?-Kíváncsiskodott Minah, míg én bólintottam egyet.
-Együtt..-Sóhajtottam egy nagyot, míg Ő horkantva szemét forgatta, s közben megrázta fejét.
-Nem értem, hogy mi a francért nem válnak már végre szét az útjaik, az a lány annyira nem való mellé. Sokkal aranyosabb személy illene hozzá, nem pedig egy ilyen állandóan hisztis picsa.-Fakadt ki.-Már tényleg ne vedd magadra, de a nővéred valami..
YOU ARE READING
my sister's boyfriend || jikook ✓
Fanfiction"-Jungkook, kérlek értsd meg, hogy ez nem helyén való!-Szólt rám indulatosan, ám én továbbra is álltam szigorú tekintetét, s könnyeimmel küszködve, valamint torkomban keletkezett hatalmas gombóccal szenvedve nyögtem ki egyetlen kérdést. -Szeretsz, J...