Hétfő délután Jimin szokás szerint és a megbeszéltek szerint értem jött, viszont én nem vártam üres kézzel. Megvettem neki a kedvenc édességeit, valamint Minho-val vetettem neki egy üveg vörös bort, s még egy szál rózsát is bátorkodtam adni neki. Persze elmondtam, hogy "Tudom, hogy férfinek nem illik virágot adni, főleg nem rózsát..De mindketten férfiak vagyunk, úgyhogy talán így nem számít." szöveget, így pedig elfogadta tőlem. Bár azt mondta, hogy egyáltalán nem érdekli, sőt nagyon jól esett neki, hogy ilyen féle képpen gondoltam rá. Szóval függetlenül attól, hogy férfiak vagyunk vagy sem; így is úgy is elfogadta volna.
Viszont ami a legjobban meglepett; Jimin olyan vörös lett a rózsa láttán, hogy szinte azonnal magamra tudtam volna abban a pillanatban ismerni. Én szoktam ilyen heves reakciót produkálni, nem pedig Ő, s ez teljes mértékben megdöbbentő volt számomra. Sosem láttam Őt előtte zavarba jönni, főleg nem tőlem, s ezt nem is igazán tudtam abban a pillanatban hova tenni. Mindenesetre furcsának találtam a helyzetet, de talán csak érdekesnek tartotta, hogy férfi létére rózsát kapott. Lehet, hogy én is így reagáltam volna.
Csütörtök este Jihye és Jimin nálunk vacsoráztak, s arra is sor került, hogy nővérem megemlítse azt a bizonyos hétvégi kirándulás szerűséget is. Persze Jimin és én játszottuk a fejünket, hogy rettentően örülünk neki és fantasztikus ötletnek gondoljuk az egészet, valamint alig várjuk, hogy végre másnap legyen és délután már úton is legyünk. Nayeon-t beavattam még előző este, hogy mit terveztünk, Ő pedig nyilván támogatott minket teljes mértékben, sőt, még a segítségét is nagylelkűen felajánlotta. Így hát nem is volt kérdés, hogy péntek reggel én már a hattyúk halálát játszva készülődtem.
Nayeon gondosan megcsinálta a fejemet valami pirosítóval, vagy tököm tudja mit kent rám, de úgy néztem ki, mint aki lázas, vagy minimum mint egy drogos, ugyanis még a szemem körül is ügyködött valamit. Egészen élethű lett, még szerencse, hogy értett hozzá. Ezek után a WC fölé hajoltam, s nem volt mit tenni; ledugtam az ujjam a torkomon, így egy nagy adag hányás ki jött belőlem. Ezzel csak az volt a baj, hogy mivel éreztem a szagát; jött több is. Viszont ez hasznomra vált, ugyanis édesanyám meghallotta, hogy a lelkemet is kihánytam, úgyhogy magától parancsolt rám, hogy menjek az ágyba. Hozott be nekem egy lázmérőt is, közben pedig ki ment telefonon szólni Jihye-nek, hogy rosszul vagyok. Míg anyám távol volt Nayeon hozott be meleg teát, amibe a lázmérőt dugtuk, s miután az csipogott, hogy bizony már meg is mérte a lázam; gyorsan kispurizott a szobából. Szóltam anyának, hogy kissé magasabb mint kellene, ő pedig itt döntötte el, hogy én bizony nem megyek sehova. Örültem mint majom a farkának, viszont aggódtam, hogy le ne mondják az egész hétvégét miattam. Ugyanis benne volt ám a pakliban, hogy miattam át teszik a programot máskorra.
-Az a helyzet kicsim..Hogy így nem szeretném, hogy jöjj a hétvégén, hiszen eléggé..Hát rossz állapotban vagy.-Jelezte burkoltan, hogy kurva szarul nézek ki, míg én bólintottam egyet.-Viszont Jimin felajánlotta, hogy itthon marad veled. Erősködött, hogy mi menjünk el nyugodtan, hiszen Jihye régóta szervezi az utat és tudod milyen a nővéred..-Rázta a fejét eomma, míg én bólintottam egy nagyot.-Ő sem akarta, hogy át tegyük és Jimin sem, úgyhogy ha nincsen ellenedre, akkor Ő veled marad a hétvégére.
-Persze, nem gond!-Motyogtam halkan, mintha valóban beteg lennék, majd hagytam, hogy anyám jól bebugyoláljon, s aztán magamra hagyjon a szobámban, hogy pihenjek.
Nayeon még egyszer azért bekukkantott hozzám, s gratulált, hogy sikerült a terv, aztán viszont elindult iskolába. Mivel egyedül voltam otthon eléggé unatkoztam, de sikerült a napot azzal eltöltenem, hogy sorozatoztam, valamint olvastam.
Különben nem bántam, hogy így alakult a hétvégém, ugyanis nekem sem volt túl sok kedvem a hétvégét a nővéremmel tölteni. Ha még csak anyáék és Nayeon lett volna azt mondtam volna, hogy rendben. De így..Semmiféle képpen. Ráadásul így legalább eltölthettem egy újabb hétvégét Jiminnel. Duplán nyertem.
》《
Keménymag🍆
Minho daddy:
te már megint
miert nem vagy itt?daddy issues:
jaa bro-
folyton hianyzolbunny boy:
beadtam, hogy beteg vagyok
tudjátok a hétvégi kirándulás végett
amit mondtam keddenMinho daddy:
JAAAA
tudomdaddy issues:
egy hétvége
Jiminnel 😏Minho daddy:
ugye lépsz valamit?bunny boy:
Mégis mit?😅
és minek?daddy issues:
reménytelen...Minho daddy:
hallod
ne már jk !!
szedd össze magad végre és állj a sarkadra! de komolyan tesó..ne légy már ilyen punci! merj lépni valamit, mostmar túl sok ideje epekedsz utána, pedig eléggé sok jelet dobott már neked
csak szedd össze magad és vallj neki
nem esz majd megdaddy issues:
ne felejtsd el, hogy szurkolunk :P
és szeretünk <3
szedd össze magad 😔💗》《
Délután Jihye és Jimin nálunk gyülekeztek, majd türelmesen megvárták, hogy anyáék mindent össze pakoljanak a nagy hétvégére. Vagyis inkább át nézzék, hogy mindent eltettek-e. Ez nyilván Nayeon-nak jelentett több időt, hiszen aggódott, hogy minden szarja be legyen téve a kis bőröndjébe..Tipikus nő. A fél házat magával vinné, ha tehetné.
-Jól kibasztál mindenkivel..-Nyitott be Jihye egy gondterhelt sóhajjal míg én szemem forgatva válaszoltam neki.
-Mintha én tehetnék arról, hogy beteg vagyok.-Jegyeztem meg gúnyosan, bár belül igazán rosszul éreztem magam, hiszen hazudtam is, ráadásul egy egész hétvégét megborítottam.
-Nem mondtam, hogy tehetsz róla.-Rántott vállat hanyagul, majd közelebb lépett hozzám, s az éjjeli szekrényemre tett egy üveg banános tejet.-Gyógyulj meg hamar!-Azzal ki is fordult a szobámból.
S így ne legyen bűntudatom amiatt, hogy szerelmes vagyok a barátjába..
Fél órán belül mindenki elköszönt tőlem, majd Jimin lekísérte a családot az autóhoz, s segített bepakolni nekik. Addig én lemostam a fejemről a kamu betegségem jeleit, s aztán kényelmesen helyet foglaltam a nappaliban lévő kanapénkon. Nem sokkal később pedig a szőke hajú férfi is vissza jött a lakásba, s vigyorogva ült le mellém.
-Ügyes voltál. Hogy tudtad így elhihetni eomoni-val, hogy beteg vagy?-Döntötte oldalra fejét, míg én kínosan elnevettem magam, s közben tarkómra simítottam.
-Meghánytattam magam..-Vallottam be neki őszintén, a következő öt percben pedig már azt hallgattam, hogy mégis mennyire buta és felelőtlen is vagyok én. Nyilván nem ellenkeztem vele és még egyet is értettem vele, de elmondtam neki, hogy muszáj voltam, különben nem biztos, hogy bevették volna. Rosszalló tekintettel nézett rám, aztán végül csak bólintott egyet.
-És a láz?
-Nayeon hozott be meleg teát, míg eomma veled beszélt telefonon.-Mosolyodtam el halványan, míg a szőke hajú hátra vetett fejjel nevetni kezdett.
-Ki gondolta volna, hogy segíteni is fog?-Rázta fejét hihetetlenül, én pedig gondolatban rávágtam, hogy meg volt rá az oka. Az pedig Park Jimin volt és szerencsétlen mivoltom..
2022.09.18.
Hibákért elnézést!🥺
Köszönöm, hogy elolvastad!💗
CZYTASZ
my sister's boyfriend || jikook ✓
Fanfiction"-Jungkook, kérlek értsd meg, hogy ez nem helyén való!-Szólt rám indulatosan, ám én továbbra is álltam szigorú tekintetét, s könnyeimmel küszködve, valamint torkomban keletkezett hatalmas gombóccal szenvedve nyögtem ki egyetlen kérdést. -Szeretsz, J...