Jimin negyed órán belül a helyszínen volt, s rosszalló tekintettel szállt ki a kocsiból. Láttam rajta, hogy nem örül a helyzetnek, főleg annak, hogy Nayeon "csatak részeg", viszont legnagyobb meglepetésemre; egyáltalán nem szidott meg. Segítségemet kérte, hogy be tudjuk tenni a lányt a hátsó ülésre, majd ő előre ült a kormány mögé, mellé pedig én.
-Nem viszlek így haza titeket, ma nálam alszotok.-Jelentette ki ellentmondást nem tűrő hangon, míg én bambi szemeim rá emelve pislogtam nagyokat.
-De eomma..
-Majd beszélek vele.-Sóhajtott egy nagyot, majd' el is hallgatott, viszont egy kis idő múlva ismét megszólalt.-Figyelj Gguk, én örülök, hogy jól érezted magad ma, de kérlek ne szaladjon el veled a ló! És vigyázz a húgodra! Te sem vagy még felnőtt, ő pedig pláne..-Rázta fejét csalódottan, míg én összébb húzva magam és szégyellve magam néztem rá.
-Sajnálom, Hyung! Nem számítottam rá, hogy ez lesz.-Néztem hátra az alvó lányra, akinek még a nyála is kifolyt alvás közben.-Legközelebb nem lesz ilyen.
-Helyes!-Biccentett egyet.
Az út további része csendben telt el, Ő nem szólt hozzám, én pedig nem mertem megszólalni. Tényleg nagyon szégyelltem magam és igazat kellett neki adjak. Nem vigyáztam sem magamra, sem pedig a kis húgomra.
Jimin lakása elé érve segítettem a férfinek becibálni a lányt, majd letettük őt a kanapéra. A szőke hajú megvetette a vendég szobában az ágyat, s aztán oda szállítottuk át az alvó lányt. Olyan békésen és mélyen aludt, hogy semmi nem tűnt fel neki. Még csak meg sem rezzent.
-Hogy lesz a holnapi nap?
-Írok az osztályfőnökeiteknek, hogy családi okok miatt késtek egy kicsit.-Masszírozta orrnyergét fáradtan.-Aztán haza viszlek titeket, hogy el tudjatok készülni kényelmesen és utána elviszlek titeket iskolába.-Indult meg a konyha felé, míg én utána siettem, hiszen volt néhány kérdésem számára.
-De te nem dolgozol holnap?-Döntöttem oldalra fejemet, hiszen én abban a hitben éltem, hogy hétfőn neki bent kell lennie a stúdióban tanítani.
-De. De nem akarom, hogy a tömegközlekedéssel szarakodjatok, ha már ilyen szépen szét csaptátok magatokat.-Mondta kissé mérgesen, míg én ajkaim össze préselve ültem le egy székre, s onnan néztem rá nagy szemekkel. Mérhetetlenül szégyelltem magam, ezt tagadni sem tudtam volna. Nem voltam a legfelelősségteljesebb..
-Sajnálom Hyung..!-Motyogtam halkan, s abban sem voltam biztos, hogy Ő hallotta amit mondtam. Viszont a férfi egy hangos sóhajt kieresztve tette le a poharát, s aztán mögém állva megfordította a széket amin ültem, hogy szembe legyek vele, majd két kezét az arcomra helyezte -ami végett kissé csücsörítettem-, s úgy nézett le rám.
-Nem kell sajnálnod, Gguk! Én nem haragszom rád és nem is fogok. Én is voltam fiatal..-Sóhajtott egy nagyot, majd aztán elmosolyodott.-Tudom, hogy te egy rendes fiú vagy és nagyon ügyes..Csak arra kérlek, hogy legközelebb ez ne forduljon elő, rendben?-Simított végig arcomon, de aztán vissza helyezte kezét oda, ahol előtte volt.
-Köszönöm Hyung, hogy segítesz és mindig ki húzol a bajból..!-Mosolyodtam el halványan, ám fejem már javában vörös volt, hiszen kezdett sok ideje előttem állni, ráadásul nagyon közel volt az arca az enyémhez.
-Természetes!-Borzolta össze hajamat, azzal el lépett előlem, s ismét a konyha közepére sietett.
Késő este Jihye is haza esett, aki meglepetten pislogott rám párat, az pedig tetézte a kedvét mikor mondtuk neki, hogy húgunk is jelen van. Nem mondtuk el a valódi okát annak, hogy mégis miért tanyázunk náluk, ugyanis alapvetően is eléggé ideges volt. Ráadásul még hisztizni is neki kezdett, mikor közölte vele a drága párja, hogy reggel busszal vagy metróval kell mennie, ugyanis Jimin nem tudja elszállítani őt.
ESTÁS LEYENDO
my sister's boyfriend || jikook ✓
Fanfic"-Jungkook, kérlek értsd meg, hogy ez nem helyén való!-Szólt rám indulatosan, ám én továbbra is álltam szigorú tekintetét, s könnyeimmel küszködve, valamint torkomban keletkezett hatalmas gombóccal szenvedve nyögtem ki egyetlen kérdést. -Szeretsz, J...