60.

1.2K 77 32
                                    

2 évvel később

-

Hyung!-Szólítottam meg páromat, aki kíváncsian nézett rám, fekete keretes szemüvege mögül.-Szerinted ez milyen?-Nyújtottam át neki a tervező füzetem, melyben tetoválásokhoz való rajzok, avagy vázlatok tömkelege pihent.

-Wow!-Tátotta el a száját, s tolta feljebb szemüvegét.-Gguk, ez nagyon szép.-Akadtak el szavai, míg én vigyorogva néztem ámult arcát, s aztán büszkén ültem ölébe úgy, hogy vele szemben legyek. Mosolyogva pillantott rám, s tette le a füzetet, majd helyezte két kezét derekamra.

-Ez a végleges. De ha nem tetszik, akkor még változhat.-Magyaráztam neki bőszen, míg Ő hevesen megrázta fejét.

-Dehogy! Így tökéletes.-Motyogta ajkaimra.

Kezeimet tarkójára helyeztem, s ujjaim össze kulcsoltam, majd az ott lévő apró haját kezdtem babrálni a hüvelykujjammal. Mosolyogva döntöttem homlokomat az övének, s egy pillanatra pilláim is lehunytam, majd így szólaltam meg.

-Mennyi idő még míg végzel?-Remegtem meg karjai közt, míg a férfi derekamról fenekemre csúsztatta kezeit, s meg is markolta félgömbjeim, melynek következtében alsó ajkamba harapva nyüszékeltem. Közelebb hajolt, s nyakamat vette célba, majd nyomott puha bőrömre pár finom csókot, s végig is nyalt érzékeny felületemen. Sóhajtva, pilláim továbbra is lehunyva fordítottam oldalra fejemet, s élveztem a férfi által okozott élvezetet, közben csípőmet kezdtem ringatni kissé, hogy felélesszem az alvó oroszlánt. Nyakamba morgott, s aztán hirtelen fogai közé csípte bőröm, majd meg is szívta azt, ezáltal pedig egy nagyobb nyögés szakadt fel belőlem.

A férfi egyik kezével mindent arrébb söpört a konyha asztalról, s egy könnyed mozdulattal ültetett fel rá, majd helyezkedett el lábaim közt, melyeket kecses dereka köré fontam. Sóhajtozva élveztem ajkai munkáját, ám igencsak égtek párnáim az övéi iránt, úgyhogy merészkedtem egy csókba invitálni a sötét kék hajút. Nem volt rest viszonozni heves csókom, nyelvét azonnal számba csúsztatta, én pedig élvezettől fűtve szusszantottam egy nagyot, s élveztem nyelve játékát.

Kezeim vándor útra tértek, s pólója alját megfogva kezdtem lehúzni róla a feleslegesnek bizonyuló anyagot, majd eldobtam azt a konyha valamely' pontjába. Remegő kezekkel kezdtem feltérképezni a férfi izmos felsőtestét, egy millimétert se kihagyva. Finom kockáin elidőztem, s percekig is cirógattam őket, közben a férfi ajkai már ádámcsutkámon jártak, s azon nyalt végig hevesen. Nyelnem kellett egy nagyot az érzésre, s minden bizonnyal érezhette is, főleg, hogy sok csókot hagyott ott.

Ő is megszabadított engem a felsőtestemet takaró textiltől, majd jobb kezét hátamra vezette, s kissé hátra döntött, hogy kényelmesen hozzá férjen a területhez. Puha ajkait kulcscsontomra nyomta, végig puszilt rajta, majd meg is harapdálta azt, s aztán így haladt fokozatosan egyre és egyre lejjebb. Szabad kezemmel -mellyel nem támaszkodtam-, hajába túrtam, s heves lélegzet vételekkel figyeltem a férfit, aki gondosan végig csókolt, harapott, s szívott mindenhol.

Leemelt az asztalról, megfordított, majd felsőtestem a falapra nyomta, s aztán fölém hajolva csókolt végig gerincem mentén. Egyik kezét előre csúsztatta, s melegítő nadrágom madzagát oldotta ki, majd aztán húzta le azt rólam. Kiléptem a szürke anyagból, s arrébb rúgtam, eközben a férfi keze már alsómban járt, s meredező tagomat kezdte lassú mozdulatokkal kényeztetni. Másik kezével derekamat marta, közben továbbra is hátamat csókolgatta.

-Hyungh..!-Haraptam alsó ajkamba, s szemeim össze szorítva hajtottam le fejemet, miközben ujjaim már igencsak elfehérdtek, ahogy erősen markolásztam az asztal széleit.

my sister's boyfriend || jikook ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora