43.

915 79 26
                                    

Három hetem volt az év végi vizsgáimig, én pedig úgy megnyomtam a tanulást, mint addig soha sem. Bár nagyon sok mindent tudtam már, s nagyon sok olyan tétel volt amit elég volt csak át nézzek; úgy tanultam mint egy őrült. Kissé megerőltetőnek is tartottam, s így nyilván Jimin-re sem volt annyi időm, de ezt Ő nem vette zokon. Azt mondta, hogy nagyon ügyes vagyok és büszke rám, valamint nem várja el tőlem, hogy a jövőmet kockáztassam érte. Persze ettől függetlenül hétfőn, szerdán és pénteken el mentem a tánc órákra, kedden és csütörtökön pedig ugyan úgy jártam edzeni. Eleinte nehézkesen ment, ám az idő előrehaladtával kezdtem abba is bele jönni és egészen meg is szerettem.

A pénteki tánc után viszont nem haza mentünk, hanem össze futottunk Jihye-vel, s együtt mentünk Jimin lakására. Egy hetet várt a lány, de a végén úgy döntött, hogy ő nem húzza tovább az időt; kiköltözik. Nyilván nem volt ínyére, ahogy az sem, hogy ezentúl nem lesz kocsi a segge alatt és személyes tere sem, de kénytelen volt bele törődni a dolgokba. Jimin nem tűrte meg tovább a cuccait nála, Jihye-nek pedig szüksége volt rájuk.

Szerencsére két óra alatt végeztünk is, mindent sikerült össze pakolni, aztán pedig elkezdtük lefelé vinni a dobozokat a kocsiba. Jimin volt olyan rendes, hogy még haza is szállított minket ezután a hosszú nap után, s a lánynak sem hagyta, hogy buszozzon, vagy metrózzon ennyi dobozzal. Egyszóval rendes volt.

–Jihye!–Szólította meg párom a lányt, míg ő érdeklődve fordult a férfi felé, aki felé nyújtotta kezét.–A pót kulcsot!–Szólt rá, míg a lány először csak pislogott nagyokat, majd aztán kezembe nyomta a dobozt amit éppen cipelt, s aztán nagy duzzogva leszedte a kulcstartójáról, hogy oda tudja adni neki a fényes tárgyat. Vissza vette tőlem a dobozt, ám hamar meglepődött lett az arca, mikor is Jimin nekem adta át a zárba való kis tárgyat.

–Ezt nem mondod komolyan?–Nevetett fel gúnyosan, majd aztán szemét forgatva nézett rám.–Remélem boldog vagy, hogy átveszed a helyem.–Köpte szavait, míg Jimin éles hangon szakította félbe a lányt.

–Legalább neki nem a pénzem kell.–Nézett nővéremmel farkas szemet, ám ekkor olyat mondott amire soha nem számítottam volna.

–Nem, cserébe egy fasz hiányos kurva.–Fakadt ki, ekkor Jimin agresszívan szorította meg a lány karját, s hajolt arcába fenyegetően;

–Még egy ilyet meg hallok a szádból Jeon Jihye és aztán meg nézheted magad! Megértetted?–Sziszegte mérgesen, míg nővérem sértődötten rántotta ki karját a férfi mancsa közül, de nem szólt egy szót sem.–Haza lehet menni tömegközlekedéssel is, tudod nagyon jól!–Szólt még utána, amire bár a lány készült válaszolni, inkább befogta a száját, s megindult a lépcsőn lefelé.–Jól vagy?–Fordult felém Jimin aggódóan mikor a lány halló távolságon kívülre került, míg én némán bólintottam párat. A férfi arcomhoz nyúlt, s hüvelykujjával letörölte könnycseppjeim, majd egy puszit nyomott puháimra, s szorosan magához húzott.–Ne törődj vele, Baby! Tudod, hogy milyen! Egy buta liba, de neked nem szabad hagynod, hogy hassanak rád a szavai. Mutasd meg neki, hogy ki tudsz állni magadért, s azt is, hogy nem tud téged megbántani! És különben se vedd magadra a szavakat, amikkel illett főleg, hogy nem is igazak! Jó?–Nézett szemeimbe, míg én bólintottam egy aprót, s aztán egy utolsó puszi után lefelé indultunk. Jihye már a kocsinak dőlve várt, szája belső felét böködte nyelvével, majd aztán sóhajtott egy nagyot ahogy meglátott bennünket. Gondolom türelmetlen volt, nem tudom.

Kínos csendben telt el a haza vezető út, egyedül a motor zúgását lehetett hallani, a dobozokban lévő tárgyak össze koccanását egy-egy kanyarnál, s nyilván a szuszogásaink, valamint azt, hogy Jimin néha sebességet vált. A férfi keze végig a combomon pihent, ami egy bizonyos szinten megnyugvást jelentett számomra, viszont nem segített az, hogy a nővérem hátul ült. Feszült lettem miatta és teljesen szorongni kezdtem, ami lássuk be őszintén; nem egy normális reakció.

Eomma és abeoji segítettek becipelni a cuccokat, s a végén meg is kérdezték, hogy hogy ment a pakolás, ám Jihye ekkor fogta magát, s minden szó nélkül a szobájába zárkózott.

–Veszekedtetek?–Kérdezte édesanyám felváltva méregetve bennünket, míg én rá vágtam, hogy nem, ám ezzel egyidejűleg Jimin is megszólalt, csak Ő igent mondott.–Fiúk..! Őszintén!–Nézett legfőképpen rám, míg én pár perc néma csend után sóhajtva bólintottam egy nagyot.–Mit mondott?–Kérdezte óvatosan, míg én a fekete hajúra pillantottam aki bólintott egyet, aztán vissza anyámra.

–Jimin nekem adta a Jihye-nél lévő pótkulcsot, ezen ő felkapta a vizet és a végén azt mondta, hogy egy fasz hiányos kurva vagyok.–Vallottam színt, s láttam, hogy anyám teljesen lesápad, míg apám mögötte fejét rázva indult meg a nővérem szobája felé, s nyitott be mindennemű kérdés nélkül.

–Te vagy a fasz hiányos kurva? Nem is tudom, hogy ki használt ki és kit?!–Mondta jó hangosan Nayeon, hogy Jihye is hallja, ám választ természetesen nem kapott. Addigra abeoji minden bizonnyal már eszmecserét folytatott a lánnyal.

–Szerintem be lehet ezt fejezni!–Szólt a középkorú nő húgomra, majd aztán a konyhába terelt minket, s természetesen le tett elénk egy halomnyi ételt.–Egyétek meg szépen és mostmár nyugodjatok meg!–Simított buksimra, majd aztán kilépett a konyhából, s becsukta maga után az ajtót.

–Komolyan ezt mondta?–Fordult felém Nayeon azonnal, s bár Jimin rázta a fejét a háttérben, hogy ne zaklasson most, ettől függetlenül én válaszoltam neki.–Hát én esküszöm, hogy egyszer megtépem. Még egy ilyen hülye picsa nincs kerek e világon.–Szitkozódott a lány.–Azért jól vagy?–Lett aggódó hangneme fél perc alatt, én pedig bólintottam egy nagyot.–Még egy ilyen és pofán verem. Ezt most megmondom nektek!–Bökött felénk a pálcikáival, míg Jimin mosolyogva megjegyezte, hogy igazán harcias.–Persze! A két kedvenc Hyungom-ról van szó!–Húzta ki magát a lány, amit én is megmosolyogtam, aztán szóltam neki, hogy lásson neki enni ő is, hisz' nem csak az étel, de még a gyomra is ki hűl ennyi beszéd végett.

2022.10.13.

Köszönöm, hogy elolvastad!💗

Hibákért elnézést!😔

Jaj, Istenem..Boldog Születésnapot Jiminah!!!💜💜 remélem, hogy vigyázol magadra és eszel rendesen:(( fordítsd időt magadra is kérlek, nagyon szeretlek <3

Boldog Születésnapot Jiminah!!!💜💜 remélem, hogy vigyázol magadra és eszel rendesen:(( fordítsd időt magadra is kérlek, nagyon szeretlek <3

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeon Jeongkook, te meg akarsz ölni?!?!?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeon Jeongkook, te meg akarsz ölni?!?!?

my sister's boyfriend || jikook ✓Where stories live. Discover now