Jihye szemszögéből:
Az, hogy Jimin ilyen féle képpen csalt meg vegyes érzéseket váltott ki belőlem. Nem azzal volt a legfőbb problémám, hogy félre lépett, hisz' ez velem is megesett, de fájt, hogy a saját öcsémmel tette ezt. Jeongkook-ról pedig nem is tudtam, hogy mit mondhatnék. Tény és való, hogy sosem jöttünk ki túl jól, de úgy véltem, hogy nem érdemeltem meg ezt tőle. Undorítónak tartottam azt is, hogy egy neműek, s talán ez volt még ami nagyon zavart mindezek mellett. Miben jobb ő, mint én? Neki nincs nagy feneke, nincsenek mellei. Akkor mégis mi a jó büdös franccal érdemelte ki, hogy olyan pozícióba lépjen mint én?
-Elmentem!-Kiáltottam a szülőknek egy keddi napon, majd sietős léptekkel indultam meg a közeli buszmegállóba, s vártam meg a nekem kellő járművet. Szerencsére nem kellett olyan eget rengetegően sokat álljak, hamar megérkezett a járat. Pár megállóval később már le is szállhattam, majd egy közeli kis kávézóba tértem be, melyet leginkább a bézs és a fehér színek uraltak, néhány növénnyel feldobva a helységet. Azonnal helyet is foglaltam egy tetszőleges asztalnál, majd az ital lapot kezdtem vizslatni. Nem sokkal később meg is jelent mellettem egy pincér lány, aki mosolyogva lefirkantotta a rendelésem, s pár percen belül már ihattam is a forró cappuccinomat.
Talán öt perc telhetett el, mikor is az ajtó felett lévő csengő újabb látogatót jelzett, én pedig mosolyogva néztem a magas és jó képű férfira. Ő is egy széles vigyort ejtett ahogy megpillantott, majd pár pillanattal később le is ült elém.
-Örülök, hogy látom!-Hajoltam meg enyhén a férfi előtt, s természetesen viszonozta is cselekedetem, majd ő is elmondta, hogy viszont örül annak, hogy lát.
Nem volt egy túlzottan nagy darab ember, körülbelül 180 cm-nek tudtam volna tippelni, haja ízlésesen hátra volt fésülve, mandula szemei voltak, pisze orra és szépen ívelt ajkai. Egy szóval eléggé helyesnek volt nevezhető, ezt pedig örömmel fogadtam. Természetesen öltöny volt rajta, egy fehér ing kíséretében, ehhez való nadrággal, valamint cipővel.
Egy újabb pincér lány lépett mellénk, majd a férfi rendelését is felvették, nem sokkal később pedig már neki is ki hozták a kért feketéjét. Egy darabig csak beszélgettünk pár felszínes dologról, ám aztán a férfi bele vágott a lecsóba.
-Tehát bírósági ügyet szeretne.-Nézett rám komolyan, míg én válaszul helyeslőn bólintottam.-Mi ügyben?
-A volt párom és a testvérem a hátam mögött kezdtek járni, ám ezzel csak az a probléma, hogy mindketten férfiak. Lehet ez ügyben bármit is tenni annak érdekében, hogy eljárás induljon ellenük, vagy bármi ilyesmi?
-Tulajdonképpen azzal, hogy ez egy meleg párkapcsolat..Konkrétan semmit sem tudnánk kezdeni.
-De hát miért nem? Nem törvénybe ütköző?-Értetlenkedtem, s abban a pillanatban éreztem, hogy kezem közül kicsúszik az a bizonyos irányítás.
-Nem. Bár sokan elítélik, ettől függetlenül egy szabad ország vagyunk.-Magyarázta a férfi, míg én ajkam rágcsálva néztem el oldalra, s kezdtem gondolkodni. Ideges voltam, ez feltűnt az előttem ülő férfinek is, úgyhogy hagyott pár percet, hogy gondolkodjak. S azt is tettem. Addig törtem a fejem, míg megoldást nem találtam arra, hogy azt a kettőt szét tudjam szedni. Mert bizony megfogadtam, hogy amíg én élek, addig ezek ketten nem fognak boldogan élni együtt.
S ekkor eszembe is jutott valami;
-Mi van abban az esetben, ha ezzel nem is tudunk mit kezdeni, de...-Húztam el az utolsó szót egy fölényes vigyor kíséretében, majd hajoltam közelebb a fekete hajúhoz.-Az öcsém még kiskorú, a volt párom pedig már felnőtt.
-Mennyire felnőtt és mennyire kiskorú?-Döntötte oldalra fejét érdeklődve, s ekkor kezdtem vissza nyerni a reményt arra, hogy talán mégis nyerhetek.
-Az öcsém tizenhét, a volt párom huszonöt.
-Tulajdonképpen a beleegyezési korhatár értelmében a 14. életévét betöltött személyi körrel konszenzuális szexuális kapcsolatot lehet létesíteni, így alapesetben az ilyen kapcsolat jogilag nem büntetendő, ugyanakkor számos problémát felvet, ami miatt -az idősebbik fél szemszögéből nézve-, az ilyen jellegű kapcsolat létesítése nem tanácsos.
-Mint például?
-Tipikus példa erre, ha a felnőttkorú és a fiatalkorú személy között hatalmi- vagy egyéb befolyási viszony áll fenn, például: edző, nevelő, pártfogó és a fiatalkorú viszonya, tanár-diák viszony, munkáltató-beosztott viszony, stb. Egy másik példa erre a súlyosan szeméremsértő kép- vagy videófelvétel készítése, ami a fiatalkorú beleegyezése esetén is bűncselekmény, azaz gyermekpornográfia.
-Mi a helyzet, ha ezek közül egyik sincs meg? Akkor nincs értelme feljelentést tenni?-Kérdeztem a számomra lényeges, avagy fontos dolgot, míg a férfi enyhén száját húzva válaszolt.
-Mivel a fiú már lassan 18 lesz, azaz a 14. életévét betöltötte és ráadásul beleegyezett a szexuális kapcsolatba..Nincs.
-Mi van abban az esetben, ha az idősebb fél tanítja a fiút, de nem mint rendes tanár?
-Hogy érti ezt?-Ráncolta szemöldökét a férfi.
-A volt párom oktat táncot is, nem iskolában, de van egy egyesülete, sok diák jár oda. Tinédzsereket tanít. Az öcsém is jár hozzá heti háromszor.
-Nem is tudom..Talán lenne mit kezdeni ezzel a helyzettel így már, de nem biztos, hogy tudok bármit is intézni.-Dőlt hátra a férfi, míg én vettem egy mély levegőt, majd előre dőlve megtámaszkodtam az asztalon, s oldalra döntött fejjel nyúltam előre, hogy a férfi kezére tudjak simítani.
-Talán mégiscsak tehet valamit, nem igaz?-Mosolyogtam rá féloldalasan, míg ő szemmel láthatóan is nyelt egy nagyot, ekkor pedig az asztal alatt kibújtattam a lábamat a cipőmből, s először csak a lábát kezdtem simogatni, majd fokozatosan haladtam felfelé a férfi nemiszervéhez.-Nem kell megtudnia senkinek, elég ha ketten tudjuk, hogy mi történt ma délután. Csak egy menet, nekem egy ügy és aztán elfelejtjük egymást. Természetesen fizetek pénzben is.-Ajánlottam fel, míg se szó, se beszéd; egy adag pénzt csapott az asztalra, majd biccentett egyet, s megindult kifelé a kávézóból. Nyeregben éreztem magam, s úgy véltem, hogy innentől kezdve minden sima lesz, csupán egy szexbe kerül a hatalom. Azt pedig ki ne élvezné, nem igaz?
A férfi kocsiba ültetett, majd azonnal be is indította a motort, s már ki is hajtott az utcából. Nem volt túlzottan sok idő, hogy a lakáshoz érjünk, talán negyed óra. Onnantól kezdve már csak három emelet választott el attól, hogy nyerjek.
A fekete hajú becsapta maga után az ajtót, majd azonnal a falapnak is nyomott, s vadul kezdte ajkaimat tépni, míg én zakóját csúsztattam le vállairól, s küldtem azt a földre, aztán pedig kezdtem az ingét kigombolni. Fejemet oldalra fordítva sóhajtóztam egy széles vigyor kíséretében ahogy nyakam kezdte csókolgatni, s enyhén szívogatni, ám én sem tétlenkedtem közben, az övét kezdtem kicsatolni, majd gombját bújtattam ki a lyukból, s húztam le sliccét.
Szűk szoknyámat feltolva nyúlt fenekem alá, s kapott fel ölébe, míg én lábaimmal kapaszkodtam belé, közben szüntelenül kényeztettem a nyakát, s ahol csak értem őt. Pillanatokkal később már egy igencsak kényelmes matracon találtam magam, ám mielőtt teljesen elfeküdhettem volna rajta; a férfi levette rólam a felsőmet, s a szoba valamely pontjába dobta.
Mire nem képes egy nő egy kis szépséggel és idomokkal, nem igaz?
2022.10.14.
Köszönöm, hogy elolvastad!💗
Hibákért elnézést!😔
YOU ARE READING
my sister's boyfriend || jikook ✓
Fanfiction"-Jungkook, kérlek értsd meg, hogy ez nem helyén való!-Szólt rám indulatosan, ám én továbbra is álltam szigorú tekintetét, s könnyeimmel küszködve, valamint torkomban keletkezett hatalmas gombóccal szenvedve nyögtem ki egyetlen kérdést. -Szeretsz, J...