(Zawgyi Version)
"ကြၽန္ေတာ္လက္မခံဘူး!""မင္းတစ္ေယာက္တည္းဆံုးျဖတ္ခ်က္နဲ႔ လုပ္ရမဲ့ကိစၥမဟုတ္ဘူး နားလည္စမ္းပါပိုင္က်င္း"
ေခါင္းမာကာ နားခ်ရွင္းျပမရေသာ ပိုင္က်င္းကို ပိုင္က်ားယြဲ႕က သူ၏ ေဆြးေနြးခန္းထဲေခၚကာ အက်ိဳးအေျကာင္းရွင္းျပေသာ္လည္း လံုးဝမရ။ပိုင္က်င္းက ေခါင္းခါၿမဲသာ။
"မျဖစ္နိုင္ဘူး သူက ေတာရိုင္းသတၲဝါတစ္ေကာင္မဟုတ္ဘူးေလ"
"အခုလက္ရွိမွာေတာ့ သူက သတၲဝါတစ္ေကာင္ပဲေလ လူေတြကိုအႏၲရာယ္ေပးနိုင္ေလာက္တဲ့အထိ ခြန္အားႀကီးတယ္"
"တိုက္ဆိုင္မႈေၾကာင့္ သူေျပာင္းလဲသြားရံုေလးတင္ ....... သူက လူသားတစ္ေယာက္ျဖစ္ခဲ့တယ္ဆိုတာကို ကြၽန္ေတာ္တို႔ျငင္းလို႔မရဘူးအေဖ"
"တိုက္ဆိုင္မႈမဟုတ္ ၊ သူကိုက အဲ့လိုျဖစ္ေနခဲ့တာ "
ပိုင္က်ားယြဲ႕က သက္ျပင္းခ်ရင္း ေအးေအးလူလူရွင္းျပေလသည္။
"ငါတို႔က အသိေနာက္က်ခဲ့တာ"
"ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကြၽန္ေတာ္လက္မခံဘူး"
"ေခါင္းမာရမဲ့ကိစၥမဟုတ္ဘူး ဒီတိုင္းဆက္ထားရင္း G1 က အာဏာပိုင္ေတြလက္ထဲေရာက္သြားၿပီး ဒီထက္ပိုဆိုးတဲ့ အေျခအေနကို မင္းျမင္ရလိမ့္မယ္"
ပိုင္က်င္းက မ်က္နွာပ်က္သြားသည္။ သူက မ်က္လႊာကိုခ်ရင္းကို စိတ္ကိုႀကိဳးစားၿပီး တည္ၿငိမ္ေအာင္လုပ္ေနရ၏။
"တျခားနည္းလမ္းရွိမွာပါ"
"အဲ့ဒီတျခားနည္းလမ္းကိုရွာဖို႔အတြက္ ငါတို႔မွာအခ်ိန္မရွိေတာ့ဘူး ၊ လူေတြအသက္ခံထာရတဲ့ကိစၥေၾကာင့္ အားလံုးက ေဒါသထြက္ေနတယ္၊ဝံပုေလြေတြကို သတ္ခ်င္ေနၾကတယ္ ၊ ငါတို႔ဆီမွာ G1 ရွိေနမွန္းသာသိသြားရင္ ျပႆနာက ကိုရႈပ္ကုန္မွာ အဲ့အခုက် မင္းေရာ ကေလးေတြေရာ အကုန္ဒုကၡေရာက္လိမ့္မယ္"
"အသြင္ေျပာင္းဝံပုေလြေတြက သူ႔ဘာသူေနၾကပါတယ္ ၊ အေၾကာင္းမဲ့ကိစၥနဲ႔ လူေတြကိုသတ္မွာမဟုတ္ဘူး "
"အၿမဲတမ္း တသတ္မတ္တည္းမွတ္လို႔မရဘူး။တစ္ခါတရံခြန္အားႀကီးတဲ့လူနဲ႔ ခြန္အားနည္းတဲ့လူ နွစ္ဖက္ဆံုတဲ့အခါ ခြန္အားနည္းတဲ့လူက လဲအနိုင္ရတတ္တာမ်ိဳးလဲရွိတယ္ ၊ ဘာလို႔လဲသိလား ...... သူ႔မွာအားနည္းခ်က္ရွိတယ္ဆိုတဲ့အေၾကာင္းျပခ်က္က လူေတြကိုသနားေစဖို႔လံုေလာက္တယ္ေလ"