After - part 28

2.2K 28 0
                                    

"Πες το Τέσσα!" λέει στο μες στο αυτί μου, τότε παίρνει τον λοβό του αφτιού μου, ανάμεσα στα δόντια του. Του γνέφω ξανά, αυτή την φορά αποφασιστικότερα."Θέλω να το πεις μωρό μου, φωναχτά, για να ξέρω ότι με θέλεις πραγματικά.." το χέρι του ταξιδεύει προς τα κάτω, και μέσα από το δικό του πουκάμισο, που φοράω .

"Το θέλω!" λέω βιαστικά τις λέξεις και χαμογελάει κάτω από το λαιμό μου, το στόμα του συνεχίζει την γλυκιά του επίθεση. Αυτός δεν λέει τίποτα, απλά αρπάζει τους μηρούς μου, για να με σηκώσει ψηλότερα πάνω στον κορμό του και αρχίζει να περπατάει έξω από το νερό. Καθώς φτάνουμε στην ακτή με αφήνει κάτω και εγώ γκρινιάζω, πυροδοτώντας τον εγωισμό του, ακόμη περισσότερο, αλλά δεν με νοιάζει. Το μόνο που ξέρω είναι ότι τον θέλω, τον χρειάζομαι. Τεντώνεται για να πιάσει τα χέρια μου τραβώντας με μαζί του στην όχθη.

Δεν είμαι σίγουρη για το τι θα κάνουμε, οπότε στέκομαι στο γρασίδι. Το πουκάμισο του Χάρρυ είναι βαρύ και μουσκεμένο. "Θέλεις να γίνει εδώ; ή στο δωμάτιο μου;" ρωτάει και σηκώνω του ώμους νευρικά. Δεν θέλω να πάω στο δωμάτιο του, γιατί διαδρομή μέχρι εκεί θα μου δώσει πολύ χρόνο να σκεφτώ αυτό που είμαι έτοιμη να κάνω τώρα.

"Εδώ!" λέω και κοιτάω γύρω μας. Δεν υπάρχει κανένας τριγύρω και προσεύχομαι να μην έρθει κανείς.

"Ενθουσιώδης;" χαμογελάει και στριφογυρίζω τα μάτια μου. Η θερμότητα στο σώμα μου, σιγά- σιγά σβήνει όσο το άγγιγμα του Χάρρυ δεν είναι επάνω μου. "Έλα εδώ.." λέει με σιγανή φωνή και η θερμότητα επιστέφει.

Τα πόδια μου πατάν ήσυχα πάνω στο μαλακό γρασίδι και σταματάω μόνο λίγα εκατοστά από τον Χάρρυ. Τα χέρια του αμέσως πιάνουν το στρίφωμα του βρεγμένου πουκαμίσου του και το ξεκολλάει από το σώμα μου. Μόνο ο τρόπος που με κοιτάει με κάνει να τρελαίνομαι, οι ορμόνες μου έχουν βγει εκτός ελέγχου. Ο παλμός μου επιταχύνει, καθώς κοιτάζει το σώμα μου πάνω και κάτω για άλλη μια φορά, πριν πάρει το χέρι μου.

"Ξάπλωσε πάνω στο πουκάμισο.." λέει και μετακινείτε προς το έδαφος μαζί μου. Με ξαπλώνει πάνω στο υγρό πουκάμισο και στηρίζει τον εαυτό του στον αγκώνα του για να κρατήσει το βάρος του, οπότε είναι ξαπλωμένος από την μια πλευρά του αντικρίζοντας με απέναντι του, καθώς έχω ξαπλώσει με την πλάτη μου. Κανείς δεν με έχει δει τόσο εκτεθειμένη και ο Χάρρυ έχει δει τόσα πολλά κορίτσια πολύ πιο όμορφα από μένα. Τα χέρια μου κινούνται για να καλύψουν το σώμα μου, ο Χάρρυ σηκώνεται και αρπάζει και τα δυο χέρια μου από τις φλέβες και τα σπρώχνει.

Prototype Where stories live. Discover now