After - part 32

4.2K 58 17
                                    

Έσπευσα στο αυτοκίνητο του Νόα και το κινητό μου δονήθηκε με το μήνυμα του Λίαμ.

''2875 Cornell RD'' Πληκτρολόγησα την διεύθυνση στην πλοήγηση του τηλεφώνου και βγήκα έξω απότο πάρκινγκ. Θα έφτανα σε δεκαπέντε λεπτά. Τι μπορεί να γινόταν εκεί ώστε ο Λίαμ να με χρειάζεται εκεί. Εγώ και ο Χάρρυ δεν μιλάμε καν. Ελπίζω να είναι καλά και να μην έχει πάθει κακό. Δεν μπορούσα να καταλάβω τι ήχος ήταν αυτός, ακουγόταν σαν κάτι να σπάει. Είμαι ακόμα τόσο μπερδεμένη από όταν ήρθα εδώ όσο ήμουν και όταν έφυγα από το δωμάτιο. Ο Νόα μου έκανε δύο κλήσεις αλλά τις αγνόησα. Ειλικρινά, το μπερδεμένο ύφος στο πρόσωπο του όταν τον άφησα με στοιχειώνει.

Τα σπίτια σε αυτό το δρόμο ειναί όλα μεγάλα και μοιάζουν με αρχοντικά. Αυτό το σπίτι ειδικά είναι τουλάχιστον τρεις φορές μεγαλύτερο από της μαμάς μου.Είναι παλιομοδίτικο και τούβλινο. Η αυλή είναι κλειστή με αποτέλεσμα να φαίνεται σαν να είναι σε ύψωμα. Ακόμακαι κάτω από τα φώτα του δρόμου είναι όμορφο. Πρέπει να είναι το σπίτι του πατέρα του Χάρρυ, αυτό είναι το μόνο συμπέρασμα που μπορώ να βγάλω επειδή λογικά θα 'ναι και ο Λίαμ εδώ. Πήρα μια βαθιά ανάσα και περπάτησα στο δρομάκι. Όταν έφτασα, χτύπησα δυνατά την σκοτεινή πόρτα και άνοιξε εντός δευτερολέπτων.

-''Τέσσα,σε ευχαριστώ που ήρθες. Ο Νόα είναι μαζί σου?'' ρώτησε ο Λίαμ καιμου έκανε νόημα να μπω μέσα.

-''Όχι, έμεινε πίσω στους κοιτώνες. Τι συμβαίνει? Πούείναι ο Χάρρυ?''

-''Έίναι στην πίσω αυλή. Είναι εκτός ελέγχου.''αναστέναξε.

-''Και εγώ για ποιό λόγο είμαι εδώ?'' ρώτησα όσο πιο ευγενικά μπορούσα. Τι σχέση έχω εγώ που ο Χάρρυ είναι εκτός ελέγχου?

-''Δεν ξέρω, το ξέρω πως τον μισείς αλλά είναι μεθυσμένος και εντελώς επιθετικός. Εμφανίστηκε εδώ και άνοιξε ένα μπουκάλι ουίσκι του πατέρα του! Ήπιε το μισό μπουκάλι και άρχισε να σπάει πράγματα. Όλα τα πιάτα της μητέρας μου, ένα γυάλινο ντουλάπι και βασικά οτιδήποτε μπορούσε να πιάσει στα χέρια του''

-''Τι?? Γιατί?? ''Ο Χάρρυ μου έχει πει ότι δεν πίνει... -

''Ο πατέρας του του είπε πως εκείνος και η μητέρα μου παντρεύονται'' μου είπε για να μου εξηγήσει.

-''Λοιπόν ο Χάρρυ δεν τους θέλει παντρεμένους?'' Είμαι ακόμα μπερδεμένη. Ο Λίαμ με οδήγησε στη μεγάλη κουζίνα όπου ο Χάρρυ είχε δημιουργήσει μια τεράστια ακαταστασία. Υπάρχουν σπασμένα πιάτα διάσπαρτα σε όλο το πάτωμα και ένα μεγάλο ξύλινο ντουλάπι χτυπημένο και σπασμένο.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 16, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Prototype Where stories live. Discover now