«Δεν είναι και τοσο κακος, υποθετω» λεει ο Νόα και γελαω νευρικα. «Τι?» σηκωνει το φρυδι του σε εμενα.
«Τιποτα, απλα εκπλησσομαι που το ειπες αυτό» του λεω και ξαπλωνω παλι πισω στο στερνο του. Ο ηλεκτρισμος που γεμισε το δωματιο λιγα λεπτα νωριτερα εχει εξαφανιστει.
«Δεν λεω ότι θα εκανα παρεα μαζι του αλλα είναι αρκετα φιλικος»
«Ο Χαρρυ δεν είναι ουτε στο ελαχιστο φιλικος» του λεω και γελαει τυλιγοντας τα χερια του γυρω μου. Αχ και να ηξερε μονο τα πραγματα που συνεβησαν αναμεσα σε εμενα και τον Χαρρυ, τον τροπο που φιλιθηκαμε, τον τροπο που μουρμουριζα το ονομα του όταν....για το Θεο Τεσσα σταματα. Σηκωνω ψηλα το κεφαλι μου και φιλαω το πιγουνι του Νόα, κανοντας τον να χαμογελασει. Θελω ο Νόα να με κανει να νιωσω όπως με εκανε ο Χαρρυ. Σηκωνομαι ορθια και τον αντικρυζω. Παιρνω το προσωπο του αναμεσα στα χερια μου και αγγιζω τα χειλη μου πανω στα δικα του. Το στομα του ανοιγει και με φιλα και αυτος. Τα χειλη του είναι απαλα, όπως και το φιλι του. Χρειαζομαι την φωτια, χρειαζομαι το παθος. Τυλιγω τα χερια μου γυρω από τον λαιμο του και σηκωνω τον εαυτο του ώστε να τοποθετηθω στην αγγαλια του.
«Ει, Τεσσα τι κανεις?» Με ρωταει καθως προσπαθει να με σπρωξει απαλα από επανω του.
«Τι? Τιποτα, εγω απλως...θελω να φιληθουμε υποθετω» λεω και κοιταω κατω. Συνηθως δεν ντρεπομαι μπροστα στον Νόα αλλα αυτό δεν είναι κατι που συζηταμε συχνα.
«Ενταξει?» μου απανταει και τον ξαναφιλαω. Νιωθω την ζεστασια από εκεινον αλλα οχι την φωτια. Αρχιζω να κουναω τους γοφους μου, ελπιζοντας να αναψω την φωτια που επιζητω. Τα χερια του κατεβαινουν στην μεση μου αλλα με σπρωχνει ελαφρα από επανω του, σταματωντας τις κινησεις μου. Ξερω ότι εχουμε συμφωνησει να περιμενουμε μεχρι το γαμο αλλα εγω απλως τον φιλαω. Αρπαζω τα χερια του και τα σπρωχνω μακρυα καθως συνεχιζω να κουνιεμαι επανω του. Οσες φορες και να προσπαθησω να τον φιλησω πιο εντονα, το στομα του παραμενει απαλο και σταθερο. Τον νιωθω να αναβει από κατω μου, αλλα δεν κανει καμια κινηση για αυτό.
Γνωριζω ότι το κανω αυτό για ολους τους λαθως λογους αλλα δεν με νοιαζει αυτή την στιγμη, απλα χρειαζομαι να μαθω εάν ο Νόα μπορει να εχει την ιδια επιδραση με τον Χαρρυ πανω μου.
Δεν είναι ο Χαρρυ αυτό που επιζητω, είναι το συναισθημα που μου προκαλει, σωστα?
Σταματω να φιλω τον Νόα και κατεβαινω από την ποδια του.