Merhaba!Lütfen oy verip yorum yapmayı unutmayın🥹 Twitter'da #kirginruhlarsenfonisi ya da #krs yazarak attığınız tweetlere mutlaka bakarım.
İyi okumalar!
❝Rüyaların imkansızlığı öldürür en çok.❞
"Kızlar! Kahvaltı hazır!" Gözlerimi araladığımda kulaklarıma dolan sesle gülümsedim. Annemin sesi şendi bugün, gece babam gelmiş olmalıydı.
"Baba!" diye bağırarak yataktan kalktığımda, "Baba mı?" dedi ablam gözlerini açmadan doğrularak. "Ne babası kızım, rüyanda mı gördün?"
Bacaklarıma sarılan battaniyeyi tekmeledim.
"Duymuyor musun annemin sesini, babam gelmiş!" Koşarak kapıya gittim ve açtığımda, karşı odadan Reha da çıkmıştı.
"Önce ben!" diye bağırdım ve koşarak annemlerin odasına gittim.
"Önce giden kazanır!" dedi Reha ve beni iterek kapıya vurdu, açtı.
"Ya çekil! Baba ya önce ben kalktım!" Reha'yı bacağından tutup yere düşürdüm. Yatakta yatan babam gülerek bizi izliyordu.
"Ya bırak!" Reha beni tekmelemeye çalışsa da başaramıyordu. Sıkıca bacağına yapışmıştım. Önce ben gitmiyorsam o da gidemezdi.
"Siz kavga edin kuduruklar," dedi ablam ve üzerimizden atlayarak yatağa attı kendini. "Hoş geldin babacığım!" Babamın boynuna sarılıp yattıklarında, "Of ya!" dedim ve Reha'nın bacağını ısırdım.
"Ah!" diye bağırdı. "Isırmasana kızım, kuduz olacağım!"
"Pisliksin!" diye çemkirdim ve babamın açtığı kollarına attım kendimi.
"Ah kafam!" dedi ablam.
"Sus kız!" dedim ve babamın yanaklarından öpmeye başladım. "Babişim gelmiş, hoş gelmiş!" Alnından, yanaklarından, çenesinden, her yerinden öptüm.
"Kızım bir dur, nefes alamıyorum!" dedi babam.
"Evet abla bir çek kollarını da nefes alsın babam!" dedim ve ablamı ittim.
"Bana bak!" dedi ve doğrultu yataktan.
"He baktım, ne olacak!" dedim ona diklenerek. Birden biri beni ittiği için ablamın üzerine düştüm. Çığlık atarak beni itti.
"Hoş geldin baba," dedi Reha bizim aksimize sakince.
Babam doğrultu ve onu da öptü. "Hoş buldum oğlum."
"Ne oluyor ya sabah sabah?" dedi annem odaya girerek. Ben ablamın üstünde, ablam neredeyse yere düşecek bir pozisyonda ona baktık. Yüzünde un vardı. Kıkırdadık hepimiz.
"Kahvaltıda ne var güzelim, unlu Kardelen mi?" Babamın dalga geçmesiyle annem kötü kötü ona baktı. Sonra hemen yumuşadı.
"Yoo," dedi. "Krep var."
"Dışarıda mı kahvaltı yapsak?" dedi babam bize bakarak.
"Ali bak alırım terliği elime! Sabahtan beri uğraşıyorum ben ya!"
"E senin için diyorum, daha da yorulma diye."
"O krepler yenilecek!" dedi annem üstüne basa basa. "Hadi marş marş! Eller yüzler yıkansın ve sofraya! Koşun!" Benim ona dönük olan kalçama vurdu. "Kalk kız," dedi.
"Ah anne ne vuruyorsun ya! Niye tek bana vurdun?"
Annem göz devirip Reha ve ablamın kalçasına da vurdu. Gülümsedim ve kalkıp babamın kucağına attım kendimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRGIN RUHLAR SENFONİSİ
Gizem / Gerilim❝Kırgın ruhlar senfonisi; kimisine ölüm ninnisi, kimisine yaşam emaresi.❞ Hayatını travmalarının yönettiğinin bilincinde olan bir kadın, onlardan kaçmayı hiç bırakmaz, onlar da onu kovalamayı. Kaçmayı yaşamak olarak görür çünkü başka türlü yaşamayı...