SELAMMMM,
nasılsınızBUGUN CHAN'IN B-DAY'I BUNUN SEREFINE BIR UZUCU BOLUM ATAYIM DEDIM,
saka saka
bugunun serefine burayı chris gibi kullanip icinizi dokebilirsiniz💓
her neyse,
keyifli okumalar <3
|||
Peter Pan
Gelirken almamı istediğiniz bir şey var mı
eziklerHyunnie
sordum, yokmuş
gel hadiPeter Pan
Ne gerizekalısın ya
Bekle geliyorum.Hyunnie
binnie bir şeyleri anlamadı değil miPeter Pan
Anlasa sence şu an ben bu kadar rahat olabilir miydim HyunjinHyunnie
doğru
HADİ HIZLI OL DİKKATLİ GELPeter Pan
Minho için bir canını vermediğin kalmadı gerizekalı
Girdiğin hareketlere bak iğrenç❤️•
Jisung'a gülerek cevap verdiğimde yan tarafta Kkami ile oynayan Minho'ya döndüm. Bugün birlikte geçireceğimiz altıncı geceydi. Annesinin döndüğü gün haricinde ki tüm gecelerde birlikte kalıyorduk. Kkami dahil evdeki herkes ona alışmıştı.
Annem bile.
Ve Jisung bu evde olmamasına rağmen o da alışmıştı. Aralarındaki sorunu hala çözebilmiş değillerdi ama Jisung onun nasıl bir halde olduğunu biliyordu. Oldukça uzun bir konuşma yapmıştık ve bizden her detayı anlatmamızı istemişti. Ona utana sıkıla Mark'ı bile anlatmıştım. Şimdi Minho'da tüm gerçekliğiyle biliyordu ama bunun hoşuna gitmediğini fark etmiştim.
Minho bugün oldukça kötüydü çünkü beklediğimiz gün gelmişti.
Bugün cuma günüydü. Minho'nun üç aydır hapı hep aldığı gündü. Gözatlarını kapatmadığı için açık bir şekilde görebiliyordum, morlardı. Uykusuzluk gözünden akıyordu ve yorgunluktan kas ağrılarının oluştuğunu da söylüyordu. Çarşamba gününe kadar her şey normaldi çünkü hapın etkisi hala üzerindeydi ama perşembe günü hiçbir etki kalmadığından eski yorgun haline düşmüştü ve uyumadığı günlerin acısı dün çıkmıştı. Bir haftadır hiç sarhoş olmasına izin vermemiştim, yemekleri yememezlik yapmaması için onu engellemiştim ve her gece saçlarımı okşamasına izin vererek uyutmuştum.
Dışarıdan bakıldığında güzel gibi geliyordu ama değildi.
Dün geceden beri Minho oldukça kötüydü ve biliyordum ki bu daha hiçbir şeydi. İki kere gözümün önünde krize girmiş Mark yüzünden bunları biliyordum.
Bir doktor tuttuk, Minho fazlaca para yatırarak bu olayın yayılmamasını ve reşit olmasa bile ebeveynlerine haber gitmemesi yönünde anlaşmada bulunmuştu. Ve bunu sadece ben istiyorum diye yapmıştı.
Doktorun dediğine göre Minho tamamiyle bağlı değildi. Vücudu tamamen uyuşturucuya alışmamıştı ama zihni kendini onsuz yapamayacağına inandırmaya başladığını da söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
narcissus, hyunho
Fanfictionve bir gün çok güzel bir çiçek açtı bencil bir adamın ölüsünde. herkes çiçeğin güzelliğine daldı ama kimse bencil adamın arkasından ağlamadı. [angst degil!] yarı texting, yarı düz yazı.