22.

501 18 127
                                    

"Carolijn is zwanger...we krijgen een kindje.."

-

Hij heeft het gezegd! Nu kijken wat Raoul ervan vindt. Die lijkt trouwens in een soort shock te zitten ofzoiets.

-

Hij moet even tot zich door laten dringen wat Matthy zojuist heeft gezegd. Zijn beste vriend wordt vader!

Blijkbaar is hij al een tijdje in een soort trans, want Lieke knipt met haar vingers voor zijn gezicht. Zodra hij weer in deze wereld is, kijkt hij naar Matthy. Die ziet er bang uit. "Wat leuk Matt, gefeliciteerd!" Hij voelt oprechte blijheid voor Matthy. Die lijkt trouwens erg opgelucht te zijn.

Helaas is dit maar van korte duur, want Raoul wordt weer teruggeroepen. Hij neemt afscheid van de twee en loopt met ene zwaar gevoel naar de deur. Hij wil nog helemaal niet terug, hij wil bij hun blijven.

In de gevangenis is het raar stil. Hij ziet vrijwel niemand zitten in de kantine en ook Stefan is niet in zijn cel. Waar is iedereen?

Zoekend loopt hij rond. "Zoek je iets?" Agent Jeroen komt naar hen toe gelopen. "Ja...waar is iedereen?" Vraagt hij. "Voetbaltraining, wil je ook meedoen? Ze zijn net weg, dus je kan nog meedoen?" Agent Jeroen wijst naar een deur die waarschijnlijk naar buiten leidt. Hmm wil hij meedoen met voetbaltraining? Hij heeft dan wel wat te doen. "Eh ja is goed."

En zo gaan ze op weg naar het buitenveld waar zo ene Voetbaltraining op plaatsvindt.

"Zou Raoul nog mee kunnen doen?" Vraagt Agent Jeroen aan de voetbaltrainer die ook agent is. "Tuurlijk, ga maar daar staan."

Raoul kijkt of hij Stefan ziet. Die staat aan het eind. Hij moet langs de groep om bij Stefan te komen.

"Doe je ook mee? Sukkel." Fluistert de gast waar hij pas nog zo boos op is geworden. Raoul negeert het en loopt met stevige passen door richting Stefan. "Hey man." Ze begroeten elkaar met de handshake  die ze op een avond in hun cel hebben bedacht.

"Goed, we gaan een partijtje spelen." Iedereen wordt op een plek gezet. Dan gaat het beginnen. Helaas voor Raoul komt die sukkel van een...hoe heet hij eigenlijk? eraan. (Bedenk aub even namen voor een sukkel, dankjewel x Meike)

Zodra Raoul de bal heeft en ermee naar voren wilt spelen, wordt er een been voor zijn voet gestoken. Hierdoor struikelt hij natuurlijk. Duidelijk een overtreding. Dan ziet hij wie het is. Godverdomme. "Kan je niet uitkijken? Doe normaal man!" Die sukkel trekt een onschuldige blik, zodra Raoul de woorden uitspreekt. "Het is een spelletje he Raoul, dit hoort erbij. Ohja noem me Ricardo (zojuist besloten dat we hem Ricardo noemen) hoor, dat is mijn naam." Hij doet raar. Raoul is boos, maar hij weet dat hij nu niet boos moet worden, want dan moet hij weer in de isoleercel. Daar heeft hij dus echt geen zin in.

Nee in plaats van boos worden, besluit hij om te wisselen. De coach agent Vraagt waarom hij wilde wisselen en hij verteld dat zijn enkel wel een beetje pijn doet. Hij is waarschijnlijk door zijn enkel gegaan door de val. "Hou inderdaad maar even rust dan." De coach klopt hem op zijn schouders en gaat er dan weer vandoor.

-

"Juul, denk je dat ik naar Raoul kan een keer?" Koen wilt Raoul graag zien, maar hij weet niet wanneer bij zou mogen komen. "Hmm ja misschien, ik weet het niet sorry lieverd."

Trouwens hij vermoedt iets. Matthy doet zo vreemd. Hij is nog stiller dan normaal en hij is vaak met Lieke. Soms als hij Matthy belt, ziet hij dat Matthy in het huis van Raoul is. Zal er iets aan de hand zijn tussen die twee? Nee toch? Raoul en Lieke zijn soulmates en Matthy en Carolijn ook. Misschien heeft Lieke het gewoon zwaar en aangezien Matt daar in de buurt woont, is hij vaak bij haar.

Prison // Ft. BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu