"Jongens? Raoul komt vrij! Morgenochtend al!"
-
Na deze uitspraak van Matthy, zijn Koen, Milo en Robbie in shock. Dit hadden ze niet zien aankomen! Wel zijn ze enorm blij. Bankzitters is bijna weer compleet. Bijna hoeven ze niet meer te liegen.
-
Hij is blij dat Raoul weer vrijkomt, maar dit alles heeft wel mentale schade bij hem gebracht. Milo is zijn gevoelens aan het uiten op de tennisbaan. Samen met zijn zus speelt hij een potje. Hij kan alles tegen haar zeggen en voelt zich helemaal veilig bij haar.
Dit keer heeft hij Charlotte wel.paten weten dat hij bij de tennisbaan is, anders maakt zij zich weer zorgen.
-
Ze vindt het fijn dat haar vriend zijn gevoelens kan uiten tijdens het tennissen. Het is zijn uitlaatklep. Het is een lastige periode voor hem geweest. En periode met veel frustratie en verdriet. Ze probeerde hem zoveel mogelijk te steunen, maar soms was hij zo in zichzelf gekeerd, dat dat gewoon heel moeilijk ging.
De voordeur gaat open en slaat daarna weer dicht. Rood en bezweet komt haar Milo de woonkamer in. En grijns op zijn gezicht. Waarschijnlijk omdat hij weet dat hij morgen Raoul mag gaan ophalen. Iets waar hij heel blij mee is. Iedereen, behalve Lieke, weet al dat Raoul morgen weer thuis gaat komen. Ze willen het een verassing houden voor Lieke. Gemeen of juist niet?
Nadat Milo klaar is met douchen, liggen ze samen op de bank. Ze kan zo enorm genieten van deze man! Hij streelt zachtjes over haar arm en legt zijn hoofd op haar hoofd. Zij op zijn borst. Perfecter kan niet! Uiteindelijk vallen ze ook samen op de bank in slaap. Ja, de twee zijn gek op elkaar.
-
Haar Robbie komt vrolijk fluitend de kamer in. "Wat ben jij opeens vrolijk?" Vraagt Jamie aan hem. "Mag ik niet vrolijk zijn?" Vraagt hij verbaasd. "Oh jawel hoor! Graag zelfs." Ze is juist blij dat hij eindelijk niet meer verdrietig is. Eindelijk staat er een weer eens een lach op zijn gezicht. Met een glimlach, drukt ze een kus op zijn lippen. Rob pakt haar steviger vast voor een knuffel. Zo met z'n tweetjes is toch wel heerlijk.
"Ik ga even een video opnemen oké?" Ze knikt. "Maar beloof je me wel dat je rustig aandoet? Ik wil je niet verliezen oké?" En glimlach vormt op het gezicht van Robbie. Zijn vriendin is altijd zo lief en zorgzaam. "Dat beloof ik." Na nog een kus, loopt hij naar de opnamekamer. Dit keer oprechte opnames. Waar hij echt zin in heeft. Waar hij weer echt kan lachen. En waar hij eindelijk weer plezier in kan hebben.
-
Koen is een poging aan het doen tot koken. Juul is vandaag bij hem en hij wil natuurlijk wel indruk op haar maken. Nog steeds kan hij het niet geloven dat hij Juultje voor zichzelf heeft. Maar ooh wat is hij blij met haar. Ze zorgt altijd voor een lach op zijn gezicht. Ook heeft ze hem heel erg gesteund in de moeilijke tijd. En tijd die bijna voorbij is. Bijna is alles weer normaal.
"Hey koentje" Juul komt op hem af en geeft hem een knuffel. De lach op zijn gezicht verschijnt weer. Wat is het toch een prachtvrouw.
"Koen? Heb je iets in de oven staan?" Juultje ruikt dat er iets aan het verbranden is. Koen sorry meteen in de stress. En ja hoor zijn gerecht waar hij zo zijn best op heeft gedaan, is helemaal aan het aanbranden. Juultje ziet het een moet er stiekem wel heel erg om lachen. "Heeft niet lieverd, je hebt je best gedaan." Na een kus van zijn vrouw, zit hij er ook niet meer mee. Zij maakt alles beter.
-
Hij wrijft over het inmiddels bolle buikje van Carolijn. Daar zit gewoon een mix van hem en zijn vriendin in. Het gaat sowieso een mooi kind worden als het op zijn of haar moeder lijkt. Dat kan niet anders!
Carolijn schuift wat dichter naar hem toe. Ze ligt nu in zijn armen. De armen van haar man. De man van haar kinderen en de man met wie ze haar hele leven wilt zijn.
Vanaf morgen is zijn leven weer compleet. Matthy en de jongens gaan Raoul ophalen. Dan wordt alles weer normaal. Weer zoals het was. Het voelt als een eeuwigheid geleden dat ze met vijf een video hebben opgenomen. Vanaf morgen kan dat weer.
Dan komt alles weer goed.
-
Hij ligt in zijn bed. De laatste nacht hier. De laatste onterechte nacht, maar goed hij is allang blij dat ze achter de waarheid zijn gekomen. Een half jaar de cel in, is al best wel veel. Misschien zelfs iets langer. Hij weet het niet eens. Hij heeft er in ieder geval lang genoeg gezeten. Morgen ziet hij zijn vrienden weer. En Lieke! Ze kunnen weer samen in bed liggen. Lieke die in zijn armen kruipt. Socie ook ergens op bed. Raoul met zijn neus in Lieke haar haar. Hij kan bijna de geur ruiken.
Voor nu valt hij in slaap. De laatste nacht. En dan heeft hij eindelijk zijn normale leven weer terug.
Eerlijk, volgens mij is dit deel best cute. Wat vinden we ervan?
Dit boek gaat nog maar 2 of 3 delen hebben🤭 maar dat voelt zo raar omdat ik pas bij deel 30 ben, maar het is gwn zo weet je. Het hoeft niet altijd 40 delen te hebben AHAHAHHA
Nou doeiii
JE LEEST
Prison // Ft. Bankzitters
Fanfiction[Completed] Hoe ga je verder als 1 van je beste vrienden opeens in de gevangenis beland? Vanaf nu is dit het leven van de bankzitters. Hoe zullen zij dit oplossen? #1 bankzitters🏅 16-10-22 #1 fanfictie🏅 28-10-22 #1 verhaal🏅 02-11-22 #1 fanfictie�...