Hey...
Jisung irkilerek gözlerini açtı.
Öyle birden gittim, üzgünüm. Uyutulma saatim gelmişti.
Uyutulma mı?
Buradaki insanlar gece hep kabus görür, ben de onlardan biriyim. Rahat uyuyalım diye bizi bayıltıyorlar.
Jisung ürperdi.
Bana ne zaman nerede olduğunu söyleyeceksin?
Hazır hissetmiyorum, elimdeki tek şansı da kaybedemem. Sen neler yapıyorsun?
Sonunda ödevlerimi bitirdim, tam uyuyacaktım sesini duydum. Şunu yapmadan önce haber falan gönderemez misin?
Mektup yollarım bir dahakine, uyuyacaksan rahatsız etmeyeyim seni? Sonra konuşuruz.
Hayır ya, nereye?
Uyuyacaktın?
Vazgeçtim, sen şimdi benim duyu organlarımın hepsine erişebiliyor musun?
Sen izin verirsen senin her şeyine erişebilirim, hafızana falan da.
Zaten hafızamda değil misin?
Bilinç altı ve hafıza arasında fark var Jisungie.
Pekala, o zaman birlikte anime izleyelim.
Ani... Ne?
Anime, hiç izlemedin mi?
Jisung bunu söylerken bir yandan da diz üstü bilgisayarını açmaya çalışıyordu.
Hayır, yaklaşık sekiz yıldır gerçek dünyadan uzaktayım. Biliyorsam da unutmuşumdur.
Jisung indirdiği animelerin olduğu klasörü açtı.
Aslında çok önceden izlemiştim ama sende de iyi bir izlenim bıraksın diye Seraph Of the End izleyelim, bu arada sen kilitli mi tutuluyorsun? Senin için endişeliyim, tehlikede misin?
Öyle de diyebilirsin, buraya gelmemin sebebi insanların sesini zihnimde duymaya başlamamdı. Bunun bir yetenek olduğunu fark etsem de hala çıkamıyorum bu yerden.
Hastane falan mı? Ya da kaçırıldın mı?
Hastane de diyebilirsin, daha kötüsü ama. Hadi hadi aç, merak ettim.
Açıyorum, kulaklarıma da erişebilir misin?
Elimden her iş gelir bebeğim, yeter ki izin ver.
Jisung kıkırdadı, birkaç saniye sonra o günkü gibi izlenildiğini hissetmeye başlamıştı.
Daha da korkutucuydu bu, birisi etrafında dolanıyor hissi onu huzursuz etse de o kişinin Minho olduğu düşüncesi rahatlatıyordu.
Anime başladıktan kısa bir süre sonra Minho'nun sesini duydu.
Vay canına, Japonca mı bu?
Evet, biliyor musun dilini?
Annem küçükken öğretmişti, biliyorum. Ana karakterler çok tatlış ama bir Han Jisung edemezler.
Jisung kıkırdayarak izlediğinin sesini açtı.
Uzun süre zihinlerinden muhabbet ede ede animeyi izlediler, Minho bazı yerlerinde huzursuz olsa da Jisung sayesinde odaklanmayı başarmıştı.