Gelişme 0.8

242 29 19
                                    

Jisung elindeki kitapçığı kenara bırakıp keyifle bir kahkaha attı.

"Tanrım cidden..."

"Sonuç ne?" Seungmin merakla ona bakınca Jisung az önce kötü yaptığını düşünerek akıttığı gözyaşlarını sildi.

"Teşekkür ederim, ikinize de. Benim o güzel kıçımı zorla kaldırıp çalıştırtmasaydınız şimdi böyle iyi bir net yapamazdım." Jisung koşarak onlara sıkıca sarılınca Chan ve Seungmin de ona karşılık verdiler.

"Birinin bunu yapması gerekliydi, ne kadar iyi yaptın?" Jisung kitapçığını kaldırdı.

"Tahminimden bile iyi, istediğim üniversiteye tam bursla gidebilirim belki?" Seungmin'in de gözleri parladı.

"Ya Jisung... Sana en başından beri güveniyordum, güvenimi boşa çıkarmadığın için teşekkür ederim." Seungmin ona tekrar sarılırken Jisung'un gözyaşları bu sefer mutluluktan yanaklarını ıslattı.

Üçü sarılmışken Hyunjin neşeli bir şekilde içeri girdi.

"Artık rahatladım ya, çok güzel bir his bu. İyi yapmışım, bayağı iyi." Hyunjin kitapçığı onlara uzatınca Chan alıp inceledi ve keyifle güldü.

"Şükür ya, içimiz dışımıza çıktı resmen siz iyi yapacaksınız diye. Felix nasıl yaptı ki acaba?"

"En son kontrol ediyordu o, yüz ifadesinden bir şey anlamadım." Jisung geriledi.

"Felix iyi yapsaydı ifadesiz kalmazdı, kötü mü ki?" o sırada Felix çekingen bir şekilde kapı pervazında belirdi ve yavaşça eliyle duvara vurup içeri geldiğini belirtti.

"Nasıl yapmışsınız?" Jisung ona doğru yaklaştı.

"İdare eder işte, seninki?" Felix'in gözleri, dakikalardır akmamak için mücadele eden yaşlarla doldu.

"Böyle değil üniversiteye gitmek, evden dışarı çıkamam. Ben tam bir gerizekalıyım." Felix'in hıçkırıkları da dudaklarından kaçınca Jisung endişeyle ona sarıldı.

"O kadar kötü değildir Lix, saçmalama. Hata falan yapmışsındır, kaydırma yapmışsındır da kurtarırsın." Felix de ona sarılırken Chan ve Hyunjin onun kitapçığına bakmak adına odadan çıktılar, onlar gidince Jisung Felix'i arkadaki yatağa oturtmuştu.

"O-o kadar kötü Jisung, doğru dürüst bir sonuç yok. Tekrar sınava gireceğim." Jisung onun saçlarını okşadı.

"O zaman ben de okulu dondururum."

"Saçmalama, ne okulu dondurması? Kazandıysan git işte, hayatın ben değilim."

"Ama öylesin." Jisung gerileyip onun yüzünü nazikçe tuttu, Seungmin de yanlarında diz çökmüştü. "Sonuçlar açıklansın, gerekirse ben de tekrar sınava girerim ama seni yalnız bırakmayacağım. Ağlama sakın, oldu bitti. Ağlayarak sadece kendine zarar verirsin, değiştiremezsin olanları." Seungmin onun dizini okşadı.

"Birlikte gireriz sınava, sen kazanamadıysan emin ol hiçbiri kazanamadı demektir bu, gerekirse ülke genelinde derece yapalım sen yoksan gitmeyeceğiz o okula." Felix burnunu çekti.

"Teşekkür ederim." üçü birbirine tekrar sarılırken Jisung zihninde Minho'nun sesinş duydu.

Kontrol ettin mi?

Ettik, sınav iyi geçti. Böyle istediğim bölüme puanımı yettirebiliyorum ama bir sorun var.

Neymiş o?

Felix, o başaramadığını söyledi. Eğer öyleyse üniversiteye falan gitmeyeceğim.

Birbirinize bu kadar bağlı olmanız çok hoş, Felix'i yanıma getirebilir misin? Eminim kendini kötü hissediyordur.

Voices\ MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin