Gelişme 2.0

180 18 11
                                    

Odayı dolduran telefon sesi ikilinin uykudan uyanmasına sebep olmuştu. Jisung sırtını esnetip gözlerini açmadan Minho'nun üstünden elini uzattı ve telefonunu aldı, ekranda yazan yazıyı zar zor görüp açmıştı telefonu.

"Efendim baba?"

"Uyandırdım mı sincabımı?"

"Baba daha güneşin sabah olduğundan haberi yok uyandırdım mı diyorsun, ne oldu bir sorun mu var?"

"Ben şu anda hava alanındayım ve sekreterim arayıp acil bir durum olduğunu söyledi, o yüzden yerime şirkete gitmelisin." Jisung iç çekerek gözlerini geri kapattı.

"Giderim birazdan, araba gönderebilir misin benim için?"

"Hemen."

"Uçak inince ara beni."

"Hm hm, şimdi kapatmalıyım. Sekreter anlatır zaten ne yapacağını."

"Tamam, görüşürüz." Jisung telefonu kulağından çekip tekrar yerine bıeaktı ve kolları arasındaki Minho'nun yanağıyla alnına kısa birer öpücük bırakıp tekrar gözlerini kapattı.

"Nereye gideceksin?" Minho bunu sorarken bedenini daha çok Jisung'a yaklaştırdı.

"Şirkete geçeceğim, sen uyu istersen."

"Seninle gelebilir miyim? Uzak kalmak istemiyorum." Jisung onun dudaklarına ufak bir öpücük bıraktı.

"Saat çok erken, şimdilik tek başıma gitsem daha iyi olacak. İşlerim azaldığında ve uykunu aldığında gelirsin yanıma."

"Pekala." Minho onun boynuna sürttü burnunu. "Hemen mi gideceksin?"

"Hm hm." Jisung ona kollarını daha sıkı dolayıp Minho'nun saçlarına ufak bir öpücük bıraktı. "Kabus görürsen Felix'e seslen." Minho'nun ufak onayından sonra Jisung sevgilisinin şakağına son bir öpücük bırakıp ayağa kalktı, o giyinirken Minho tekrar uykuya dalmıştı.

İşlerini hallettikten sonra saçlarını tarayıp tarağı kenara bıraktı ve Minho'nun dudaklarına kısa bir öpücük bıraktı, onun burnunu kırıştırmasını izlerken hafifçe gülümseyip sonrasında odadan çıkmıştı.

Mutfakta kendisine bir sandviç hazırladıktan sonra şirkete geçmek adına evden ayrıldı.

*~*

"Rahat uyudun mu?" Minho Felix'in uzattığı kahveyi alırken başını salladı.

"Kabus da görmedim gece, çok huzurlu uyudum."

"Hep Jisung bozuyormuş bunları." Minho kıkırdadı.

"Sanmıyorum, Jisung bazen ben uyurken kalkıp gider böyle. Dün gece tişörtsüz uyudum, ondandır diye düşünmüştüm."

"Olabilir, sana yemek yaptım. Birazdan Changbin gelecek bu arada." Minho sevinçle ellerini çırptı.

"Gelsin, olur." Felix'in gösterdiği tabağı aldıktan sonra onun yanına oturdu. "Jisung'un işi ne zaman biter?"

"O gece geç gelir büyük ihtimalle, bir günlük ayrı kalmalısınız sanırım." Minho dudak büzdü.

"Jisung'umdan uzak kalmak istemiyorum."

"Biliyorum, ama sadece bir günlük Jisung yerine bizimle idare etmen gerekecek." Minho Felix konuşurken ağzına attığı lokmayı yutup ona döndü.

"O zaman bugün eğer işin yoksa bana yardımcı olur musun?"

"Ne hakkında?"

"Dersler hakkında." Felix'in elindeki çatal bir anda durdu.

Voices\ MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin