Ya Minho, sen benden büyüksün, kafan daha kapsamlı çalışır falan. Şu sorulara baksana?
Bakayım.
Jisung içinden geçen ürpertiyi hissetti, yaklaşık bir dakika sonra Jisung'un kulağına onun sesi doldu.
Affedersin ama o çiftçinin tarla dönümleri yarramın boyu kadar, bu ne biçim soru lan?
Jisung küçük bir kahkaha attı.
Kitap bu sorularla dolu, yemin ederim beynim kulağımdan aktı.
Beyninin mantıklı sebepleri var, o çiftçinin de amına... Neyse, adam emeğiyle kazanıyor karışmak bize düşmez.
Seninle soru çözmek çok eğlenceli ya...
Tabii öyle olacak, Lee Minho'yum ben boru mu?
Cidden... Çok tatlısın.
Jisung gülerek önündeki soruya döndü.
Minho onun ödevleri varken Jisung ile iletişime geçince Jisung da onunla birlikte ödev yapmaya karar vermişti ve şimdi bu fikri hayata geçiriyorlardı.
Önündeki soruyu çözüp öbürüne geçtiğinde Minho'nun şaşkın sesini duydu.
Bekle bekle, sen o soruyu çözdün mü?
Bebeğim, ben on iki yıldır bu soruları çözmek için eğitim görüyorum. Boru mu bu?
Hey hey! O benim havalı söz söyleme lafım, çabuk lafını geri al.
Artık çok geç birtanem.
Birtanen miyim gerçekten?
Simirlerim bozuldu ya, soruya odaklanıyorum sus.
Koydu bu, tamam hadi sustum.
Jisung başını iki yana sallayarak önündeki soruyu okudu, tabii az önceki gibi saniyesinde çözüp geçemeyecekti bunu.
Ya ben bu soruyu anlamadım.
Biliyor musun ben de.
E nasıl çözücez?
İzle bak.
"SEUNGMIN-AH!" Seungmin onun sesini duyunca bir şey olduğunu sanıp koşarak odasına geçti.
Hayatındaki en büyük hatalardan biri Jisung'u sürekli ciddiye almaktı, Jisung cidden şu hayatta tanıdığı en gereksiz şeylerle uğraşan ve asla önemli bir sorunu olmayan insandı. Onu bazen bu yüzden kıskanıyordu.
"Ya sikecem seni yeter artık! Ne istiyorsun yine?"
"Bebeğim kırıcı oluyorsun, şu soruya baksana?" Seungmin oflayarak onun yanına gitti ve soruyu okumak adına eğildi. "Çok yaklaşma azarım görürsün." Seungmin bir süre onunla bakıştı, sonra Jisung'u iterek sandalyeden düşürdü ve yerine oturdu.
Tabii şiddetli düşüşün etkisiyle Jisung'un bir yerleri kırmızı alarma geçmişti.
"Acıdı lan hayvan!"
"Kes, soruyu okuyorum." Jisung dudak büzdü.
Görüyorsun değil mi? Sikseydi bir de tam olacaktı.
Onu ben yaparım bebeğim.
Oha seks teklifi, tamam olur.
Sen de göt vermeye ne meraklısın...