A repülőúton hiába aludtam ki magam, mindentől elvette a kedvem, de végül rávettem magam a bevásárlásra, mert semmi nem volt otthon. Hazaérve elpakoltam, elindítottam egy mosást, majd nekiálltam főzni és közben takarítani. Nagyon büszke voltam magamra, szerintem senki nem gondolta volna, hogy így el fogom tudni látni magam. Még én sem. Anyáék sokáig próbáltak lebeszélni. Azt hitték koszban fogok élni és állandóan pizzát fogok rendelni. Rácáfoltam. Néha bűnbeesek, de ez az én titkom.
A csoportban természetesen folyamatosan küldik a képeket. Daniel vett egy új zoknit a reptéren, Lando szelfizett a reggelijével a hotelszobája ágyában, majd küldött egy videót, hogy Garfieldot néz. Charles küldött képet a bőröndjéről, ahogy bedobálva a cuccokat ráül. Majd levideózta a ,,küzdelmek" során bezárt bőröndöt és utána az ágyán lévő 1db póló felé fordította a kamerát, majd megmutatta az arcát, amin egyértelmű volt az ,,ezt nem hiszem el" érzés.
Elkezdtem készíteni egy videót az új porszívó felmosómról majd rázoomoltam a konyhára, ahol közben főtt a kajám.Daniel: Ezt nézzétek, tud főzni
Laure? Miért, ki nem?
Lando: Ki tud?
Az egyetem előtt elővettem a jegyzeteim, hogy még egyszer átnézzem, hogy tuti képben legyek mára és onnan tudjam folytatni. A telefonomra ránézve megnéztem az értesítéseim. Újabb 8 kép. Te jó ég, ezek őrültek. Charles küldött képet egy furcsa bácsiról, aki a reptéren dolgozik és egyet pedig. Daniel a repülőn rakott snapchat filtereket nagyjából mindenkire vagy a másik oldalán alvó Landora. Ők most a Mclaren székházba mennek a következő futamig, mivel az egész csapat oda megy így ők magángéppel mennek.
Gyorsan csináltam egy képet a jegyzeteimről és elküldtem, majd olvastam tovább. 1 órával indulás előtt ettem a friss kajámból, kivasaltam a hajam, gyors átlátszó smink, vettem fel egy sötétzöld nacit fehér hosszú ujjú felsővel, majd szövetkabátomat és táskámat felvéve elindultam. Ilyenkor nincs nagy forgalom, úgyhogy a saját autómmal mentem. 20 perc alatt simán ott is voltam. Az előadás most kifejezetten uncsi volt. Ezt a tárgyat sok mindenkinek kell kötelezően felvenni, úgyhogy rengetegen voltunk. Telefonom elővéve megnyitottam az előlapi kamerát, és a kis asztalkám takarásában lőni akartam egy képet, de láttam a képernyőn, hogy a felettem lévő sorban a fiú észrevette és hülye fejet vágva készen állt a kép készítésére. Természetesen azonnal vettem a lapot, majd én is hülye fejet vágva elkészítettem a képet. Hátranézve rámosolyogtam, majd elküldtem a képet a csoportba
Daniel: Laure egyenes lett...- utalt a kivasalt hajamra
Laure: Most volt kedvem meg motivációm😂
Lando: Hmmmm🤨
Laure: 🤦♀️
Charles képet küldött a fejéről, ahogy elég eszelősen belenéz a kamerába és mosolyogva kételkedően felhúzza az egyik szemöldökét
Laure: hülyék
Erre Danieltől egy képet kaptam, ahol szívecskét mutat. Cirkusz.
Egyetem után felvettem Biat a lakásánál, hogy elmenjünk a kedvenc müzlis helyünkre. Útközben egy teljes carpool karaoket lenyomtunk. Odaadtam Bianak a telefonom, hogy videózza le. Éppen üres volt az út előttünk, kicsit jobban ráléptem a gázra, mikor Bia hirtelen abbahagyta az éneklést.
- Hova mész? Jobbra! - kiabált
- Jíájj- mondtam mikor miután elnéztem balra hirtelen lerántottam a kormányt jobbra és átmentünk a dupla záróvonalon nagyjából 60-nal és csikorgó gumikkal... Bia felém fordította a telefont.
- Veszélyes vagyok- mondtam bólintva, majd mindketten elnevettük magunkat.
Mikor megérkeztünk, elküldtem a fiúknak a videót.
Charles: Ember legyen a talpán, aki ezek után beül melléd😂
Biaval sokat beszélgettem, többek között elmeséltem neki mire jutottam és büszke volt rám. De nehogy azt higgyétek, hogy nem vagyok jó barátnő. Sokat beszélgetünk Biáról is és az ő életéről is. Míg Ausztráliában voltam is volt, hogy kaptam hívást hajnali 2kor, hogy ő nem tud aludni és el kell mondania valamit. Valahogy így tudtam meg, hogy randizik. Rendes srác, én is ismerem. Igazából elég régóta kerülgetik egymást, vagyis inkább Bia a fiút, mert rengetegszer próbálkozott már csak Bia nem volt rá vevő, most azonban úgy néz ki beadta a derekát. Ezért is hívott fel éjjel, hogy az normális-e, amit érez. És persze hogy az!
A müzlizés után Bia lakására mentünk, hogy segítsek neki elkészülni a ma esti dologra. Rengeteget nevettünk és nosztalgiáztunk a régi hasonló szituációkon.
-Emlékszel, amikor még nem tudtam tusvonalat húzni és mindig te húztad meg a tusvonalam?- nevetett
- Úúú, csináljuk megiint- néztem rá lelkesen
- Jó, várj, ezt vegyük fel- mondta, majd a telefonomat letéve kitámasztotta az ágya sarkához, majd elkezdte venni. Törökülésben ültünk az ágy előtt egymással szemben.
- Úristen, remegnek a kezeim, szerintem utoljára neked csináltam ilyet. - mondtam- csak kérlek ne röhögtessElkezdtem húzni majd mikor már csak a cicavonalas részt kellett volna megcsinálnom megmozdult az orra a szemem sarkában amitől először megijedtem majd nevetnem kellett, így kicsit megcsúszott a kezem. Ijedtem néztem Biára, aki Kleopátrát megirigylő szemekkel nézett rám. Majd kitört belőlem a vihogás.
- Mondtam, hogy ne röhögtess- visítottam, mire meglökte a lábaim, így hanyatt vágódva röhögtem tovább.Gondolkodtam, hogy elküldöm a fiúknak, de végül nem tettem, már lassan túl sokat mutatok a napomból. Persze közben ők ezerrel küldték a képeket és videókat. A gépen Daniel is elaludt, így természetesen Lando megbosszulta Dan tettét. Egy tucat képet kaptunk arról, hogy Daniel nyitott szájjal alszik. Charles és Charlotte hazaértek. Charles kidőlt, ezt Charlottetol tudjuk, küldött egy képet Charles-ról a csoportba Charles telefonjáról. Én este elmentem futni egyet, így arról küldtem egy képet, amibe beletartottam az órám, ami azt mutatta, hogy 9km-nél járok 52 perc alatt. Ami nem is rossz amúgy.
Daniel: Neked hogyan van energiád ehhez egy ilyen nap után?
Laure: Végig aludtam a repülőt, csak a kedvem ment el tőle. De futni mindig van, az jól esik :DD
Lando: Szép amúgy a hely, ez hol is van?
Laure: Genovában
Daniel: Ott az egyetem ami miatt elköltöztél? Csomószor voltunk ott nyaralni🤩
Laure: Ja, néha elegem is van a sok túristából, hétvégén esélytelen autóval közlekedni. Tömegközlekedésre meg nem férsz fel. De jó hely amúgy, eskü szeretem XDD
Daniel: Kössz, Lala, többet nem megyek :D
Laure: Amúgy viccet félretéve, a nyári szünetben jöhetnétek ide, megvendégelnélek titeket, ha van kedvetek.
Lando: Ez nem rossz ötlet, beadhatnánk.
Charles: Szerintem is, én benne vagyok
Daniel: Engem Lala kitiltott Genovából.
Laure: Ez hülye😂 futok tovább inkábbEgy jó hosszú zuhany és vacsi után ágyba is bújtam és videókat néztem. Egyszer csak szembejött velem egy videó, amiben rangsorolják a Forma 1-es pilótákat a rajtrácson, az alapján, mennyire helyesek. Ezen akaratlanul is felnevettem, majd miután megnéztem azonnal elküldtem a fiúknak.
Charles: Ez elég kiábrándító...
Daniel: Az még inkább, hogy Hamilton és Pierre van előttünk.Daniel volt a 3. és Charles a 4. Landot pedig még ennél is lejjebb helyezték.
A következő videó, ami automatikusan elindult ugyan ezvolt, csak a pilóták barátnőit rangsorolták. Azzal a lendülettel, hogymegnéztem már küldtem is. 5. helyen Lando PS-e volt látható, 6. helyen Charlotte,Danielnek pedig a volt barátnőjét sorolták bele.
Daniel: LANDO🤣🤣🤣🤣
Charles: Még jobban fáj, hogy Lando ,,szerelme" előbb van Charlottenal
Lando: Legközelebb jobban választasz haver. Nézd meg Danielt. Ő rosszabbul járt😂😂
Laure: De a Haas még itt is utolsó
Daniel: Nem bírom🤣🤣
Charles: Te tényleg nagyon nem bír
---
Laure:
KAMU SEDANG MEMBACA
Van, hogy a sorsod kísért C.L.
Fiksi Penggemar"Mindenkinek kell egy második esély, hiszen mindenki érdemel egy lehetőséget, hogy helyrehozhassa, amit elrontott. És, ha nem akarok második esélyt?" Üdv az életben, ha nem akarsz kapsz, viszont, ha igen... Akkor sosem fogsz. "Sodródj, hidd el jobb...