-ARYA-
Tabi doğal olarak 8 kişi 'sizin burada ne işiniz var'diye bağırınca, ortaya iğrenç bir ses çıkıyor. Ama asıl sorun, o bir grup taş dallamanın burada ne işi var! Her şeyin bir rüya olduğunu düşündüm. Belkide yine uyuyorumdur!
"Eylem beni çimciklesene!" dedim şaşkım bir şekilde.
"Ben şu yakışıklıyı çimcikliycem! " dedi ağzı açık karşısındaki bir çocuğa salyasını akıtarak. Burçin kolumu sıkınca hafif inledim ve rüyada olmadığımı anladım.Birde gerçek mi şimdi bu! Burçin'in koluna vurup konuştum.
"Gerizekalı acıdı!"
"Lan bunlar bizi mi takip ediyor?"dedi Burçin, beni umursamayarak. He kesin bizi takip ediyorlar!
"Salak salak konuşma , belli değil mi zengin bebesi bunlar işte bu okulda okuyorlar."dedi İdil. Biz aramızda fısıldaşırken karşı tarafta erkeklerden ,devasa mavi gözleriyle bir çocuk atıldı ve konuştu.O gözler ne ya, deniz maviliğini gökyüzünden değil de senden mi alıyor!
" Siz de mi buradasınız! Yalnız burası lise, ilkokul değil.Yanlış gelmişsiniz. " dedi imayla. Oldu mu şimdi maviş? Belli ki birileri dün laf yemeye doyamamış. Dayanamayıp lafa atıldım.
"Oğlum sende beyin yetmezliği var galiba!Biz sizin gibi ilkokul terk değiliz !" dedim sinirle.
"SEN NE DEMEYE ÇALIŞIYORSUN LAN, NE SANIYORSUN KENDİNİ? " diye bağırdı maviş. Ama tatlım sen hep böyle yakışıklı mı sinirleniceksin! Kendimi kaptırmadan aynı sinirle konuştum.
"O SES TONUNU AYARLA!Hiçbir şey demeye çalışmıyorum.Direk söylüyorum, aptalsınız!" dediğimde yüz ifadesi görülmeye değerdi.Bizim çete hayvani sesler çıkartarak , gülmeye başlamıştı . Tabi Eylem doğası gereği bunu abarttığı için çocuklar korkmuş ve hatta tiksinmişti. Ama kimin umurunda?Tabi ki kimsenin!
" Gebertirim lan sizi !"dedi maviş. Çok korktum be.
" O biraz sıkar, yavaş gel! " dedi Burçin. Aralarından biride , Burçin'in bu sözüne karşı konuşmaya başladı .
"Ooo küçük kızımız da konuştu! O boğaz kesilmek mi istiyor, aaa yoksa o dudaklar öpülmek mi istiyor ?" dedi. Sapık mı lan bu? Ne dediğini idrak etmekte bir süre zorlandım. Hepimizin gözleri fal taşı gibi açıldı.
Bu bardağı taşıran son damlaydı. Biliyorduk ki artık Burçin'i hiçbirimiz tutamazdık. Katliam az sonra başlayacaktı .
Katliam is loading...
Ben düşüncelere dalmışken , çoktan Burçin koşarak yumruk atmayı planlıyordu ki ; tam o sırada çocuk Burçin'in elini tutu ve kendine doğru çekti çok kötü bir pozisyondalar idi . Olayı bilmeyen biri şeysi zannede bilirdi . işte tam bu sırada flaş sesleriyle irkildik. Fotoğraf makinesiyle bizi çeken bir çocuk vardı.
Harika bir durumdaydık etraftakiler bizi izliyordu ve burada olmayanlarda eminim ki öğrenecekti.Ama biz kızlar çetesi olarak buna izin vermeyiz. Fotoğrafı çeken çocuk tam kaçacakken Eylem onu tuttu .
" Hayırdır nereye? " dedi Eylem sakince.
" Hiçbir yere!" dedi çocuk korkuyla. Madem korkucaksın,niye çekiyorsun yavrucak?
" Kamerayı ver ve siktir git! " dedi Eylem. Aferin minik bok, güzel atar.
" Olmaz!" diye kameraya sarıldı çocuk.
" Ver şu kamerayı!" dedi Eylem sinirle kamerayı çekiştirirken.
" Olmaz çok pahalı! " dedi çocuk. Bu nasıl saçma bir diyalog ya! Eylem her yere ve herkese beyinsizlik bulaştırabilecek kapasitede bir beyinsiz!
" Ver bir şey yapmayacağım!" dedi Eylem ve kamerayı aldı.Uğraşıp bir şeyler yaptı , büyük ihtimalle resimleri sildi ve sonra kamerayı çocuğa verdi.
" Al şunu yürü git ve şunu unutma bir daha karşıma bu şekilde çıkarsan, acımam. " dedi Eylem.Bizim en zayıf noktamız , net olarak vicdanımız idi. Vicdan insanı hem çok güçlendirir hemde çok zayıflatır. Bunu çok iyi biliyorduk.Neyse konumuza dönelim. Arkamı dönüp Burçin ile çocuğa baktım. Hala aynı pozisyon mu? Burçin neden bir şey yapmıyor?Benim bildiğim Burçin şuan bunu gebertmeliydi.
Neden hint dizilerindeki gibi uzun uzun bakışıyorlar! Şuan sadece arka fonda müzik eksik. Hadi ama ya hemen düştün mü çocuğa!Herhalde bu çocuktan etkilenmiş olamaz değil mi? Olamaz ya , olmaz! Yakışıklıymışta vicdansız. Kaptı bizim karıyı! Burçin kendine gelmeye çalışıp çocuğu ittiriyordu.
Ben tuhaf bir şekilde onlara bakarken , çocuk bir anda Burçin'in dudaklarına yapıştı...
***
Düzenleme de olduğumuz için, satır içi yorumlar gidiyor. Bol bol satır içi yorum bekliyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar Çetesi (Düzenlemede)
Teen FictionOnlar 4 kişilik bi ' KIZLAR ÇETESİ'. Öfkeli ama mutlu , şirin ama tehlikeli , güzel ama hırçın , sevgi dolu ama acımasız... Bu hikaye , aynı kutupların hikayesi. Siyahla beyazın değil , sadece karanlığın hikayesi. Aynı kutuplar birbirini iter. Peki...