KÇ- 30

64.1K 3.4K 737
                                    

-MİRA -
-2 GÜN SONRA-

Herkes  mutluydu ,burçin iyileşmişti.  Arya artık daha az uyuyodu  ,aylin daha az kendine bakıyordu ,serçeyle emre sevgili olmuşlardı ,şu son bir ayda olmayan kalmamıştı .

Ama artık ben dayanamıyordum . Olanlardan sonra kendimi çok kötü   hissediyordum . Kızlara ne kadar mutlu görünmeye çalışsamda,her gece yatmaya giderken ağladığımı ben biliyodum. herkes uyuduktan sonra ağladığımı duymasınlar diye   yastığı ağzıma kapatıp  ağladığımı ben biliyordum. Ne kadar mutlu görünsemde içimde fırtınaların koptuğunu ben biliyodum.Ama artık dayanamıyorum. Herşeye bi son vericem. Kızları da daha fazla kendi saçma nedenlerim için üzemem!Odadan inip  kızların  yanına gittim. Bir süre kapıda durup , hepsine doyasıya baktıktan sonra  konuşmaya başladım.

"Kızlar ben biraz dışarı çıkıcam. Kafamı toparlamam lazım  " dedim. Tabi kızlar buna izin vermedi. Seyhan atıldı.

"Aynen, hadi bizde seninle gelelim "  dedi. Cidden mi ? Kafa dinliycem diyorum. Bende gelicem diyor. Neden böyle arkadaşlar edindim ,  neden ?

"Hayır tek başıma  gidicem. Yanlız kalmaya ihtiyacım var. Biriniz peşimden gelirse, fena bozuşuruz " dedim ve son noktayı koydum.

Kızlar öylece baktı arkamdan. Kötü bişey olduğunu fark etmişlerdi büyük ihtimalle, o yüzden işimi  hızlı yapmalıydım .Evden çıktıktan sonra  hızlı adımlarla sahile doğru  gittim. Geçtiğim her yere dikattlice baktım. Çünkü; buralara son bakışımdı.  Sahildeki limanın orda oturdum.  Çantama koyduğum kağıt ,kalemi çıkardım ve  ufka karşı son sözlerimi yazmaya başladım. Sonuçta ölüm o kadar kolay olmuyor değil mi?

MİRANIN    MEKTUBU

Önümdeki denize öylece baka kaldım.Çok klasikti ama bende arkamda bişeyler bırakmalıydım.En azından  ölümü tercih ettiğimi bilmeniz gerek .

Nasıl başlıyacağımı bilmiyorum .Acaba şöylemi başlasam;

"Heym millet ben ölmeye karar verdim . Neden biliyor musunuz?  Çünkü yaşım 19' a dayandı. Yolun  yarısı evde kalmaktansa ölmeyi tercih ederim .

Şaka maka tabikide size bi açıklama yapacağım .Neyse sakın kötü  alışkanlıklara bulaşmayın kendinize iyi bakın .Kimsenin ölmemi bilmesi gerekmiyor, ama en azından size benden nefret etmemeniz için bişeyler açıklamam gerekiyor  .Ne yazmam gerektiğini bilmeden yazıyorum bu satırları ,size.Hep yaptığım gibi kafamı gökyüzüne dikip düşünüyorum. Ama gördüğüm tek şey kos kocaman bi karanlık  ,önceden çok korkardım karanlıktan, birlikte yatalım derdim ama seyhan her seferinde   " BÜYÜDÜK KIZIM BİZ" derdi.  Hatırladınız mı? Ben çok net hatırlıyorum .Garip olan şu ki artık korkmuyorum,  karanlıktan aksine karanlıkta olmak ruhuma huzur veriyor .Belli olmuyor kusurlarım   karanlıkta. Ne ağlamaktan şişmim gözlerimi görünüyor, ne de   mutsuzluktan  yorgun düşmüş vücudum .Karanlıktan korkmamak  büyümek mi? Bilmiyorum ama   bence büyümek  acıları tatmak, büyüdüğünü anlayıp küçük olmayı istemek .Sizin  hala çocuksun  sen dediğiniz  arkadaşınız hepinizden daha olgun ,şimdi  kızıyorsunuzdur. Bana hala çocukluk yapıyosun,  diye  ama çocukluğum size değil sadece, acımasız olan bu dünyaya .Geldiğim şu zamana kadar her şeyin bir tamamlayıcısın olduğunu gördüm. En  basit örneği  kadın ve erkek  ,mutsuzluk ve mutluluk  beni tamamlayan olsa olsa ölüm olur. artık dayanamıyorum! Sizi seviyorum,  hemde çok! Eyleme iyi bakın çok hassastır biliyosunuz. Kışın sıkı sıkı giydirin,yoksa hasta olur. Burçinide çok sıkmayın,o   kırıp döksün. Sakinleştircisinide vermeyi unutmayın. Sonra deliriyor. Aylini arada kontrol edin, o ayakkabıların üstünde yürümek için on takla atarken bir yerlerini kırar şimdi. Sonra gitti güzelliğim diye ağlıyor. Aryaya da bakmayı unutmayın, uykudayken fazla debelenip düşüyor. Yatağının oraya yastık koyun ,mazallah düşer.İdile de söyleyin cooluktan  ölmesin! Bizim çeteye bir ölü yeter!Seyhan desen hiçbişeyi takmıyo. Şimdi bişey desem  bile umursamaz ki  o. Neyse beni unutun. Ben  sizi  her zaman  gökyüzünden seyrediceğim. Ha bu arada  Buğraya söyleyin benden  sonra başka kızlarla sevgili olmasın .Birbirinizle fazla dalaşmayın! SİZİ HERŞEYDEN ÇOK SEVİYORUM! BENİ SAKIN UNUTMAYIN!!!

Kızlar Çetesi (Düzenlemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin