KÇ - 21

69.2K 4K 573
                                    

- İDİL -

Eylem  onu der demez hepimiz ona dönmüştük . Daha yeni bir kızla yiyisiyordu hemde onun gözünün önünde .

"İşte bizde bu konu hakkında konuşmak istemiştik çocuklarımızın peşini bırakın " dedi Anılin babası .

" hahahhha biz mi bakın amcalar oğullarınizla işimiz yok bitti . Bizde zaten gidiyorduk "dedi Burçin .

"Ne yani siz bir daha görüşmeyecek miydiniz " dedi bugranin babası .

"Evet öyleydi oğullarıniz piç çıktıda " dedi arya . O böyle der demez berkin babası silahını çıkarıp aryanin kafasına tuttu . Arya sadistce gülüp konuştu .

"Bak amca oğlun piç bunu bil ayrıca silahla korkacak kızlar değiliz biz en az yüz kere kafama silah dayandı benim bizim o yüzden çek bence silahını biz burdan ölü çıkarsak olan size olur tüm Tarlabaşı başınıza çöker "  dedi arya . Vay . Amcaların yüz şekli bir anda değişti . Ve berkin babası yerine oturdu .

"Siz kimsiniz ve tarlabasini nerden biliyorsunuz " dedi Kıvançin babası .

"Biz kızlar çetesiyiz ve Tarlabaşınin sahipleriyiz " dedim.  Yüzleri daha fazla şaşkın olurken Anılin babası konuştu .

"Siz o kızlar çetesi misiniz o zaman sizi öldürmemiz artık şart "dedi .

"Neden " dedik .

"Çünkü siz ölürseniz Tarlabaşı bize kalır "dedi savaşın babası.

"Ama biz ölürsek Tarlabaşı da ölür biz yıllardır sahipleriyiz ve bizi herkes korur kollar biz ölünce düzen biter ve Tarlabaşı sadece bir semt olarak kalır " dedi seyhan .

"Bizde yılların mafya babalarıyiz eminim sözümüz geçer " dedi hazarın babası . Sonra hepsi kafamiza silah dayadi . Yaşlarına göre fazla güçlü ve dinamiklerdi hızlı hareket ediyorlardı. Ve gerçekten yakışıklılardi .

" vay be kızlar çetesi efsanesi bitiyor mu şimdi "dedim.

" biz artık tarih olduk masal buraya kadarmış kızlar bizim masal zaten hep farklı oldu sonunda farklı mutlu son değil " dedi eylem.

" zaten ne biz bir prensesiz nede onlar prens bizim bir perimiz yok "dedi  seyhan .

" ve kader son kez vurdu galiba he kızlar bu sefer kalkamiycaz galiba " dedi Burçin.

" ne gece yarısına kadar prenses olduk nede prens beyaz Atiyla gelip bizi kurtardı biz bu masaldaki iyi karakter değilde kötü karakterdik " dedim .  Gerçekten şuan son anlarımizı mi yaşıyorduk . Ahhaha Komik .  Kafamızdaki silahların tetiginin çekilmesiyle gerçek olduğunu anlamak zor olmadı biz bittik .

"Son sözünüz nedir ?"  Dedi hazarın babası . Aklıma gelen şeyle gülümsedim . Yıllar önce bunu konuşmuştuk hepimiz aynı anda o günü hatirlamis gibi gülüsedim . Evet o günü hazırlamıştık . Sonra hepimiz aynı anda konuştuk .

"Esheduenna ilahe illallah ve esheduenna muhammeden abduhu ve Rasûlu " dedik sonra tam gözlerimiz kapatıp kendimizi bırakmışken kapıdan büyük bir ses gelerek açıldı .

" DURUN " sesinden sonra gözlerimizi açıp kapıya odaklandık . Bizim mafyalar gelmiş . Babalar silahları çekmeden mafyalara döndü .

" sizin burda ne işiniz var " dedi bugranin babası.

"Baba siz ne yapıyorsunuz " dedi Buğra .

" biz size ne dedik evlat Tayfası kızlardan uzak durun yoksa uyardık ama siz uzak durmadınız " dedi hazarın babası . Evlat Tayfası nedi-  oovv bir dakika uzak durun derken . Bizim mafyalar onun için mi uzak durdu .

" what dedin gülüm ? yani siz onun için mi bizden ayrıldıniz " dedi arya . Hepsi kırdıkları potlari yeni fark etmiş gibi kafasını eğdi .

"Hay ben senin anıl varya lannn ben boşuna mi ağladım üzüldüm lan tutmayın beni öldürücem şu anılı " diye bağırıp debelenmeye başladı eylem . Sonunda yanında olan Burçin tekme atınca durdu .

"Mal kimse seni tutmuyor baglısın "dedi Burçin . Eylem iplere bakıp yine debelenmeye başladı .

" çözün lan şu ipleri laggnn " diye bağırıyordu .

" biri şunu tutsun "dedi Anılin babası . Hepimiz Burçine bakınca o sırıtip kafasını salladı ve tekmeyi geçirdi .

"Ahhh Burçin ben senin varya lan o nasıl tekme " did eylem susarken . Korkarak geri çekilmiş olan Anılin babası geri gelip silahı kafasına dayadi .

"Susun lan artık bu ne ses ya yeter " dedi berkin babası . Lan yeter off benim aklım karıştı ya . O sırada bacağım bir yere takılınca korkuyla kafamı indirdim . Ya olamaz ama yeter ya . Yine mi çorap vakası . Bara gidicez diye çorap giymistim ama yeter ya . Gülme sesiyle kafamı kaldırıp Hazara baktım . Bir bana bir çorabıma bakıp gülüyordu . Ah bu bana okuldaki ilk günümüzu hatırlattı . Gerçek anlamda Dejavu yaşıyorum . Tabi o zman bağlı değildim ama olsun . herkesin bize baktığını görünce Susup önümüze döndük . Bacağımı hiç ellemedim çünkü ellersem yırtılacagini biliyordum .

"Baba biz kızlardan uzak durduk zaten hem onlarda gidiyordu şimdi neden öldürüyorsunuz " dedi berk .

" bu kızlar sizin için kavga etti lan nasıl uzak durmak bu eğer siz yüz vermeseydiniz bunlar cesaret ederler miydi "dedi bugranin babası . Host lan yeter sıra bende görün cool ablanizi .

"Ederdik "dedim . Kahretsin çok coolum .

" nasıl ederdiniz "dedi savaşın babası .

" Biz kızlar çetesiyiz anlatamadık galiba bizim hayatımız cesaret gerektirir " dedim . Ah süperim .

" bana bak cesaretli bize bu çete tavırları sokmez biz mafyayiz lan hemde en alasindan en eskisinden siz giderken biz dönüyorduk bize ahkam kesmeyin sokmez "  dedi Selimin babası . Tamam göt oldum .

"Hem bu arada kızlar çetesi olmanız ölmek icin yeni ve güzel bir sebep "dedi Anılin babası .

" Ya nefne ? " dedi selim .

"Çünkü Tarlabaşı size kalmak zorunda ortak lazım değil sadece ayak bağı " dedi hazarın babası.  Lanet olsun .

"  hey ama biz anlaştık ortak olmak kötü birsey değil daha fazla güç "dedi Anıl .

"  ve daha fazla düşman siz bu kızlar yüzünden ne tehlikelere atladıniz Buğra ölümden döndü . Hem onları okulda koruduğunuzu ve kampta kızların kaçtığı adamı öldürdüğünüzu biliyoruz " dedi Kıvançin babası. OMG .

"  Neeee "diye bagirdik tüm kızlar .

" bende diyorum ki bu müdür neden o kadar kızı dövdük hiç odasına çağırmıyor " dedi seyhan.

" ve o adamlar niye Peşimize düşmedi bu arada siz onları nerden biliyordunuz " dedi mira .

" onların içinde adamımız vardı o ondan haber aldık " dedi savaş .

" vay anasını " dedi eylem .

"Hey yeter artık konumuza t
Gelelim itiraz yok bu kızlar ölecek " dedi selim in babası ve tetikler çekildi o sırada berkin sesi duyuldu .

"  biz evlenicez " ...

HEYOO . GENÇLİK BIZ GELDİK . GEÇ GELDİK VE KISA OLDU BİLIYORUZ * yazar burda utançla kafasını eğer * NE OLUR BİZE KIZMAYIN BIZDE TATILDEYIZ . ASLINDA YAYINLAMIYCAKTIK AMA ÇOK ISRAR OLDU O YÜZDEN KISA DA OLSA YAYINLIYALIM DEDİK .

YENI KAPAK ICIN iyiyim_iyisin_iyi ADLI OKUYUCUYA COK TEŞEKKÜR EDERİZ  . YENI KAPAK MULTIDE . BU BÖLÜMÜ @TUNAKARABULUT ADLI OKUYUCUM HEMDE KANKAMA ITHAFEN YAYINLIYORUM . NEYSE YB EN KISA ZAMANDA SEVİLİYORSUNUZ ÖPÜLDÜNÜZ ...

Kızlar Çetesi (Düzenlemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin