KÇ - 7

105K 6.2K 491
                                    

- İDİL -

Zil çalınca yanımdaki taş çocuğun gülmesini ve benim yırtık olan çorabımı yok sayarak ayağa kalktım. Herzaman ki gibi - yırtık çorabıma rağmen - havalı havalı bizim çeteyle birlikte yürümeye başladım.

Sonunda kantine gelince herkes bize döndü. İlk günden her aptal bizi bulduğu için dikkat çekmeye başlamıştık bile.Biz kimseyi umursamadık ve bir masaya oturduk . Eylem bacağıma bakıp gülmeye başladı.

" Çorabına ne oldu? Senin çocuk üzerine mı atladı? " dedi gülerek.

" Sus lan! Nereden benim çocuk oluyor! Hem tabi ki de öyle bir şey olmadı! Biliyorsunuz hep çorabım bir yere takılır ve malesef sıraya da takıldı gerisi işte bu. " dedim bacağımı göstererek. Kızlar gülmeye başlayınca onlara kötü kötü baktım. Evet çorabım hep yırtılır! Yırtılmayan çorap üretilsin ya!

"Kızlar sizce bu çocuklar tesadüf mu ? " dedi Burçinnbir anda ciddileşerek.

" Hayır ya,tabiki benim şansım. " dedi Eylem. Aptal!

" SUUUS! " diye hepimiz aynı anda bağırdık.Etraftakiler bize dönünce, etrafa bi bakış attıktan sonra önüme döndüm.

" Bunlar da bir iş var.Bugün işimiz bu , bunları araştıracağız. " dedi Arya.

"O iş bende. " dedim,sakin bir tavırla.

" Tamam o zaman, kızlar çetesi iş başında. " dedi Eylem. Biz buna gülerken bir kız yanımıza doğru geldi ve Arya'nın yanına doğru eğilip konuşmaya başladı.

- ARYA -

Yanıma eğilen kızla birlikte, gülmeyi kesip ona döndüm .O da konuşmaya başladı.

" Siz kimsiniz lan? Gelip iki günde Berk'i ve grubun geri kalanını ayartıyorsunuz ?" dedi. Cidden mi ? İlk günden mi? Elif abla affet.

Herkes bize bakıyordu.Güldüm ve bizimkilere bende şeklinde hareket yapıp ayağa kalktım. Kızda geriye çekildi. Herkes etrafımızda daire oluşturmuş durumda ,sadece bizim çete oturmuştu . Kıza yaklaştım ve aramızda bir adım kalınca durdum.

" Ne diyorsun lan sen?" dedim. Sakin olmaya çalışarak.

"Siz kimsiniz diyorum, ne çeşit bir orospusunuz!" dediğinde bir saniye durdum. Sinirim bozulmuşcasına gülüp kızlara döndüm. Onlar ' sahne senin' hareketi yapıyordu. Hızla kıza dönüp elimin tersiyle sert bir tokat attım. Sakin falan olamıyorum! Kız yere düşünce yanına gittim , saçından tutup kafasını kaldırdım.

"Bana bak,bizi kendinle karıştırma! Biz senin gibi kimseyi ayartmayız! Ha bu arada biz kim miyiz ? KIZLAR ÇETESİ! Öğrensen iyi olur! Yoksa biz öğretiriz ve inan bana hiç iyi anılar kalmaz aklında. HERKES HADDİNİ BİLECEK!" dedim. Kızın yüzü kabarmıştı ve saçlarının koptuğunu hissediyordum. Ben kızın kafasını iterek bırakırken kızlar yanıma geldi!Elime beşlik çaktılar ve kalabalık yolu açarken, biz sınıfa yürümeye başladık.

Sınıfa geldiğimizde hepimiz sıralara oturduk . O çocuklar yoktu,bizde onlar gelene kadar yan yana oturduk ve konuşmaya başladık.

"Aferin Arya, çok iyi yaptın.Bunlara kendimizi göstermezsek daha çok üste çıkarlar!" dedi İdil. Elif abla olmasa daha neler neler yapardım da,neyse!

" Bence de! " dedi Eylem.

" Kızlar farkettiniz mi Berk ve geri kalan grup dedi. Onlar da mı çete ? " dedi Burçin.

" Bizim küçükken dalgasına dediğimiz bir şeydi kızım çete falan, her olaya 'açılın biz kızlar çetesiyiz' diye gire gire herkese böyle öğrettik. Onlara çete dendiğini sanmıyorum. Daha farklı bir şeyler. " dedi Idil.

Kızlar Çetesi (Düzenlemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin