KÇ - 19

84.4K 4.6K 935
                                    

- BURÇİN -

Kızlarla sadece bekliyorduk . Off ne kadar sıkıcı ya.  Ama gerçekten ses gelmiyor lan bu ne aq .

"Ya kızlar ne oluyor  acaba içeride hiç ses gelmiyor " dedi İdil .

"Aynen ya " dedi arya . Tam o sırada bir silah sesi duyunca hemen depoya koşmaya başladık . Allahım nolur kimseye birsey olmasın  .

Biz şaşkınlıkla yerde kanlar içinde Yatan miranın abisine birde elinde silah olan anıla bakıyorduk . Evet anıl ateş etmişti ve anlaşıldığı üzere miranın abisini vurmuştu . Biz şaşkınlıkla bakarken buğra hemen abisine bakarak donmus olan miranın yanına gitti ve onu iplerden kurtardı . Ama mira sanki başka bir dünyada gibi abisine bakıyordu ve buğranın tüm uğraşlarına rağmen şoktan çıkmıyordu . Biz böyle uğraşırken kızlar çığlıklarla içeri girdi . İlk önce bize baktılar sonra yerdeki miranın abisine ve en son olarak miraya ve onu gerçek hayata getirmeye çalışan buğraya baktı.  Hepimiz kızlarda dahil miranın yanına gittik .

" cekil buğra ben onu ayıltirim " dedi seyhan . Ve gülüp tokadı miraya geçirdi . Ovv o ne sesti lan.  Biz şaşkınlıkla onlara bakarken mira şoktan çıktı  ...

- MİRA -

Yüzüme çarpan uçakla birlikte kanlar içindeki Yamana -abi demek istemiyorum - bakmayı bırakıp etrafımı sarmış kızlar ve erkeklere bakıyordum. Ve tabi karşımda bana sırıtarak bakan seyhana.  Oha o ucak değilmiymis o seyhanin tokatiymis lan.  O neydi be beynim sarsıldı .

" Laaaaannnnnnnnn seyhan piçi o nasıl tokat lan ucak çarptı sandım mal insan öyle mi şoktan çıkarılır " dedim. Yemin ediyorum çenem uyuştu .

" napıyım bir yere odaklanmış hipnoz olmuş gibi bakıyordun ne  yapsaydım şu buğra mali gibi hidi cinim gicti bin yinindiyim diyerek mi şoktan çıkartsaydim " dedi . Oha buğra bana canım mi dedi . Kesin beni seviyor. zaten ben olayları biliyorum . Oda beni seviyor ama işte biliyonuz .

"Buğra bana canım mi dedin sen " dedim aptal gibi sırıtarak.

"Al işte katıksız mal " diyen seyhanı takmadan buğranın yanına gittim. Ellerimi tutup konuştu .

"Bak mira gerçekten ben seni seviyorum ama abi- " derken sözünü dudaklarına yapışarak susturdum . Lan ben öpüşmeyi bilmiyom ki . O sırada kızların " Abooovvv kız yolda çıktı " gibi şeyler söylediğini ve gördüm . Buğra bana ustaca karşılık verirken birinin beni geri cekmesiyle zorunlu olarak ayrildik . İkimizde gülerken burcin konuştu .

" aile var aile terbiyesiz hadi yürüyün eve bu arada biride şu Yaman midir nedir onu depoya götürsün " dedi ve selim depoya götürürken  bizde gülüp eve gitmeye başladık . Yol boyu buğrayla el ele arabadaydik . Eve gelince ben duş alıp üstümü giyindim ve aşağı indim . Erkekler bizdeydi selim de gelmişti  ve pizza söyleyip yıyıyorlardi hep birlikte yiyip topladik ve sonunda hep birlikte salonda oturduk .

" Evet mira sevgilim  artık bize açıklama borçlusun ilk olarak neden tek çıktın ikinci olarak kaçırılma olayını baştan sona anlat " dedi buğra . Huuh başlıyorum .

"Şimdi akşam bazı olaylar yaşadık ya ben baya bunaldim sabah kalktım evde kimse yok bende dedim ki ..." derken İdil lafa atladı.

"Sende dedin ki ben mal gibi tek başıma dışarı çıkiyim sonra kaçırılip kendi başıma bela açiyim aksiyon olur dedin dimi " dedi İdil . Dalga geçiyor ya.

"Off İdil ya tabiki de öyle bişey olmadı bi dinle işte bende dedim ki dışarı çıkayım biraz hava aliyim birde kafa dinliyim dedim size haber vermek için en iyi yol aryaydi çünkü o uykuda düşünemez ve tamam diyip gönderir ama siz sorgulariniz ve tek gondermezsiniz işte bende aryaya söyleyip erkenden evden çıktım sahile gittim baya oturup düşünmeye başladım sonra farkettim ki saat geç olmuş ben dönerken bir araba yanasti adres sordu bende tarif ediyordum nerden bileyim oyun olduğunu ya ben daha anlatırken gelip bayilttilar uyandım ki bir odada bagliyim işte o depoda kafamdan su dökülmesiyle uyandım zaten baktım karşımda Yaman var ... " derken bu sefer eylem sözümü kesti .

Kızlar Çetesi (Düzenlemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin