KÇ - 17

81.6K 4.6K 577
                                    

SELAM BİZ GELDİK. EVET GEÇ GELDİ ÇÜNKÜ TATILDEYDIK BİZİMLE ÖZEL HAYATIMIZ VAR AMA YANİ.  BU ARADA ÖNCEKİ BÖLÜMÜ SILDIK . ÇÜNKÜ HEM BİZİM ICIMIZE SİNMEDI HEMDE ÇOK KISA OLDUĞU İÇİN SIKAYETLER ALIMCA SILDIK . ŞİMDİ O BÖLÜMÜ HERKES UNUTIRYOR VE 16 'YI OKUYUP BUNUNLA DEVAM EDİYOR . TAMAM MI?  HADİ BASLAYALIM ...

- ARYA -

Karanlıkta birinin haraket ettiğini gördük . Ah bu ışıklara ne oldu derken  miranın cigligini duyduk .

"Miraaa ne oldu mira " derken ışıklar açıldı . Ah miranın abisi miranın kafasına silahi  dayamış ve boynundan tutuyor. Biz yaklaşmaya çalışınca "yaklaşmayin " diye bağırdı.  Abisi iri yarı yakışıklı bir adamdı . Güçlü olduğu belliydi.

" bırak beni "diye diretmeye başladı mira ama abisi onu çok sıkı tutuyordu ve bırakıcak gibi değildi . Mirada bir süre sonra anladı ve durdu sonra bıkkınlıkla konuşmaya başladı.

"Ya benden ne istiyorsun ben seni yıllar önce unuttum neden yine karşıma çıkıp herseyi Bozuyorsun " dedi mira . Mira çok bitik gözüküyordu . Artık biktigi yorgun olduğu belliydi .

"Nasıl unutursun lan beni ben senin abinim " dedi mal adam ya. Nasıl abisini sen göt .

" Yıllar önce ailemi öldürüp beni tecavüze terkettigin zaman benim için öldün " dedi mira . Acı çektiği her halinden belliydi hepimiz kardeşimiz için endişe ediyorduk ama  birsey yapmadan sadece bekliyorduk . İşte bu çok koyuyordu .

"Ailemiz olucak o insanları neden öldürdüm hiç düşündün mu veya sordun mu " dedi abisi.  Nerde sorsun lan yoktun ortalıkta .

"Düşündüm ve mal olduğunda kanaat getirdim yoksa kim annesiyle babasını öldürür " dedi mira bunu demesiyle abisi boynunu daha çok sıkınca bağırdı . Biz bir adım attık ki abisi bağırdı " sakin bir adım daha atmayın yoksa mira ölür bu arada bizim oruspu yargısız insaf yapma " dedi abisi . Bizim oruspu nedir ya.

" ne lan bizim pezevenk neden öldürdün ailemizi neden? " dedi mira. Aha bunların abi kardes olduğu birdaha kanıtlandı bizim oruspu ve bizim pezevenk ne lan.

" neden biliyormusun sen annemiz olucak o kadınla Babamız olucak o adamın ne iş yaptığını biliyormuydun " dedi abisi . Sahiden ya mira çok zengindik derdi ama ne iş yaptıklarını bilmiyordu.

"Hayır bilmiyordum " dedi mira .

"Ha işte bende bilmiyordum ama sonra birgün öğrendim neymiş biliyormusun annemiz fahişe babamizda annemiz gibi fahiseleri satan bir pezevenk " dediğinde hepimiz şaşkınlık içinde " Neee " diye bağırdık. Nasıl ya yok artık. Mira bunu kaldıramazdi .

" Hayır yalan söylüyorsun hayvan herif bırak beni bu olamaz Hayır ya " dedi mira aynı zamanda ağlamaya başladı. Off.

" yalan değil canım kardeşim yalan değil bende öldürdüm onları " dedi abisi . Çok yapmacık söylemişti abisi bunu.

"Hayvan neden öldürdün lan hadi öldürdün neden beni tecavüze terkettin " dedi mira . Aslında haklı onlar suçlu ama mira tamam suçsuz burada.

" seni bıraktım Evet öyle bir hayvanlik ettim ama sonra geri geldim baktım yoktun hatta o ayyaslari ayıltip sordum seni birkaç kızın aldığını söyledi bende hep sizi takip ettim . Yanıma almadım çünkü onların yanında benim yanımda olacağından daha mutlusun " dedi abisi sonra bize baktı .  Haklıydı ama bu bir mazeret olamaz .

"Pislik hayvan peki ya Buğra onu neden vurdun " dedi mira .

" o da hep senin yüzünden lan oruspu sizi gördüm hep beraberdiniz o piç hep senin Yanındaydı  aynı çadırda yattınız lan doğru söyle birsey yaptınız mı lan annen gibi sende mi fahişe oldun " demesiyle miranın silahı tutup dönmesi ve abisine tokat atması bir oldu.  Bizde dahil kimse bunu beklemiyordu özellikle de abisi.  silah yere düştü mira abisini daha toparlayamadan yakalarindan tutup kendine çekti ve Diz kapağını abisinin erkekligine geçirdi . Oww . Mira hâlâ olamayacak arkadaşlar geçmiş olsun . Abisi iki buklum olurken mira sırtına dirsegini geçirdi  ve abisi yere düştü.  Abisi yerdeyken mira abisinin karnına tekme atarak ve ağlayarak konuşmaya başladı .

Kızlar Çetesi (Düzenlemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin