- EYLEM -
Eve vardık sonunda . Kapıya gelince aklıma geldi lan bizim anahtarımiz yok . Arya anahtari çıkarıp kapıyı açınca hepimiz ona bakmaya başladık oda daha yeni farkına varmış olacak ki bize döndü .
"Aa..şey. .. içeri girin anlaticam " dedi ve içeri girdik . Sonra bize nasıl Berkle plan yaptığını sonra planın nasıl bozulduğunu falan anlattı . Ah Arya ah.
"Ya kardeşim size ne benim ilişkimden size ne " dedim.
" Ya mal senin bişey yapıcağın yoktu bizde olaya el koyduk ama işte plan suya düştü " dedi Arya .
"Ya kızlar tamam onu bunu bırakta sen ne cevap vericeksin anıla " dedi seyhan . Ya sahiden ben ne diycem .
"Off hiç bilmiyorum tamam çok yakışıklı sempatik tam benim kafa Şakacı ama beni gerçekten sever mi yani ne biliyim biz sevilmeye alışık değiliz ya kaldırılırsam off bilmiyorum " dedim.
"Eylem herşeyi boşver sadece sus ve dinle kalbin ne diyor sana evet mi Hayır mı aşk akılla yürümüyor be sadece hisset kalbinde " dedi arya .
"Ooo arya reis " dedi Aylin . Biz gülerken düşünmeye başladım. Ne diyordu kalbim. Off kabul et eylem işte şu sadece espri düşünen aklın bile ilk defa espiriden başka birşey diyor. O bile kalbini dinle diyor. Ve kalbimde anıl diyor. Ben bu şebegi seviyorum ya.
" kızlar ben anıla evet diyicem " dedim.
"İşte bu be yeni bir çift geliyor " dedi seyhan .
"Ee tamam hadi zaten yorulduk gidip yatalım " dedi arya .
" Tamam uykucu hadi yatalım " dedi İdil ve yataklara gidip uyuduk ...
Sabah olunca ilk defa özenle hazırlanıp okula gittim . Daha doğrusu gittik . Bizim erkeklerin kantin de yanlarına gittik . Anıl yoktu .
"Anıl nerde " dedim .
"Bilmiyorum galiba tuvalete gitmişti " dedi Kıvanç . Bu iyi oldu onu yolda yakalar Tekken cevabını veririm .
" ben bir gidiyim " dedim . Ve masadan kalkıp tuvalete doğru yol aldım . Lan çok heyecanlıyım. nefes nerden alınıyordu eminim şuan benim aldigim yerden değildir . Yani götten .
Koridordan döndüğümde gördüğüm manzara ile donakaldim . Anıl bir kızı öpüyordu . Beni görünce kızı itti . Yanına gittim . Gözlerim dolmuştu .ah.
"Eylem - " derken elimle onu durdurdum . ah açıklayabilirim falan diye sacmaliycak işte . Kıza döndüm bana bakıp sıritıyordu . Saçından tutup kafayı gömdum . O yeri boylarken Anıl bize şaşkınlıkla bakıyordu . Yanına gittim ve tokadi yapıştırdim . Sonra hırsımi alamayıp yakasından çektiğim gibi çükune - hep çük derim - dizimi geçirdim . O iki buklum olurken diz kapağının arkasına tekme attım . Bu onun yeri boylamasini sağladı .
" seni pic kurusu şu yanındaki orospu için sen beni kaybettin bense büyük bir yanlıştan döndüm . Size iki pic kurusu olarak mutluluklar dayaklar hediyem olsun " dedim ve hemen koşarak okuldan çıktım . Aynı zamanda aryayi aradım .
"Alo eylem " dedi .
" Arya ... Be ... ben çok kötüyüm eve gidiyorum ... gelirmisiniz " dedim ve cevap vermesini beklemeden telefonu kapatıp önüme gelen ilk taksiye atlayıp evin yolunu tuttum ...
- ARYA -
Eylem telefonu yüzüme kapatınca Hemen ayağa kalktım .
" ne oldu " dedi İdil .
" eylem aradı ağlıyordu çok kötüymus eve gidiyormuş bize ihtiyacı var " dedim kızlar hemen kalktı . Erkekler soru sorsada cevap vermedik . Tam kantinden çıkıyorduk ki Anıl iki buklum geldi . Dayak yemiş belli . Noluyor lan .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar Çetesi (Düzenlemede)
Teen FictionOnlar 4 kişilik bi ' KIZLAR ÇETESİ'. Öfkeli ama mutlu , şirin ama tehlikeli , güzel ama hırçın , sevgi dolu ama acımasız... Bu hikaye , aynı kutupların hikayesi. Siyahla beyazın değil , sadece karanlığın hikayesi. Aynı kutuplar birbirini iter. Peki...