- SEYHAN -
Sabah olduğunda hep birlikte kampı toparlayıp ,eve doğru yola çıktık. Biz kendi arabamızla, onlarda okul arabasıyla yola koyulduk.Sonunda eve geldiğimizde, hepimiz odalara geçip banyo yaptık ve pijama giyinip aşağı indik. Tam kadro salonda konuşmaya başladık.
"Kızlar yeni okul hakkında durum değerlendirmesi yapalım. Şimdi bu okulda bazıları hala bize kafa tutuyor. Bunun için onlara bir ders vermeliyiz ama nasıl !" dedi İdil. Kısaca dedikodu yapıyorduk ama durum değerlendirmesi demek tercihimiz.
" Bence şu;ilk gün bize laf atan kızlar vardı . Onları bir halledelim! " dedim. Hepimizin aklına yatmıştı bu iş. Sonuç olarak bir yerden başlamak lazımdı. Hepimiz kafamızla onaylarken :
" Aynen, yapalım! " diye sesli onayladı Arya . Sonra yemek yedik. Tabi yemek yerken Eylem kolayla boğuluyordu da neyse onu geçelim. Biraz daha oturduk. Sonra , yarın okul olduğu aklımıza gelince yataklara dağıldık.
***
Sabah yine lanet alarm ve Mira'ya küfürler fastlı geçince, hazırlanıp okula gittik. Bahçeye girer girmez herkes bize döndü ve fısıldasmaya başladı. Ama biz bu sahneyi geçmiştik. Yine ne oldu ? Okulun içine girince bir kalabalık farkettik. Meraklı yanımız baş gösterince , hemen insanları geçip baktıkları yöne baktık. Hassiktir lan.
Birisi bizim resimlerimizi bulup, onlara komik komik photoshop yapmış.Burçin kalabalığa dönüp , bağırmaya başladı.
" Hangi, siktiğimin evladı yaptı bunu? "diye bağırdı. Eylem araya girip" Anneye laf yok! "desede onu duymamazlıktan geldik.
" Hangi piç yaptı ? diyoruz lan burada! " diye bağırdı Aylin. Kimseden ses çıkmıyordu. Oysa ki biraz önce ne güzel gülüyorlardı.
" Bana bakın lan,biz kızlar çetesiyiz kim yaptıysa bulup sikeriz. Şimdi bizi uğraştırmadan kim olduğunu söyleyin. " diye bağırdım. Kimse bir şey demeyince İdil bağırdı .
" Bizde kızlar çetesi isek, bugün taksim inleyecek. " dedi . Taksim ne alaka lan ? Ha okul taksimdeydi. Hep birlikte resimleri atıp, yürümeye başladık. Kantine gelince oturup, konuşmaya başladık.
" Sizce kim yaptı ? " dedim sinirle.
" Bilmiyorum ama ben çok tatlıydım. En tatlı bendim. " dedi Eylem .
" Hayır ben daha tatlıydı. " dedi Aylin. Biz ne diyoruz , bunlar ne diyor.
"Hayır ben "
" Hayır ben "
" hay - "derken Eylem , Mira bağırdı .
" Kesin şunu. Konumuz bu değil." dedi onlarda susarken , biz düşünmeye başladık. Bir anda İdil bağırdı .
" BULDUM !" diye bağırmasıyla bazıları bize dönerken onları takmayarak , merakla İdil'e bakınca konuştu .
" Şu müdürü bir ziyaret edelim. Eski oyunlarımızı oynuyalım bakalım. Özlemişim. Seyhan flashback sende mi ?" dedi. Çantamı karıştırıp, bulunca kızlara gösterdim. İdil onayladı. Hep yanımda taşırım. Evet manyakça ama biz zaten manyağız. Hepimiz munzurca sırıtıp ayaklandık.
- EYLEM -
Müdürün odasına geldiğimizde,kapıyı tıklatıp içeri girdik . Müdür bize baktı.
" Ne oldu kızlar ?" dedi .
" Hocam çabuk gelin, kavga var. Acil! " deyip ,müdürü hemen dışarı çıkardı Arya. Kapıyı kapatırken bize göz kırpıp gitti.
" Seyhan hadi !" dedim heycanla. O da hemen gidip flashback' ı bilgisayara takıp, kamera kayıtlarını yüklemeye başladı .
" Tamamdır. " deyip ayağa kalktığı sırada , Arya ve müdür geldi. Tam zamanında. Arya hallettiniz mi ? gibi bir hareket yapınca onu kafamla onayladım. Derin bir nefes alıp gülümsedi. O sırada müdür konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar Çetesi (Düzenlemede)
Fiksi RemajaOnlar 4 kişilik bi ' KIZLAR ÇETESİ'. Öfkeli ama mutlu , şirin ama tehlikeli , güzel ama hırçın , sevgi dolu ama acımasız... Bu hikaye , aynı kutupların hikayesi. Siyahla beyazın değil , sadece karanlığın hikayesi. Aynı kutuplar birbirini iter. Peki...