KÇ - 23

76.9K 3.8K 406
                                    

- AYLİN -

Hepimiz o nottan sonra içeri girmiş ve şoku atlattıktan sonra kim olduğunu düşünmeye başladık .

Şimdi düşmanlardan kim olabilir ki . Baya bir düşmanımız vardı . Ama bu kim .

" Şimdi D yazıyordu buda demek ki D harfiyle başlayan bir düşman " dedi mira. Zaten bunu hepimiz anlamıştık.

" ben Emre'yi aradım birazdan burda olur D harfiyle başlayan tüm düşmanların ismini bir liste yapıyordu birazdan gelir " dedi burçin . Bu gerçekten de iyi olurdu . Bi 5 dakika sonra kapı çaldı . Ben gidip baktım . Tahmin edildiği üzere emre gelmişti . Hemen oturup konuşmaya başladı .

" Şimdi hepsi burda daha önce size bulaşmış çatışmaya girmiş olduğunuzun hepsi " dedi ve listeyi önümüze serdi . Bize kafa tutmuş D harfiyle başlayan 5 kişi vardı .

" sadece bu kadar mı ? " dedim .

" aslında daha vardı ama onlar ölmüş " dedi emre . Hımm . Ilk bir ismin dosyasını aldım .

" Doruk Fişek eski bir mafya babasının oğluydu bize kafa tutmasının sebebi Tarlabaşıydı dimi bu çocuk bizimle çatışmada vurulup ölümden dönmedi mi ? Sonra ben kan vermiştim buna öyle hayata dönmüştü bizden özür dileyip bu işleri bıraktı " dedim .

"Demek ki ilk isim iptal " dedi arya ve bir ismin dosyasını aldı ve bakıp konuştu .

" Diyar Altın buda mafya olmak ve tanınmak için yanımıza geldi test ettik geçemeyince mafya olamadı sonra bir seri katil takmıştı peşimize adam bize ateş edince çatışıp yakaladık ve konuşturmuştuk dimi ondan sonra diyarı yakalayıp tam öldürücekken telefonu çalmıştı karısı arıyordu açtık hoparlörde kocasıyla konuştu hamileymiş haber verdi bizde vicdanımız el vermeyince diyarı bıraktık ve çocuğunun doğumdaki tüm masraflarını karşıladık . Çocuklar ikizdi hatta bir kız bir erkek . Kız olana ilik gerekliydi benim kanım uyuştu diye ben vermiştim . Sonra kızın adını arya erkeğinkini de el birliğiyle emre koymuştuk bu hayatta olamaz " dedi arya . Evet hatırladım . Çok güzel bir aileydi .

" Ah evet ya bebek aynı benim gibiydi hatta erkek olan saçlar falan çok tatlıydı ya bide kız çok uykucuydu aryanın iliğinden olduğunu sanıyoruz " dedi emre . Hepimiz gülerken arya emrenin omzuna vurdu . Neyse sonunda sustuk ve İdil eline bir dosya aldı .

" Doğu Salgın buda bizim tarlabaşının çocuklarına uyuşturucu sattı diye yakalamış dövmüştük sonra söz verince bıraktık ama bu uslu durmamış ve bu işler devam etmişti tabikide haberimiz olmadan hatta bizimle silahlı çatışmaya girmişti birkaç adamla emreyi vurmuştu aslında küçük bir sıyrıktı ama bizi sinir etmeye yetmişti bizde bunun tek akrabası olan kardeşini kaçırmıştık . Kaçırmak derken evde misafir ettik yemek , yatak falan hepsi bizimleydi kız çok iyiydi bizimle arkadaş olmuştu o arada abisi de heryerde kardeşini arıyordu . Sonra kız bir gün krize girdi uyuşturucu bağımlısıymış . Hastaneye kaldırdık abisini çağırdık sonra bize dolu Teşekkürler etti ve Özür diledi kardeşinin bağımlı olduğunu bilmiyormuş duyunca yıkıldı bizde tedaviye yardım ettik zaten durumları yoktu . Abiside parasızlıktan birde işsizlikten uyuşturucu satıyormuş kızı iyileştirdik doğuya da iş bulduk buda olamaz " dedi İdil . Aa evet ya buda olmaz .

" ben doğuyu görüyorum hergün barda barmen zaten " dedi emre . Evet yani bu hiç olamaz . Seyhan eline bir dosya aldı .

" Devran Deniz aa bunu heralde hepimiz biliyoruz hani Dicleyle kemal vardı bunlar da Mardin'den kaçmış istanbula gelmişlerdi . Birbirlerini o kadar çok seviyorlar ki ölümü göze almışlardı . Dicle zorla yaşlı bir adamla evlendirilecekken düğün akşamı kemal onu kaçırmıştı . Devran vardı diclenin abisi oda peşlerine düşmüştü . Istanbula gelmişlerdi ve paraları yetmedi diye taksici onları tarlabaşında bir başına bırakmıştı . Sonra biz bulduk onları eve götürdük falan işte bulduk Kemale dicleyle evlendiler hatta benle emre nikah şaidi olmuştuk . Ev falan almalarina yardımcı olduk . Sonra nasıl olduysa buldular devran gil bunları bizim sonradan haberimiz oldu gittik ki ikiside ağlıyor ve yalvarıyor durun dedik geçtik devranın önüne bize siz karışmayın falan dedi devran ama tabikide konuştuk onların nasıl birbirini sevdiğini evlendiğini söyledik bir evleri düzenleri olduğunu mutlu olduklarını falan söyledik sonra Dicle araya girip hamile olduğunu söyledi bizde hatta kemal bile o zaman öğrenmistik kemal silah falan dinlemeden karısını alıp sıkı sıkı sarılıp öptü zaten bunları gören devranda kabullendi onları ve aileleri ikna etti . Mardin'de düğün oldu bizde gittik çok iyi ağırladılar bizi devranda söz verdi zaten bir daha bu töre işlerine bulaşmıycağına ve kardeşini koruyacağına yani bu da olamaz " dedi seyhan . Yanlız ne kadar değişik anılarımız var be duygulandim . Neyse . Burçin son dosyayı eline aldı .

Kızlar Çetesi (Düzenlemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin