-BUĞRA - ( Miranin ki )
Kantinde kızların telefonda emre diye bir lavukla konuştuğunu duyduk . Kim lan bu acaba yoksa bir kızın sevgilisi mi yoksa miranın mi ? Yok ya onların sevgili olmaz dimi olmasın ya. Off ya güzel kızlar tabi olucak. Kim bilir hepsinin sevgilisi vardır. Hem kesin elif ablaylada tanısmıştır . Biz neden bunları düşünüyoruz ki hepimiz neden tüm gün mutsuz ve kızlara tavirliydik . Kimseyi umursamayan bizler neden kızlarla bu kadar ilgileniyoruz onları neden bu kadar umursuyoruz . Ah daha fazla düşünmemem lazım .
Çıkışta kızların birinin boynuna atlayıp onu öptüklerini gördük . Kesin bu o emre denen adam.. Bizim çeteye baktığımda hepimizin elinin yumruk olup onlar baktığını farkettim. Biz onlara sinirle bakarken çocuk çok tanıdık geldi. Kimdi ya bu.
" bunlar onlar yakalayın " diye çocuğun bağırmasiyla kim olduğunu anladık . Ah bu tarlabaşındaki adam. Biz daha şaşkın şaşkın bakarken arkadan yediğim bir darbeyle kendimi yerde buldum . En son gördüğüm şey bizim mafyalarin baygın olduğu ve kızları şaşkın şaşkın bakışları oldu ...
- SEYHAN -
Çocuklar bize bizde onlara şaşkın şaşkın bakarken onların boşluğuna geldiği için adamların işi kolay oldu ve mafya çetesinin bayilttilar . Etraftakiler çığlık atarken emre bizi adamlarda mafyalari arabaya bindirdi . Arkadan gelen güvenlikleri yok sayarak kaçtık ama biz hala şaşkındık . Nasıl olur ya.
" kızlar ne bu haliniz ya yakaladık işte" dedi emre .
"Bir dakika ya nasıl olur şimdi bizim mafyalarmiymis " dedi eylem .
" kim bu mafyalar ve siz nerden tanıyorsunuz " dedi emre .
" sıra arkadaşlarimiz " dedim.
" ne yani siz erkekler le mi oturuyorsunuz hemde mafyalar " dedi emre .
"Evt ya hoca yaptı " dedi arya .
"Tamam kızlar mafya Veya değil onlar cezalarını çekecek şimdi onlar tarlabaşında depoya götürüldü bizde gidicez ve hesap sorucaz " dedi emre .
"Tamam " dedik ve depoya gitmeye başladık. Ama biz ne yapıcaz ya onlara herkes gibi davranabilicez mi ?
Depoya geldiğimizde kapıda burcin konuştu .
"Emre sen gir içeri birsey yapma bizi bekle " dedi.
" tamam fazla bekletmeyin " dedi emre ve gitti . Burçin bize döndü ve konuştu .
" Ya kızlar toparliyin biz kızlar çetesiyiz ya bizim tanıdığımız bile olsalar onlara öncelik yapmayız " dedi burçin .
" Evet kızlar bencede bizim için tarlabaşı herseyden daha önemli olmalı burasi bizim herseyimiz " dedi arya .
" evt şimdi toparlanip içeri giriyoruz ve onlara yaptıklarının hesabını soruyoruz " dedim. Eylem elini ortaya koydu sonra bizde anladık ve elimizi üstüne koyup aynı anda bağırdık .
" KIZLAR ÇETESİ " dedik ve derin birer nefes alıp içeri girdik. İçeride çocukların hepsi sandalyeye bağlanmış ve kafalarinda çuval var tam karşılarında da yedi sandalye bizi. İçin hepimiz sıra arkadaşımızın karşısına sandalyeyi çevirip bacaklarimizi iki yana atarak oturduk . Hep böyle yaparız . İşaret verince kafalarını açtılar. Onla bize bizde onlara bakıyorduk.
" sizin burda ne işiniz var " dedi savaş.
" Asıl sizin tarlabaşında ne işiniz vardı" dedim.
"Siz tarlabaşında ne yapıyorsunuz biz buranin sahipleri her kimse onlarla konuşmaya geldik " dedi Hazar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar Çetesi (Düzenlemede)
Ficção AdolescenteOnlar 4 kişilik bi ' KIZLAR ÇETESİ'. Öfkeli ama mutlu , şirin ama tehlikeli , güzel ama hırçın , sevgi dolu ama acımasız... Bu hikaye , aynı kutupların hikayesi. Siyahla beyazın değil , sadece karanlığın hikayesi. Aynı kutuplar birbirini iter. Peki...